Hundefoder shih tzu Hundefoder shih tzu
Jeg har lille shih tzu pige på gode 5 kg. Hun er nu 7 måneder.
Hun skal til at have noget nyt foder fordi hun er blevet ældre. Men jeg ville måske gerne have hende på et andet mærke. Jeg bruger Arion puppy nu. Jeg leder efter noget som er godt for hendes pels.
Hvad har i af forslag?
feb 2014
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 5
Det er sådan er min lille har nemlig mad i skålen ALTID. Ville jeg kunne det med råfoder?
okt 2006
Følger: 59 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.904
Hvilket foder din hund fungere godt på kan vi ikke vide - det er individuelt. Du kan høre opdrætteren til hvad denne har af erfaring.
Det eneste jeg ville være sikker på er at jeg ville gå over på et voksenfoder.
feb 2014
Jeg tror ikke jeg kan få hende til kun at spise to gange om dagen.
Hvad med orijen? Har læst det har højt indhold af kød.
Kunne man bruge det i steder for råfoder men hvor det giver lidt det samme?
mar 2010
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 861
okt 2006
Det kan ikke sammenlignes..
Orijen er et godt tørfoder. Jeg synes det er lidt for højt i proteinindhold, men mange er glade for det.
Du må prøve dig frem eller høre opdrætteren ad hvad denne har af erfaring med lige de hunde din hvalp er efter.
feb 2014
Jeg synes dog det er nemt nok at se hvor meget hun spiser. Jeg måler op og ser hvor længe hun er om at spise det op. Og hun er rigtig god til se at vurdere hvornår hun skal spise. Men tak for hjælpen. Jeg prøver mig frem med begge dele og ser hvad der er bedst.
okt 2006
Jeg har intet imod 20% protein i råt foder. Men jeg synes 40% protein i tørt er for højt som fuldfoder.
mar 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 325
Jeg er i en gruppe på facebook for shih tzu ejere og der er flere der har haft problemer med kedelig pels og hver gang hundene er kommet over på barf er deres pels blevet meget flottere - det siger deres ejere ihvertfald :).
Så barf er nok et godt bud :).
Kan sige min hund (shih tzu) er på Orijen og hans pels er nu også noget kedelig, men han bliver heller ikke holdt i den lange flotte pels og trænger tilgengæld gevaldigt til en klipning - så igen, tror barf er en god idé
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.165
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.916
Hundefoder shih tzu