Min hund synker anstrengt. Min hund synker anstrengt.
Behøver lige et godt råd. Peanut har ikke været helt på toppen i dag, han har dog spist, dog ikke så meget men sådanne dage har han indimellem, fik lidt råt oksefars og noget tun m ris til aften, gad kun spise oksefarsen, men han er kræsen. Har drukket lidt, skidt og været lidt mere træt end normalt, men har til aften synker han en gang i mellem lidt anstrengt, kærsten opdagede det faktisk i eftermiddag men sagde intet før nu da det gentog sig.
Jeg tror ikke han har noget i halsen for han spiser gerne skinke godbidder, men kan han have kvalme eller ondt i halsen ?
Jeg vil bare høre her inden jeg i overreagerer i mit pylren.
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.202
Han er vacc mod kennelhoste men det er 1 år siden , han skal i gen på fredag.
BATDOG, intet mad i munden, gav ham lige en stykke skinke og det tyggede han og ville meget gerne have mere.
jan 2012
Det er ikke hver gang han synker at det er anstrengt, kun ind imellem?
jan 2012
Jeg tror ikke det er et fremmedlegeme da han ikke gør det hver gang han synker og da han kan spise normalt.
Han slikker sig også en del om munden mon det har en sammenhæng med at han har lidt ondt i halsen ?
aug 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 740
jan 2012
Peanut faldt til ro i går og har sover roligt, men her til morgen begyndte han igen, og jeg må indrømme jeg kan ikke høre om han hoster eller skal kaste op, det lyder lidt som om han skal kaste op men der kommer intet ( et græsstrå) så dyrlægen må undersøge ham den lille stakkel.
Skriver uodate når vi kommer hjem igen, dyrlægen åbner kl 10.
jan 2012
Nu sover han igen:-) det er nu meget normalt for ham
jan 2012
Hun troede ikke på kennelhoste eller et stort fremmedlegmne , skriver igen når jeg ved hvad vi gør
jan 2012
aug 2011
jan 2012
Men han virker ok idag, har dog ikke skidt siden i går eftermiddags men det regner jeg med kommer senere idag, det er nemlig ikke usædvanligt for ham.
Men ser jeg det mindste tegn på han bliver dårlig igen så tager vi til dyrlægen med det samme.
aug 2011
jan 2012
BATDOG, han kastede aldrig op mere end græsstrået men sank som om han ville undgå opkastning, du ved ligesom man selv gør når man har kvalme og sure opstød.
Glad for at vi slap med forskrækkelsen , nu venter vi med vaccination til næste uge , for at være 100% sikre på at han er helt ok.
Glad for at jeg fik en prøve med Canikur i Herning, den tror jeg også har hjulpet.
Tak for gode råd og søde tanker
Min hund synker anstrengt.