1.381 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Rastløs efter sterilisation..... Rastløs efter sterilisation.....

Hej Alle

I dag er min Cavalier på 10 mdr. blevet steriliseret og efter lidt søvn er hun rastløs (kan ikke rigtig finde et passende sted at ligge sig til at sove). Nogle ideer til at hjælpe hende med at falde til ro?

En anden ting er at hun er begyndt at vise lidt interesse for såret, kan det afhjælpes på nogen anden måde end at skulle tvinge en halskrave på hende?

På forhånd tak smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rastløs efter sterilisation.....
  • #1   27. maj 2013 jeg købte en babybodystocking i babysam til 40 kr , ren bomuld .. ... rev lidt i ærmerne så de blev store, satte forpoterne igennem og trak resten ned af kroppen, uden at lukke den i bunden, det virker som om det gav Nova ro på, og hun virker som om det var behageligt at have den på ... kunne bare rulle den lidt op af ryggen når vi gik ud ...

er ret sikker på at de største af dem sagtens kan passe en hund på dins str ....

uroen kan være lidt smerter, at det strammer lidt osv ... Nova var lidt sådan og det hjalp da jeg fik hende bedre smertedækket .....

Har du haft hende ude og tisse ??

• #3   27. maj 2013 Jeg sad sammen med min hund, så var hun tryg og lagde sig til at sove.

Jeg forsøgte også med baby-bodystocking, men den tog hun af om natten. Så jeg lånte én til hunde af én herindefra. Den havde hun så på om natten, resten af tiden holdt jeg øje med hende.

• #4   27. maj 2013 Bodystockinger i str. Berner Sennen kunne vi ikke lige støve op, så jeg klippede ærmerne af en lang t-shirt og trak over hovedet på vores. Den nederste kant blev forsynet med nogle huller og så blev den bundet sammen ved hale/bagben. Fungerede fint.
    Ikke nogen skønhedsåbenbaring, men hun var nemt at se, griner - den var nemlig neongrøn......

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.225
    #5   27. maj 2013 Jeg forstår ganske enkelt ikke at en dyrlæge sender en hund hjem uden krave eller lign.
    En hund kan hurtig bide og slikke så sting ryger op.At hunden er rastløs er der ikke noget i vejen for.Hunden er blevet skåret i og været i narkose så selvfølgelig er den skidt tilpas.

• #6   27. maj 2013 Max, at vi vælger en anden løsning en krave/halsring betyder jo ikke, at vi ikke har fået en med hjem. Jeg læser lidt det samme fra TS, hun nævner jo selv halskrave.

Vores tøs gik nærmest i panik over kraven, så den tog vi hurtigt af igen. Havde selvfølgelig brugt den, hvis hun skulle have været alene, men vi valgte altså at mandsopdække hende i stedet.

• #7   27. maj 2013 Max: Jeg havde krave med hjem, jeg nænnede bare ikke at give hende den på. Hun var i øvrigt limet udvendigt, så ingen sting, der skulle fjernes, men hun kunne jo slikke limen af.

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.225
    #8   27. maj 2013 Bente H.Jeg ville nok også vælge en anden løsning en kraven som ikke er rar at have på for hunden.Uanset hvor meget man holder øje skal der ikke meget til(når man sover) før hunden kan gøre skade på sig selv.

• #9   28. maj 2013 Max: Nej, lige præcis. Og hun fik listet den bodystocking af, uden jeg hørte det, og jeg sover ellers ikke tungt (hun lå i sengen hos mig). Jeg prøvede med kraven, men hun lignede én, der havde fået pisk 14 dage i træk smiley

• #10   28. maj 2013 Der findes specielle bodystockings specielt til efter operation. Vi fik en med fra dyrlægen efter sterilisation, og den fungerede super. Den sidder meget, meget tæt, så hunden ikke kan komme ind under kanterne.

Kommentér på:
Rastløs efter sterilisation.....

Annonce