948 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hundefoder shih tzu Hundefoder shih tzu

Jeg har lille shih tzu pige på gode 5 kg. Hun er nu 7 måneder.
Hun skal til at have noget nyt foder fordi hun er blevet ældre. Men jeg ville måske gerne have hende på et andet mærke. Jeg bruger Arion puppy nu. Jeg leder efter noget som er godt for hendes pels.

Hvad har i af forslag?

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundefoder shih tzu
  • #2   30. jun 2014 Hvor får du fat i det henne?
    Det er sådan er min lille har nemlig mad i skålen ALTID. Ville jeg kunne det med råfoder?

• #4   30. jun 2014 Din hund ville formentlig ikke bruge mere end ti sek. På et råt foder. Så nej det ville ikke komme til at stå hele dagen - det smager det for godt til smiley

Hvilket foder din hund fungere godt på kan vi ikke vide - det er individuelt. Du kan høre opdrætteren til hvad denne har af erfaring.
    Det eneste jeg ville være sikker på er at jeg ville gå over på et voksenfoder.

• #6   30. jun 2014 Hun får kød ved siden af sit tørfoder eller hvad vi ellers lige står og skal have, så skal hun da have.

Jeg tror ikke jeg kan få hende til kun at spise to gange om dagen.
    Hvad med orijen? Har læst det har højt indhold af kød.
    Kunne man bruge det i steder for råfoder men hvor det giver lidt det samme?

• #8   30. jun 2014 Det er nemt nok, at lære din hund kun at spise to gange om dagen. Du tilbyder din hund mad, og hvis den ikke spiser det efter 15-20 minutter, så fjern skålen. Så skal den nok lære, at spise, når der bliver serveret. Det gælder også tørfoder. smiley

• #10   30. jun 2014 Uanset hvilket tørfoder man bruger, vil det aldrig være i nærheden af råt.
    Det kan ikke sammenlignes..
    Orijen er et godt tørfoder. Jeg synes det er lidt for højt i proteinindhold, men mange er glade for det.
    Du må prøve dig frem eller høre opdrætteren ad hvad denne har af erfaring med lige de hunde din hvalp er efter.

• #12   30. jun 2014 Tak skal i have for jeres input.

Jeg synes dog det er nemt nok at se hvor meget hun spiser. Jeg måler op og ser hvor længe hun er om at spise det op. Og hun er rigtig god til se at vurdere hvornår hun skal spise. Men tak for hjælpen. Jeg prøver mig frem med begge dele og ser hvad der er bedst.

• #13   30. jun 2014 Pia - og netop fordi det ene er tørt og det andet er råt, kan det ikke sammenlignes.
    Jeg har intet imod 20% protein i råt foder. Men jeg synes 40% protein i tørt er for højt som fuldfoder.

• #16   30. jun 2014 Laura C:
    Jeg er i en gruppe på facebook for shih tzu ejere og der er flere der har haft problemer med kedelig pels og hver gang hundene er kommet over på barf er deres pels blevet meget flottere - det siger deres ejere ihvertfald :).
    Så barf er nok et godt bud :).
    Kan sige min hund (shih tzu) er på Orijen og hans pels er nu også noget kedelig, men han bliver heller ikke holdt i den lange flotte pels og trænger tilgengæld gevaldigt til en klipning - så igen, tror barf er en god idé smiley

• #17   30. jun 2014 Vores husveninde, en 2 årig shih-tzu har også fået en super lækker og tyk pels, efter ejeren skiftede hende over på råt,en ekstra bonus har været at der aldrig er l*ort i pelsen i bag, pga tynd mave.

• #18   30. jun 2014 Jeg bruger Arion Laks og ris Mine hunde har da en flot pels smiley

Kommentér på:
Hundefoder shih tzu

Annonce