Erfaringer med Whippet! Erfaringer med Whippet!
Hejsa!!
Jeg ved at whippet ikke er så udbredt i DK!
Jeg har i mange år haft en stor fascination af mynde hunden og har længe overvejet en Galgo!! Jeg har haft fat i kenler i DK og Sverige, men er stadig ikke 100% sikker på det skal være en Galgo!! En dag faldt jeg over Whippet og jeg må indrømme at størrelsen tiltalte mig - ikke en stor hund,en dog heller ikke en tæppetisser
Jeg er nu ved at lede efter den perfekte hvalp, men kunne godt tænke mig, at høre jeres historier med whippet - hvorfor I valgte denne race, og hvad I har oplevet af positive og negative ting ved racen!! Jeg har læst samtlige raceneskrivelser på nettet og tror jeg efterhånden ved hvad vi går ind til!!
Vi bor på et nedlagt landbrug med masser af plads og stor indhegnet have! Vi er en familie på 4 og har selvfølgelig en travl hverdag med 2 fuldtidsjob!! Men vi ynder at gå lange ture i weekenderne!!
Håber I vil hjælpe mig med, at lære denne dejlige race meget mere at kende, så jeg ved, om det er det rette valg jeg tager
feb 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 169 Svar: 3.632
nov 2005
Følger: 49 Følgere: 48 Hunde: 5 Emner: 28 Svar: 101
aug 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 59 Svar: 350
nov 2005
nov 2005
Når jeg læser på andres profiler fortæller de at deres whippet er gode til indkald - er dette svært at lære dem!?
Jeg vil gerne have en hygge hund der elsker at putte og ikke lugter af hund og fælder vildt! Så der passer den jo gost!
Er dog lidt ked af den destruktive adfærd du nævner.....
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 44 Svar: 2.200
Erfaringer med Whippet!