2.384 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Laika-musen
Laika-musen
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 85

Buster vinterjakke til hund Buster vinterjakke til hund

Hej

Jeg har en shih tzu hvalp på 12 uger, og hun fryser, når vi er til hundetræning. Derudover har jeg fornemmet på hende i dag, at nu hvor det er så koldt, fryser hun, når vi går tur.
Så jeg har været i gang med at se på jakker til hende. Umiddelbart kan jeg godt lide den fra Buster
( http://www.maxizoo.dk/vinterjakke-til-hunde-str-x-small.html ). Er der nogen af jer, der har den? Eller en tilsvarende? Og hvordan holder de? Vi har været i en butik og prøve den, og i str. x-small burde hun kunne passe den hele vinteren og foråret med.

Er der andre frakker, som I vil anbefale? Det skal både være vind- og vandtæt.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Buster vinterjakke til hund
  • #1   13. jan 2014 Vi bruger et fra Bonnie til ca. 150,- synes godt om det, meget refleks på så de er til at se i mørke smiley

profilbillede
  • Laika-musen
    Laika-musen Tilmeldt:
    dec 2013

#2   13. jan 2014 Hvor langt går den op om maven? Umiddelbart ser det ud til, at den er til at indstille omkring brystet, er det rigtigt? Jeg vil nemlig helst købe en, som hun kan vokse bare lidt i, for ellers kommer jeg jo til at købe mig fattig i frakker til hende smiley Og hvis den kan indstilles omkring bryst/mave, så kan man jo nemmere købe en, der er lidt for stor smiley

• Laika-musen
    Laika-musen Tilmeldt:
    dec 2013

#3   13. jan 2014 Jeg har forresten også set på den fra Danish design, hvad tænker I om den?

http://www.dogshop.dk/shop/danish-design-2-4481p.html

• #4   13. jan 2014 Hurtta er godt smiley

• #5   13. jan 2014 Jeg har det dækken du viser og er ganske tilfreds med det. Bruger det kun som regndækken.
    Tænker at hvis din hund fryser, så er der jo ikke for i. Altså vil det kun beskytte mod vand og vind, men ikke give varme.

Til varme har jeg et fra dogman, vist det Aino også viser?:
    http://shoptildyr.dk/produkter/16-hundetoej-amp-hundesko/604-vinter-hundefrakke--hundedaekken/

Det er super dejlig tykt og varmt + vandtæt, plads til snor og varmer også et stykke af maven.

• #6   13. jan 2014 Den er med velcro, tog lige et billede til dig så du kan se den fra anden vinkel smiley den har også elastikker til rundt om bagbenene, men bruger dem ikke....

Tilføjer: vores er i str. 35, Tobi er ren ST, Blis en blanding, begge voksne.

profilbillede
  • Laika-musen
    Laika-musen Tilmeldt:
    dec 2013

#7   13. jan 2014 #4: Ja, det har jeg også set på, men hurrta er meget dyrt, synes jeg. Det vil jeg gerne købe til hende, når hun er udvokset, men lige nu hvor hun vokser hele tiden, synes jeg, at det er for dyrt.

#5 + 5: Tak, jeg ser på linket. Frakken ser rigtig god ud ellers, og det virker som en overkommelig pris smiley

• #8   13. jan 2014 Vi kigge på et andet før dem her, det kostede det dobbelte, var ikke bedre end dette, også var det uden alle de reflekser, så valget var nemt for os smiley

• Laika-musen
    Laika-musen Tilmeldt:
    dec 2013

#9   13. jan 2014 Hvilken størrelse bruger I til jeres voksne shih tzu? Jeg har prøvet en frakke med længden 25 cm, og det mener jeg, at hun kan vokse lidt i.

• #10   13. jan 2014 #5 <--- det er det dækken vi har smiley bare købt i bonnie.

• #11   13. jan 2014 Str. 35, til vores voksne han, så det vil nok være en str. 30 eller 35 din ender med smiley

• #12   13. jan 2014 Har det i #5 til min mors hund. Det fungerer fint.

