Foder til samojede?? Foder til samojede??
Hvilket foder vil i anbefalde, Eukanuba eller Arion? Eller hvilke andre mærker?
Det er til min samojede tæve som har lidt sart mave efter en slem omgang tarmbetændelse da hun var lidt yngre. På et tidspunkt prøvede vi med Pedigree for en kort periode og det var simpelthen det ringeste lorte foder (undskyld mit sprog), det røg lige igennem hende. Så gik vi over på Eukanuba og der har overhovedet ikke været noget siden
Men nu er der et par stykker der har sagt til mig at Arion skulle være mindst lige så godt, men hvad mener i? Skal man se prismæssigt så koster Arion næsten kun det halve af Eukanuba, men det er dog ikke prisen det kommer and på.
Selvfølgelig er det forskelligt fra hund til hund hvad der passer bedst til dem og man kan kun prøve sig frem, men ville bare hører andres erfaringer inden jeg måske prøver at skifte
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.125
jan 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 63 Svar: 1.399
Hvis jeg stadigt havde haft min samojede var han kommet på barf.
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.185
Min fik eukanuba, da han var lille. Det kunne han egentlig ikke lide og sked rigtig meget. Han har fået royal canine det meste af sit liv, og det har altid været bedst. Nu får han dog hills j/d, som holder ham super godt kørende mht hans dårlige ryg og knæ
maj 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Svar: 11
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 151
sep 2008
Følger: 6 Følgere: 205 Hunde: 3 Emner: 25 Svar: 402
Foder til samojede??