892 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Hund til Grønland Hund til Grønland
Jeg har en unghund, som næsten er på vej til Grønland:-)
Er der nogen, der kender nogen, som skal til Grønland indenfor den nærmeste fremtid? Jeg vil helst ikke sende ham derop alene, så hvis jeg kunne finde en, der kunne tage vapsen med derop, ville det berolige mig en del.
Det drejer sig om Paamiut, som ligger i det sydvestlige Grønland, et pænt stykke syd for Nuuk.
0 synes godt om
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 16 Hunde: 5 Emner: 55 Svar: 1.529
dec 2012
Følger: 3 Emner: 1 Svar: 11
jul 2009
Følger: 23 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 3.542
Sara - ja, alle de regler, de kan gøre en vanvittig, men overholdes skal de jo:-)
Sendte en hund til Færøerne sidste år, det gik fint. Faktisk så fint, at hun kommer på besøg inden længe:-)
dec 2012
Og du er opmærksom på der ikke dyrlæge er i den by?
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 16 Hunde: 5 Emner: 55 Svar: 1.529
Men tror du ikke køberne kender nogen? Større er Grønland ikke, end at man som regel kender nogen :o) Jeg kender godt nogen, men vil ikke viderformidle til dem, da jeg ingen anelse har om deres evner med hunde + hvorvidt de ville passe godt på den etc
jul 2009
Vi ser, hvad vi finder ud af, i sidste ende kan hunden jo flyve selv. Det har familien også prøvet tidligere.
Sara - jeg kunne godt forestille mig, at der er langt mellem dyrlægerne i Grønland, men så er det jo heldigt, at malteseren er en særdeles sund race:-)
dec 2012
Det var også bare lidt information
jul 2009
Alle informationer er nyttige.
Hund til Grønland