• #13   13. jan 2014 En anden vinkel....

profilbillede
  • Laika-musen
    Laika-musen Tilmeldt:
    dec 2013

#14   13. jan 2014 Det ser rigtig godt ud. Det må jeg få købt mig smiley Tusind tak for hjælpen og de gode billeder smiley

• #15   13. jan 2014 Så lidt smiley Hvad bruger du af shampoo?

• Laika-musen
    Laika-musen Tilmeldt:
    dec 2013

#16   13. jan 2014 Nu har jeg kun vasket hende en enkelt gang, men jeg har købt den fra B&B økologisk shampoo uden parfume smiley Det er egentlig lige meget for mig, om den er økologisk, men den skulle bare være uden parfume, da jeg har tendens til allergi.

• #17   13. jan 2014 Okay, den kender jeg ikke, ved ikke om den vi bruger vil være noget for dig, men forslår den alligevel, kan jo også være der er andre ST ejere der læser med smiley

http://butik.design-y.dk/15/16/28 (1 liters), både shampoo og balsam, der går ikke meget til mht. shampoo da man blander det 1 del shampoo og 6 dele vand, dufter skønt, men det bedst er at pelsen bliver ret lækker af det smiley førhen brugte jeg KW, men den kan slet ikke anbefales til ST pels.

• Laika-musen
    Laika-musen Tilmeldt:
    dec 2013

#18   13. jan 2014 Okay, tusind tak smiley Det er altid dejligt med lidt vejledning, når man er ny hundeejer. Det er min første hund, så der er mange ting, som jeg lige skal have styr på smiley

• Laika-musen
    Laika-musen Tilmeldt:
    dec 2013

#19   13. jan 2014 Hvilke børster bruger du til din shih tzu? Jeg har en blød karte, og så har jeg en helt blød børste, som jeg børster hende med nu, så hun kan lære, at det er hyggeligt. Er der andet, som er en god ide at have?

• #20   13. jan 2014 Jeg bruger mest en lille karte, også købt i Bonnie til ca. 50,-, en blød en (mener der stod til kat på den). Ja en plastik kam, så du kan gå pelsen efter om du skulle ha overset en lille filt smiley elastikker til at sætte top med, i det daglige sæt det forskelligt også gerne fletninger, så elastikkerne ikke sidder og slider samme sted altid, du kan også få elastikker på den side jeg linkede til smiley men spørg dem, det er Peter F herinde fra og hans kone Y der har den side, de vil gerne råde smiley

Hos dem har jeg købt: http://butik.design-y.dk/23&product_id=201 god til imellem trædepuderne, bryder hunden sig ikke om det (Blis vil ikke) så klipper man pelsen imellem trædepuderne med saks....
    En "måtte", hm synes ikke at kunne hitte den, men ved de har den, den er så dejlig når hunden er på bordet, så den kan stå fast, og ligge godt imens man ordner dem smiley det er den som denne drikkeautomat ligger på http://butik.design-y.dk/24&product_id=217

Tilføjer: den lille karte vi har, den har hvide dutter i enderne på "nålene".

• #21   13. jan 2014 Har også en Mason Pearson, Pocket børste, men bruger den ikke ret meget....

• Laika-musen
    Laika-musen Tilmeldt:
    dec 2013

#22   13. jan 2014 Okay, tusind tak smiley Det vil jeg se på.

• #23   13. jan 2014 Det er min Buster jakke til Nala. Den passer hende fint, og den virker dejlig varm. Men ved ikke om det er den samme som du linker til.

profilbillede
  • #24   13. jan 2014 jeg havde den jakke til CeCe da hun var lille
    det sad super på hende og hun holdt sig dejlig varm

• #25   14. jan 2014 har prøvet et hav jakker og købt , til fandt den bedste til ham, som han har leget i med andre hunde og vildt . og været driv våd hvor det ikke er gået igennem og sidder bare godt . og går lidt op om halsen. og med refleks om . det er Buster . og koster 300kr og alle pengene værd. får et billed med ham og jakken på smiley han er en lille hund på 3 kg og jakker er str s .

profilbillede
  • #26   14. jan 2014 det er sku helt den samme jakke jeg har , som dit link er til. køb den! det er den bedste smiley

profilbillede
Kommentér på:
Buster vinterjakke til hund

Annonce