443 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Løbetid cavalier Løbetid cavalier

Hejsa.

Hvornår kom jeres cavalier (eller lille hunderace) i løbetid, og hvor "voldsomt" var det?

Min er 6 1/2 måned, og jeres synes hun har været lidt rød fra hvor hun tisser, og hun slikker sig jævnligt, men ikke noget ekstremt.

Kan hun være kommet i løbetid, men formår at holde sig selv ren?

Hun har intet ændret i sin adfærd!

Alle svar er modtaget med glæde smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid cavalier
  • #1   6. jun 2014 I Første løbetid ændrer vagina drastisk udseende, så du kan ikke undgå at lægge mærke til hævelsen.

• #3   6. jun 2014 Hmm, jeg har fået af vide af min dyrelæge at første løbrtid ofte skiller sig ud fra de andre og det relativt tit sker tæven stort set ikke bløder og at ejer nogengange slet ikke opdager løbetiden. Min dyrelæge har desværre mere end 1 gang fået en tæve ind hvor ejer fortæller at tæven ikke har været i løbetid endnu, men rent faktisk var med hvalpe...:-(
    Mine cavaliers første løbetid var et blodbad. Måske er din på vej i løb og blodet kommer om nogle dage?

• #4   6. jun 2014 Nanna J: det er noget jeg sådan har holdt øje med et stykke tid. Så gik det lidt væk men nu er det kommer igen smiley

Ved sku ikke rigtig om det bare er mig der en hysterisk hundemor smiley

• #5   6. jun 2014 Min engelske cocker var i løbetid, da hun var 6 mdr. Det var lyserødt og meget anderledes fra da hun så kom i løbetid som 13 mdr.

• #6   6. jun 2014 Min Coco gik i løb 4 dage efter hun blev 6 mdr. 6,5 er helt fint at gå i løb smiley
    Jeg opdagede kun at Coco var i løb fordi jeg var syg den dag og vi lå i min seng hele dagen, da vi stod op, var der en lille bitte blodplet på lagenet smiley

Men 2.dagen var jeg da ikke i tvivl! Total humørændring, vulva området var vildt hævet - ren aberøv! smiley
    Det var først 2.løbetid som var et blodbad her smiley

• #8   10. jun 2014 Tak for alle jeres svar - og spændende og sjovt at høre om jeres oplevelser da jeres hunhund blev en Kvinde-hund smiley

Mille er begyndt at hæve forneden og de sidste par dage har der også været ændringer i hendes adfærd, men tænker det også kan være fordi hun ca. 7 måneder (teenager)

Jeg har opdaget noget lyst udflåd som jeg tror kan være begyndelse og hun er hævet og vasker sig helt vildt lige nu smiley og I har ret - man er ikke i tvivl smiley

Dog var det rart at vide på forhånd ellers havde min indre pylremor fået sig en ordenlig forskrækkelse smiley

• #9   10. jun 2014 OT er blevet fortalt af erfarne opdrættere, at det tæverne hæver så meget er langt bedre avlsmæssigt set end hvis de ikke gjorde, tæver der ikke hæver er sværere at bruge i avl. smiley Det var ihvertfald hvad de opdrættere, som jeg talte med, sagde da jeg skulle have min tæve parret. Hun hæver op som en fodbold.

• #10   10. jun 2014 DDK cocker : det anede jeg ikke - hun er ikke hævet voldsomt. Men selvom hun er ren og alt muligt så regner jeg ikke med at bruge hende i avl smiley men sjov Info tak for det smiley

Kommentér på:
Løbetid cavalier

Annonce