2.507 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Dyrelæge, Frederikshavn/Lendum? Dyrelæge, Frederikshavn/Lendum?

Hej med jer smiley

Håber der er nogle nordjyder herinde med kendskab til de to dyrelæger som kan hjælpe os lidt.

Mig og kæresten får om en 14 dages tid en lille ny hundehvalp i familien, og vi er derfor ved at finde ud af hvilken dyrelæge vi vil bruge.
Har hørt meget forskelligt fra begge dyrelæger, både gode og dårlige ting.
Bla. at de ikke er så gode til hunde på Frederikshavn Dyrehospital.

Håber at nogle har lidt erfaringer de vil dele smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrelæge, Frederikshavn/Lendum?
  • #1   24. jan 2013 Jeg har meget dårlig erfaring med frederikshavn dyrehospital smiley godt nok ligger det efterhånden 10 år tilbage, men arrene her er bestemt ikke helet!

Synes dem i Lendum er rigtig søde

• #2   24. jan 2013 Jeg kender ikke nogen af de to du nævner. Men der er ikke så langt fra Frederikshavn og Lendum til Sindal. og her har vi en rigtig dygtig dyrelæge, som er god til og meget glad for hunde. Sindal/Horne-dyrlægerne. Kan varmt anbefales smiley
    Sørg for at komme ind til Tove Schneider smiley

• #3   25. jan 2013 Jeg kan anbefale Lendum Dyrlægerne. Jeg bor meget tæt på Frederikshavns Dyrehospital, men grundet deres priser og fornemmelsen af at man er til besvær, har jeg valgt at benytte mig af en helt anden dyrlæge. Vi kører gerne en god tur for at komme til dyrlægen, så vi kører til Bindslev.

Jeg har fået lidt træls oplevelse ved Gærum dyrlægen fornylig også, hvilket også er grunden til jeg heller ikke vil bruge dem.

Men Lendum og Bindslev kan klart anbefales herfra. De ved virkelig begge hvad de laver, og har helt fair priser. Jeg føler mig så godt behandlet, og det samme har mine dyr gjort når vi har været begge steder!

• #4   26. jan 2013 Tror bare at jeg streger dyrelægerne i Frederikshavn af listen og prøver at give dyrelægerne i Lendum et kald en af dagene smiley

Kommentér på:
Dyrelæge, Frederikshavn/Lendum?

Annonce