1.172 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 37 Svar

prøv at gæt en blanding :) prøv at gæt en blanding :)

nu er der jo så mange kompetente hunde mennesker herinde, og der findes så mange tvivlsomme blandinger i danmark, som kan være sværer at se hvad der egentligt er i dem.
Men nu stiller jeg jer en opgave, gæt racerne i denne blanding, det er min gamle hund og jeg ved godt hvad der er i hende, men det kunne være sjovt at se hvad i andre gætter på smiley
Dog kan jeg hælpe lidt og sige at faren til hunden er renracet af en bestemt race og moren er blanding af 4 forskellige racer, der er derfor 5 forskellige racer i den viste hund, dog er den 50% af den ene af racerne smiley

Inden i farer i fjæset på mig over sådan stor ruskomsnusk, må jeg lige til mit forsvar sige at det er meget svært at stå som 18 årig ung pige og tro man ved alt om verden og ikke tage en hvalp med hjem til sig når sælgeren siger at de drukner dem der ikke bliver solgt, jeg er blevet klogere med tiden og vil aldrig nogensinde gøre sådan et køb igen, men jeg var glad for hunden smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  prøv at gæt en blanding :)
Kommentér på:
prøv at gæt en blanding :)

Annonce