2.285 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 38 Svar

Søger en sterillicerede hun kanin i Århus nogen som kan hjælpe ? Søger en sterillicerede hun kanin i Århus nogen som kan hjælpe ?

Hej jeg søger en sterilicerede kanin for min kusine hun har en han så det for at han ikke er alene han har en stor kanin gård med massere af plads græs sol plads og skygge og han har selvfølgelig et stort bur som altid er åben så han selv bestemmer om han vil være ude eller inde smiley men han mangler selskab fra sin egen art så er der nogen som kan hjælpe mig med finde en sød sterilicerede hun i Århus ?

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger en sterillicerede hun kanin i Århus nogen som kan hjælpe ?
  • #1   11. aug 2013 Kaniner bør ikke gå sammen.

• #2   11. aug 2013 neutraliseret på go plads jo smiley

• #3   11. aug 2013 Jeg ville så stadig ikke tage chancen med at sætte 2 kaniner sammen. Neutraliserede eller ej. Men det er nok også fordi jeg har set min del af skader på en del af de kaniner jeg har fået ind til videreformidling. Mange både ødelagt psykisk og fysisk. Man skal dælme passe på. Jeg ville heller aldrig sælge min egne kaniner til at gå sammen med andre kaniner.

Når det så er sagt så ville jeg prøve at kigge på DBA, G&G eller evt. gnavergalleri. Der har du nok bedre held med at få nogle bud end herinde. En anden gang bør sådan et oplæg ligge i off topic og ikke generel diskussion.

• #4   11. aug 2013 Ilder mor - ja minimum 12 kvm per kanin.. Hvilket de fleste løbegårde bestemt ikke er. Og da slet ikke 24 kvm.

Og selvom det begge er neutraliseret så slåes de stadig..

• #6   11. aug 2013 Nu har jeg ikke kanin mere, men her har de altid kunne gå sammen. Altid.

• #7   11. aug 2013 Nogle kan danne par - men man skal være heldig, at de lige klikker sammen...
    Jeg har for nyligt fået en hunkanin og et marsvin, og de går sammen.. Har også en ældre hunkanin, men eftersom to kaniner af samme køn sjældent kan sammen, kommer de ikke til at dele bur.. Fik primært de to sidste dyr, så min gamle kanin ikke skulle være alene udenfor. Hun er vant til lyden af andre dyr, og da disse flyttede, blev hun stresset. Burene står ved siden af hinanden, og der er mere ro på nu.
    Vi er ved at bygge en dobbelt løbegård, hvor de også komme til at gå ved siden af hinanden

• #8   11. aug 2013 hvis de begge er neutraliseret er der go chance for det smiley
    hvis de har go plads
    men det er en menings sag og nogetder er diskuteres utallige gange på gnavergalleri

• #9   11. aug 2013 Kris: Marsvin og kaniner bør i den grad heller ikke gå sammen. Marsvin bør derimod have selvskab af en artsfælle da de er flokdyr, og kaniner er kolonidyr - i værste tilfælde kan det betyde marsvinets liv at have den gående med en kanin.

Nu som Kongelig Medløber DKK snob.: At det ikke har været et problem for dig er på ingen måde det samme som at det ikke er et problem generelt set og at det derfor ville være i dyrets bedste interesse IKKE at gøre det. Derudover kan det være svært at se de skader som kaninerne kan forvolde på hinanden både psykisk og fysisk for det utrænede øje. Jeg har set min del af ''gemte'' sår og arvæv fra kaniner som har været så uheldige at være den der blev domineret og det er bestemt ikke et liv jeg ville byde mine dyr. Jeg har fået rigtig mange kaniner ind til videreformidling over tiden, nogle af dem bare afleveret på min adresse uden mit vidende, og rigtig mange gange har jeg måtte tage mig af dyr som var virkelig ødelagt.

• #10   11. aug 2013 Kris: Hvordan sikrer du dig at dit marsvin ikke spiser kaninens foder og omvendt?
    De skal jo have forskelligt foder. Marsvinet skal have marsvinfoder med stor mængde af C vitamin.

