4.140 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Foder til samojede?? Foder til samojede??

Hvilket foder vil i anbefalde, Eukanuba eller Arion? Eller hvilke andre mærker?

Det er til min samojede tæve som har lidt sart mave efter en slem omgang tarmbetændelse da hun var lidt yngre. På et tidspunkt prøvede vi med Pedigree for en kort periode og det var simpelthen det ringeste lorte foder (undskyld mit sprog), det røg lige igennem hende. Så gik vi over på Eukanuba og der har overhovedet ikke været noget siden smiley

Men nu er der et par stykker der har sagt til mig at Arion skulle være mindst lige så godt, men hvad mener i? Skal man se prismæssigt så koster Arion næsten kun det halve af Eukanuba, men det er dog ikke prisen det kommer and på.

Selvfølgelig er det forskelligt fra hund til hund hvad der passer bedst til dem og man kan kun prøve sig frem, men ville bare hører andres erfaringer inden jeg måske prøver at skifte smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til samojede??
  • #1   10. feb 2013 Jeg bruger Arion til min, hun har også sart mave....kylling og ris

• #2   10. feb 2013 Jeg har hørt meget godt om Akana, men kender det ikke.
    Hvis jeg stadigt havde haft min samojede var han kommet på barf.

• #3   10. feb 2013 Min pomeranian fungerede overhovedet ikke på arion. Han sked helt vildt og pelsen blev fedtet. Det samme på acana, men det ved jeg min ex's families samojede kørte godt på.
    Min fik eukanuba, da han var lille. Det kunne han egentlig ikke lide og sked rigtig meget. Han har fået royal canine det meste af sit liv, og det har altid været bedst. Nu får han dog hills j/d, som holder ham super godt kørende mht hans dårlige ryg og knæ

• #4   10. feb 2013 Arion smiley

• #5   18. feb 2013 hvis den trives på eukanuba, kan den højst sansynligt også på arion. men hvis det ikke er prisen det kommer an på ville jeg prøve at starte med en lille pose kornfrit foder såsom acana, totw, wolsblut, orijen eller barf hvis man har energi til den slags. også se om den trives på det der burde være bedre for den, hvis det så ikke virker for din hund man gå tilbage til de almindelige 70% korn 30% kød fodermærker såsom eukanuba, hills og arion. det er der rent faktisk hunde der trives bedst på, selvom det ikke giver nogen mening

• #6   21. feb 2013 Min gårdhund for også haft lidt sart mave så jeg er lige startet han op på det er hedder live det skulle være godt for maven, Ellers er fisk4dogs og acana og golden eagle også rigig gode. har selv en samojede bla. Det er en skøn race:-)

profilbillede
Kommentér på:
Foder til samojede??

Annonce