1.056 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Ejer EFTERLYSES... Hund Fundet.. Ejer EFTERLYSES... Hund Fundet..

Hej HG.

Min søster har fundet en hund. Blandning at Jack Russel og Gravhund - er mit gæt. Den er fundet på Ålholmvej i Vanløse. Den har intet halsbånd. Kan først komme til dyrlægen og få tjekket for chip imorgen.

Den virker meget rolig. Min søster siger den var meget velopdragen på vej hertil og lystrede kommandoer. Men herhjemme lystrer den slet ikke. Men meget omgængelig og rolig smiley

http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hund/69815-fremlysning_af_hund

Jeg kan kontaktes på tlf. 23866374 eller 42286374

Håber der er nogle der savner deres hund smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ejer EFTERLYSES... Hund Fundet..
  • #1   6. jul 2012 jeg håber da at i finder ejeren,

• #3   6. jul 2012 Jo jeg ringer om lidt. Ville lige oprette her, og på facebook. Ringer også lige til rødovre internat smiley

• #4   6. jul 2012 Har ringet til politiet. Vi bor lige overfor vestegnens politi, så vi tager derover, så tjekker de for chip smiley Skriver en update, når vi er tilbage smiley

• #6   6. jul 2012 håber at de kan finde ejer så vapsen og ejer kan blive genforenet.
    Jeg ville være på randen af psykisk nedsmeltning hvis en af mine tøsser var blevet væk.

• #7   6. jul 2012 Flot.. Den var chippet, men det var intet at finde på den smiley Så nu ryger den stakkels hund på rødovre og kan sidde der og blomstre indtil ejer melder sig på banen, eller den bliver adopteret. Min søster er dog blevet noget så forelsket og den passer faktisk helt perfekt til hende.. Ihvertfald udfra den korte tid vi oplevede den smiley

Så hun ringer til rødovre imorgen og findes ejeren ikke, så vil hun gerne adoptere den smiley

• #10   6. jul 2012 True: Det tror jeg faktisk det er. Den begyndte bare at følge efter hende, da hun gik. Og der var ikke nogen ejer i nærheden. Hun ventede i 15 min. Og den fulgte hende bare hele vejen hjem. Den stod og hoppede ved lågen hos politiet for at komme ud til hende.

Og den søgte hende hele tiden da den var herhjemme. Baily og den, kunne også ekstremt godt sammen. Og Baily prøvede konstant at komme ind til den også smiley

Så jeg tror lidt det er det - men nu må vi se smiley

• #11   7. jul 2012 Så har jeg lige ringet til Rødovre dyreinternat. De tog den ikke. Men vi har arrangeret med min farfar at vi tager ud her kl. 12 når de åbner og ser til ham smiley

Også må vi se om hvad der skal ske smiley Skriver en update, når jeg ved mere smiley

• #12   7. jul 2012 Dejlig dag idag smiley Hund og ejer blev genforenet smiley

Min søster fandt en anden super skøn hund som hun nu har ansøgt adoption om smiley

(link fjernet)

Så må vi se om hun kommer i betragtning smiley

• #14   7. jul 2012 Tak Trine smiley Vi har valgt at lade det være op til skæbnen smiley

Kommentér på:
Ejer EFTERLYSES... Hund Fundet..

Annonce