Desuden kan kaninen skade marsvinet. Køb hellere et marsvin mere som dit marsvin kan gå sammen med og sæt kaninen over i et andet bur for sig selv.

• #11   11. aug 2013 Sabine enig PLUS de spiser ikke det samme, marsvin skal ha tilført C vitamin i deres foder da de ikke selv danner det og kaniner skal ikke da de selv danner C vitamin

Men som udgangspunkt vil jeg heller ikke sætte kaniner sammen i samme bur men derimod så de kan se høre og lugte hinanden, det burde være selvskab nok smiley for når fx 2 kaniner ligger og "putter" er det som regl fordi den der ligger nederst er underkuet,
    MEN hvis jeg SKULLE ha 2 kaniner sammen skulle de begge være neutraliseret

• #12   11. aug 2013 Ildermor: Det er korrekt, men jeg ville nu stadig være mere nervøs for at kaninen rent faktisk kan brække ryggen på marsvinet eller lave alvorlig skade af anden art - bevidst eller som et uheld. C-vitamin er vandopløseligt hvilket vil sige at det udskilles med urinen hvis man får mere end kroppen har brug for. Men selvfølgelig er det ideelt at sætte sig ind i fodring af det enkelte dyr og rent faktisk give dem hvad de har brug for og ikke alt muligt andet.

• #13   11. aug 2013 Helt enig smiley

• #14   11. aug 2013 Rigtige mange med den mening at kaniner ikke bør gå sammen, er fordi de enten har læst om det, eller har erfaret at 2 ikke kunne sammen. Jeg har gjort mine egne erfaringer med hensyn til kaniner der bor sammen. Jeg har haft kaniner i ufatlig mange år og hver kanin kender jeg og dens sind. Hvis man virkelig sætter sig ind i hvordan sin kanin/kaniner er, vil man hurtig kunne finde 2 eller 3 som nemt kunne gå sammen. Her snakker vi selvføldig ikke små harald nyborg bure, med dejlige store løbegårde. Jeg har et par hunner som tror de skal bestemme alt, dem kunne jeg aldrig finde på at sætte sammen med andre (det siger sig selv) Jeg har mellem 60-80 kaniner året rundt, kælekaniner til undervisning, hvordan børn skal behandle dyr, andre kaniner er til dem som ikke må ha den der hjemme og kan så besøge den her. I mine løbegårde bor ca 3 kaniner sammen, de spiser sammen, de sover sammen, de gør hinanden rene, hvis ikke det er hygge, ja så ved jeg ikke hvad det er. Gør dine egne erfaringer, istedet for at læse sig til alt hvad angår dyr. Når i så nævner marsvin og kaniner, som ikke burde gå sammen, igen må jeg så fortælle at jeg har rigtig mange gode erfaringer og historie her fra SKOVHYTTEN sidste år havde jeg 60 marsvin, mange af dem boede sammen med kaninerne. Jeg havde en fransk vædder på 8 kg som boede sammen med 2 marsvin, når hun lå ned, kom de to drenge op på hende, de sov på hende og gjorde hende rent. Det var ren råhygge. men hensyn til maden, køber man bare istedetfor ren kaninpiller, marsvinpiller med c-vitaminer. marsvinene for hvad de skal ha, kaninerne tager ikke skade af det foder. De får så også masser af grønt med c-vitaminer i. Det der her bliver skrevet om kaniner og marsvin sammen, kan man vel godt samligne lidt med dem der har hunde og katte der bor sammen, sover sammen og leger sammen. Ifølge bøgerne burde det vel heller ikke kunne lade sig gøre ??????

profilbillede
  • #15   11. aug 2013 Marianne T: Jeg er så slet ikke enig med dig. Jeg har taget RIGTIG MANGE kaniner ind over årene til videreformidling fra folk som af den ene eller anden grund ikke længere kunne have dem, eller som bare har valgt at ''smide dem'' på vores grund, uden at henvende sig til mig. RIGTIG MANGE gange har jeg måtte i gang med et RIGTIG STORT og MEGET DYRT projekt for at få de kaniner tilbage til et normalt fysisk og psykisk stadie, og nogle gange har de desværre været så langt ude at der ikke har været noget at stille op. Som jeg forsøgte at skrive før, så kan det være svært at se skaderne før det er for sent, og bare fordi nogle har været heldige at det virker for dem, er det IKKE ensbetydende med at man bør råde andre til at gøre det samme. Jeg har ikke bare læst mig til noget. Jeg har rent faktisk set med egne øjne hvor slemt det kan gå, og det er bestemt ikke et rart syn.

