892 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hund til Grønland Hund til Grønland

Jeg har en unghund, som næsten er på vej til Grønland:-)
Er der nogen, der kender nogen, som skal til Grønland indenfor den nærmeste fremtid? Jeg vil helst ikke sende ham derop alene, så hvis jeg kunne finde en, der kunne tage vapsen med derop, ville det berolige mig en del.
Det drejer sig om Paamiut, som ligger i det sydvestlige Grønland, et pænt stykke syd for Nuuk.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund til Grønland
  • #1   5. jun 2013 Altså jeg skal til Kulusuk (østgrønland) hvor den ikke må indføres - men mellemlander på Island (afrejse billund 12/8) dertil kan vi godt ledsage den smiley

• Sara J
    Sara J Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 3 Emner: 1 Svar: 11
    #2   5. jun 2013 Det er lidt problematisk at mellemlande med hund i Island, da de har meget strikse regler omkring indførsel af dyr.

• #3   5. jun 2013 Line - tak for dit tilbud, men jeg håber vi finder en, der skal til Vestgrønland. Alternativet er, at han rejser alene.

Sara - ja, alle de regler, de kan gøre en vanvittig, men overholdes skal de jo:-)
    Sendte en hund til Færøerne sidste år, det gik fint. Faktisk så fint, at hun kommer på besøg inden længe:-)

• Sara J
    Sara J Tilmeldt:
    dec 2012

#4   5. jun 2013 Hvorfor henter de ikke selv? Rimelig dyrt, jeg ved det godt. Men svære er det vel ikke.. Og det er jo dyrt at have hund smiley
    Og du er opmærksom på der ikke dyrlæge er i den by? smiley

• #5   6. jun 2013 Det kan jeg udemærket godt forstå Lise-Lotte smiley Men ville da tilbyde det smiley
    Men tror du ikke køberne kender nogen? Større er Grønland ikke, end at man som regel kender nogen :o) Jeg kender godt nogen, men vil ikke viderformidle til dem, da jeg ingen anelse har om deres evner med hunde + hvorvidt de ville passe godt på den etc smiley

• #6   6. jun 2013 Line - nu er det ikke første gang at familien skal have en hund til Grønland, men de havde ikke lige tænkt på, at der måske var nogen, der kunne tage den med smiley
    Vi ser, hvad vi finder ud af, i sidste ende kan hunden jo flyve selv. Det har familien også prøvet tidligere.

Sara - jeg kunne godt forestille mig, at der er langt mellem dyrlægerne i Grønland, men så er det jo heldigt, at malteseren er en særdeles sund race:-)

• Sara J
    Sara J Tilmeldt:
    dec 2012

#7   6. jun 2013 Selv en stærk og sund hund kan komme ud for uheldig ulykke, som kræver smerte behandling og måske dyrlæge hjælp..

Det var også bare lidt information smiley

• #8   6. jun 2013 Sara - det var også pænt af dig:-)
    Alle informationer er nyttige.

Kommentér på:
Hund til Grønland

Annonce