634 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Mad? Mad?

Hej alle søde og dejlige HG mennesker smiley
Jeg får en lille border collie hvalp hjem her om 2 ugers tid, som jeg glæder mig meget til! Jeg vil bare lige høre om nogle ting!'

Hvor mange godbider giver i til en hund om dagen - og hvilke?

Jeg har hørt at tørret kød skulle være gode godbider? Hvor køber man dem?

Har i hørt om godbidder der er mærket " Tikki" er de gode at give?*

Håber i kan hjælpe smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mad?
  • #4   12. nov 2014 Jeg bruger også tikki godbidder.jeg får 3 poser for 50kr her Tåstrup,Sally er mest vild med dem med ost...jeg bruger dem kun til træning af Sally når hun spotter en hund...Cecilie,glæder mig til at se hvad for en af hvalpene i vælger smiley

• #9   12. nov 2014 Mine hunde er ekstremt madglade, så vi kan bruge hvad som helst som godbidder.

Derfor bruger vi faktisk ofte deres foder - og de bliver lykkelige.

Jeg har også været glad for TIKKI - det er gode godbidder. Vi bruger dog så mange af dem, at det vil blive lidt halvdyrt i længden kun at bruge den type.

Vi bruger restekød og tørrede sager - men det er i den grad hver ting til sin tid.

Når der trænes spor, er det enten pølser eller deres foder, vi bruger - også afhængigt af, hvad de skal øve sig i på sporet.
    Derudover bruger vi også kattepate på sporet i forbindelse med genstandstræning.

Jeg har en god samling kiks- og mundgodt - sådan bare for at have lidt at hygge med i løbet af dagen *GG*

• #10   12. nov 2014 Køber i øvrigt ved zooplus.de.

Det er noget billigere end man kan købe godbidder i DK.

• #12   12. nov 2014 Tak alle sammen! Det er lidt svært at måle hendes mad og bruge det som godbidder for hun skal spise råt kød som fodder. Vi har købt nogle Tikki godbidder med kylling og nogle med lidt blandet (fisk, kalkun, fjerkræ og lam) Og så har vi købt Ziwipeek godbidder med Lam, da det skulle være godt for maven.

Hun skal kun have sit rigtige foder en gang om dagen (Tørret kød) Som voksen er det 500 g om dagen. Men som hvalp deles det jo op i det halve.

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal måle hvor meget jeg skal tage fra o.o

• #13   12. nov 2014 Min lille pige får Royal Canin Educ godbidder der er næsten ikke noget fedt i... Kan købes i maxi zoo men er billiger hos zooplus.... Hun får omkring 5-10 om dagen kan knækkes over så der bliver flere... Super god godbid til små hunde og fedter ikke i lommen når man er på tur.

Forresten tillykke med vuffen, kan godt forstå at du glæder dig til at få den hjem.

Kommentér på:
Mad?

Annonce