ISÆR når vi snakker marsvin og kaniner sammen forstår jeg ikke at man vil løbe risikoen. At der ikke er sket noget endnu er ikke ensbetydende med at det ikke vil ske på et tidspunkt, og så kan man så bagefter stå og tænke ''ups''. Hvorfor ikke bare holde marsvin sammen med andre marsvin, og lade dem leve som det nu engang er bedst for dem, og så have kaninerne for sig selv.

Jeg opdrætter marsvin, og jeg ville ALDRIG sælge til nogen som ønskede at lade dem gå sammen med kaniner, og ej heller ville nogle af de opdrættere jeg kender. Risikoen er simpelthen for stor. Vi ønsker det bedste for vores marsvin. Det er jo heller ikke for ingenting at DMK vælger at lave en artikel omkring IKKE at holde marsvin og kaniner sammen.

Du kan ikke sammenligne katte og hunde med marsvin og kaniner. Jeg har haft katte og hunde til at bo under samme tag, ja, men her har kattene trods alt muligheden for at hoppe op i deres gulv-til-loft kradsetræ eller på borde og skabe etc. når hunden bliver for meget. Den luksus har marsvin ikke. Hvis først kaninen ser sig sur på dem, så er der sku ikke meget at gøre.

• #16   11. aug 2013 Hej Sabrine dejligt at høre at du gør så stort et arbejde med dyrene smiley Det samme sker også her, jeg får smidt så mange kaniner i hovedet hver uge. De kommer selvføldig i deres eget bur, der lære jeg dem så at kende og finder ud af om de kan omplaceres, har de taget for meget skade, bliver de aflivet, så de ikke lider mere. De kaniner som går sammen her er nogen som jeg selv har avlet, de har gået sammen siden de var 8 uger, nu er de alle ca 3- 4 år. Jeg er sammen med dem det meste af dagen, så jeg har al den tid til at lære dyrene at kende og holde øje med dem. Når jeg skriver det med kaniner og marsvin sammen, er det jo ikke sådan at alle bare bliver smidt sammen. Nej lige det modsatte, det er nøje gennemtænkt og kun nogle få som har levet sammen. I løbegårderne er der masser af rør, små huse som kun marsvinene kan komme i, hvor de kan være dem selv. Jeg vil aldrig udsætte mine dyr for fare. smiley

• #17   11. aug 2013 Marianne T: Jeg kan jo ikke bestemme hvordan du - eller nogen andre - skal vælge at holde deres dyr. Det er jo op til en selv, ens overbevisning og ens samvittighed. Jeg gør et stort stykke arbejde med dyrene ja, og derfor vælger jeg også automatisk folk fra som ønsker at have kaniner gående sammen, marsvin alene eller marsvin og kaniner sammen. Det er så min holdning til det, og en holdning jeg deler med rigtig mange seriøse opdrættere af begge arter.

Jeg siger ikke at du ikke passer dine dyr godt og at dine dyr ikke nyder deres liv, for det kan jeg på ingen måde vide. Jeg siger bare at jeg ikke mener at det er noget man bør råde andre og måske uerfarne kanin - eller marsvineejere til, da der er stor risiko forbundet med det, og jeg personligt slet ikke kan se pointen i at udsætte dyrene for den risiko.

• #18   11. aug 2013 Hej alle sammen ang mit spørgsmål er det ikke de vilde svar der kommet men ang jeres diskusion kan jeg kun sige jeg blandt andet har fået svar ved læse kaninhaandbogen.dk , Bunny-sancutuary.dk og dansk dyreværn Århus. Og det ku være en god ide hvis i har lyst at se der ind og læse lidt om hva de mener og siger ang emnet om kaniner sammen. Og kan kun sige at det nok ikke er alle her inde der vil være enig.

Sabine N hva er din uddannelse siden du kan se de skader du taler om ?

• #19   11. aug 2013 Jeg håber lidt i tjekker de 3 sider og giver jeres bud på hva i mener om deres råd og krav for købe en kanin hos dem

• #20   11. aug 2013 Hvis han kaninen ikke er kastereret, vil han hoppe på hunnen selvom gubber steriliseret, og vil lave store skader på hende.

Jeg er heller ikke tilhænger af flere kaniner sammen, der er ingen garanti for at de kan gå sammen.

• #21   11. aug 2013 Maja T er det noget du selv har oplevede eller er det noget du læst et sted ?

• #22   11. aug 2013 Mimsemusen: Det er skam ikke mig, men derimod min dyrlæge som har fundet skaderne, som typisk er godt skjult af pelsen, men ikke desto mindre smertefulde for dyret. Som sagt har jeg haft kaniner hele mit liv og min mor har også selv opdrættet kaniner siden jeg var helt lille, så jeg er opvokset med pasning og pleje. Hvis du spørg de fleste kaninopdrættere registreret i Danmarks kaninavlerforening så vil du også få at vide at kaniner IKKE bør holdes sammen. Jeg kan kun sige at jeg har set utrolig mange kaniner som har lidt under at være blevet sat sammen med andre kaniner, for de bliver typisk smidt af her når folk ikke længere kan overskue konsekvensen af deres egne valg. Men som sagt kan jeg ikke bestemme hvordan folk skal holde deres dyr.
    Det vil altid være op til den enkeltes egen overbevisning og samvittighed. Jeg kan kun råde ud fra de oplevelser jeg har haft, og de kaniner jeg har fået ind. Måske jeg næste gang skal tage nogle billeder af hvordan det kan se ud, og så kan det være at folk lytter bedre. Jeg formidler i hvert fald ALDRIG de kaniner jeg har taget ind til at gå sammen med andre kaniner.

Med hensyn til at det ikke er alle herinde der vil være enig, så nej, det er det nok ikke, men størstedelen af seriøse opdrættere vil være enig i at kaniner ikke bør holdes sammen. Du kan jo evt. prøve at tage debatten inde på gnavergalleri og se hvad du får af svar der smiley

• #23   11. aug 2013 Hej Sabine N det ikke fordi jeg ikke tror dig eller noget og har selv set kaniner slås men har også set kaniner ha det godt sammen. Da jeg selv havde kaniner var de i hvert sit bur og løbegård. Men man undre sig da når man høre folks affaringer og læser de krav osv fra de sider jeg har linket og man kan da ikke andet end blive noget forvirret over det som sagt håber jeg nogen læser dem og giver deres udtryk

• #24   11. aug 2013 Sabrine nu vil jeg aldrig tage dette enme op på GG mange af dem er mellem 10 -15 år og har ikke meget erfaring, men har læst mange bøger smiley De fleste har fået lov af deres forældre at ha en eller to kaniner på et lille område i haven, hvordan kan du da henvise til dem på GG smiley :) smiley

• #25   11. aug 2013 Jeg har allerede givet min holdning til kende. Egentlig er jeg enig i mange af de andre ting som siderne kommer med, men det ændre ikke på at jeg aldrig nogensinde kommer til at ændre min holdning til at holde kaniner sammen. Jeg har set ALT FOR MEGET til at jeg vil ændre den på baggrund af at nogen ikke mener at de har oplevet problemer. Problemerne opstår som oftest når man ikke kigger. Som sagt synes jeg du skal prøve at tage kontakt til nogle af de registrerede opdrætter indenfor Danmarks kaninavlerforening, og så høre hvad deres holdning er. Det er folk der beskæftiger sig med det og går meget op i lige netop dette, og derfor også nogle af dem som ved mest på området smiley Erfaringer er altid mere værd en teori smiley

Med hensyn til GG, så synes jeg du skal passe på med at generalisere. Ja der er en del mindreårige som gengiver hvad de har hørt, men der er altså også en del voksne erfarne mennesker derinde. Så jo jeg kan godt henvise til GG, hvis man ellers ved hvordan man sortere, men ellers så tag kontakt til opdrættere i Danmarks kaninavlerforening.

Sjovt at du nævner at de har læst mange bøger. Det tror jeg nu ikke er det der giver dem en holdning til ikke at holde kaniner sammen eftersom langt de fleste bøger henviser til at man skal have kaniner gående sammen, og ikke hver for sig. Så det er nok ikke lige bøger de har fået den information fra skal du se smiley

• #26   11. aug 2013 NU er jeg ret ligeglad hvad du mener Sabrine.
    JEG har haft kaniner i mange mange mange år og det samme har mine forældre. De har ALTID kunne gå sammen. Uden nogle som helst problemer overhovedet.
    Det har været sunde, raske, glade kaniner og kaniner som blev gamle.

Skulle jeg have kanin igen blev det 2 der skulle gå sammen. Som sædvanlig.

• #27   11. aug 2013 Nu som Kongelig Medløber DKK snob.: Jamen i lige måde da. Som sagt må folk holde deres dyr som deres samvittighed byder dem til. De får dem bare ikke herfra smiley Så håber jeg bare at folk også er villige til at tage konsekvensen af deres egne valg i stedet for at smide dyrene videre til andre når det på et tidspunkt går galt.

• #28   11. aug 2013 Ingen dyr herfra ryger videre, det plejer de ikke og det har de aldrig gjort.

Derimod har folk en vane med at læsse dem af her når de ikke gider dem mere.

Deriblandt os kaniner og marsvin førhen når folk blev trætte af dem.

• #29   11. aug 2013 Nu har jeg op til flere gange inviteret meget unge piger(fra GG), til et besøg her hos mig. For netop at vise at det kan faktisk lade sig gøre, uden døde, såret kaniner. Det kræver sunde harmoniske hunner, masser af plads, udfordinger så de har noget at lave og bruge deres hjerne til. Men du kan ikke blive ved med at påstå at man ikke må eller det kun kan gå galt, når der er flere som kun har gode erfaringer med det

• #30   11. aug 2013 Nu som Kongelig Medløber DKK snob.: Som sagt er det samme tilfældet her. Vi har bare meget forskellige holdninger til hvordan dyrene skal gå åbenbart, og det er der jo så ikke meget mere pointe i at blive ved med at køre i, for det er tydeligt at ingen af os giver os.

Jeg vil dog lige henvise til kaninliv som findes både som hjemmeside og på facebook, som er en samling af kaninavlere og ejere og hvor størstedelen er voksne (altså over 18) nu hvor dette er et krav for at vide noget smiley

Her er en artikel omkring kaniner som kolonidyr.

(link fjernet)

Derudover kan man også læse en masse god viden om kaniner på Danmarks kaninavlerforenings hjemmeside smiley

• #31   11. aug 2013 Enig Marianne.

Vi er altså nogen der sagtens kan have kaniner til at gå sammen uden problemer.

• #32   11. aug 2013 Nej enige bliver vi ikke, og sådan er det jo smiley

• #33   11. aug 2013 Marianne T: Som sagt. Gør som du synes. Jeg gør hvad jeg, ud fra mine erfaringer, mener er bedst for dyrene. At du ikke er enig, må så være som det er. Der er ikke rigtig mere pointe i at fortsætte diskussionen. Som sagt kommer ingen dyr herfra til hjem hvor de skal gå sammen med andre kaniner, lige meget hvor gode erfaringer folk så mener de har med det. Men er sikker på at der sikkert er andre steder man godt kan få dyrene fra. Igen... det er jo op til en selv hvor man vælger at få dyr fra, hvad man mener er rigtigt og hvad man vælger at gøre smiley

• #34   11. aug 2013 Kan vi så ikke blive enig om at vi ikke er enig smiley Det drejer overhovedet ikke om at nogen ikke/skal gi sig, det er bare hver sin måde at holde kaniner på smiley

• #35   11. aug 2013 Jeg har kun prøvet det på to kaniner der skulle lave unger, hvor hannen var meget vild og hunnen inden for kort tid begyndte at bløde fra underlivet.
    Jeg ville ALDRIG løbe risikoen, da hanner tænker på at skulle formere sig. Det ville være dyremishandling. Så skal hannen kastereres

• #36   11. aug 2013 Okay jeg takker for alles holdninger men ville nu gerne vide noget om hvor der kan købes kastreret og steriliseret kaniner og som Maja T skriver om det virkelig er tilfældet at det ska være hannen som bliver kastrerede da han ellers vil blive ved med hoppe på hunnen selvom hun er steriliseret ? Og om hvorfor så kendt et sted som de tidligere tre links krav er ? Så er der nogen som kan svare mig på de ting ?

• #37   11. aug 2013 Der dukker af og til nogen kastreret hanner op, men det er sjældent. sæt en annonce i på GG En han er meget billigere at få ordnet end en hun, hvor det er et større indgreb. Jeg har haft en kastreret han som gik sammen med en hun, tro mig det er ikke kun hanner der bliver med at hoppe på. Når en hun går i brunst, så VIL hun parres, så hun vil blive ved med at parre hannen, for at fortælle at hun er bare så KLAR. Det er meget naturligt at hunner gør det, de kan blive helt tosset i hovedet, når de ikke bliver parret.

• #38   12. aug 2013 Min gamle hunkanin forsøgte vi også at sætte sammen med marsvin, men hun var for dominerende, fandt vi ud af. Derfor endte hun i alene-bur.
    Min nye kanin er ikke dominerende, undtagen når det kommer til maden. Får hun fat i et stykke gulerod, agurk, brød etc., slipper hun det ikke igen. MEN de er bedste venner og vasket hinanden, putter sammen (enten marsvinet ved siden af/halvvejs under kaninen og dens store pels eller på ryggen af kaninen) og kaninen passer på marsvinet, som er ret sky.
    Jeg valgte at købe dyrene som selskab til min hunkanin, og burene står, så de kan se, høre og lugte hinanden. Men de bliver ikke sat sammen, for min gamle kanin er som sagt for dominerende.
    Når de kommer i løbegårdene, som snart er færdigbyggede, kommer løbegårdene til at være ved siden af hinanden. Vi har bygget en kirke som læhus, hvor den nye kanin får tårnet som hus og den gamle får resten af kirken. Marsvinet får sit eget hus, som kun det kan komme ind ad, men de kommer til at dele løbegård. I løbegårdene vil der være forhindringer, så både kaniner og marsvin har noget at tage sig til.
    Jeg fodrer med en dyrlægegodkent gnaver blanding, hvor der er tilsat ekstra c-vitamin, som marsvinet så optager og kaninen udskiller.
    Kom så for f..... ikke og sig, at mine dyr ikke har det optimalt smiley Synes lige enkelte var lidt for hurtige smiley

• #39   12. aug 2013 Jeg havde ellers lovet mig selv ikke at blande mig mere i denne diskussion, men at holde marsvin og kaniner sammen er under alle omstændigheder IKKE en god ide og synd for marsvinene. Nedenstående er et link til en artikel skrevet af Dansk Marsvineklub og den beskriver meget godt nogle af grundene for hvorfor man ikke bør have marsvin gående med kaniner:
    http://www.marsvineklub.dk/info-artikler/pasning/marsvin_og_kaniner_sammen.pdf

Som sagt. At nogen ikke har haft uheld endnu er ikke enstbetydende med at det er noget man skal råde andre til. Jeg kan ikke blande mig i hvordan folk holder deres dyr, men jeg kan godt give til kende at jeg på ingen måde er enig i at det er en god måde at gøre det på. Nu er jeg selv opdrætter af marsvin, og hvor ville jeg dog blive ked af det hvis jeg opdagede at nogle af mine unger var blevet solgt til et liv med kanin - også selvom det tydeligt fremgår af mine salgsbetingelser at dette IKKE er noget jeg vil sælge dyr til.

Kommentér på:
Søger en sterillicerede hun kanin i Århus nogen som kan hjælpe ?

Annonce