1.922 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Jesper N
Jesper N
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

Glemmer min hund min eks? Glemmer min hund min eks?

Hej alle sammen. Jeg har den dejligste sbt han man kunne ønske sig. Desværre er min kæreste og jeg gået fra hinanden, og jeg beholder vovse. Jeg har boet hos mine forældre i en uges tid, men man kan tydeligt mærke han savner hende. Er der noget jeg kan gøre for at gøre det nemmere for ham? Han er desuden enormt tryghedssøgende, måske fordi han er bange for at miste mig også. Jeg vil virkelig gerne høre fra andre der har haft samme problem, om hunden glemmer med tiden eller hvad smiley og hvad jeg kan gøre for han ikke skal klistre til mig.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glemmer min hund min eks?
  • #1   4. jan 2015 Flytning, "nye" mennesker i hverdagen osv kan sagtens være en omvæltning for hunden. Giv den lidt tid til at vænne sig til det nye, så skal den såmænd nok blive sig selv igen.
    De gange Reiki har mødt sin opdrætter er han gået helt i selvsving, og det er samme reaktion når han møder min bror som han er meget meget glad for (det sker måske 2 gange om året)... Gaia genkendte osse tydeligt sin gamle ejer da hun mødte hende efter lidt over et år.
    Så nej, jeg mener ikke de glemmer, men de render jo ikke rundt og savner folk for evigt, de tilpasser sig den nye situation

• #2   4. jan 2015 Nej han glemmer ikke din x. Min ældste hun kan genkende min x som jeg boede med da jeg fik hende. Det er 15 år siden. Og hun vogter på ham. Ingen af de andre hunde må hilse på ham og hun skal helst sidde på skødet af ham. Sådan er hun ikke normalt med mennesker.

• #3   4. jan 2015 Jeg er flyttet for ca 4 mdr. siden ,med hundene ,de glemmer ikke min x ,men de ser ham også jevnligt smiley

• #4   4. jan 2015 Har en oplevelse lige som Zarah, så nej, de glemmer ikke dem de virkelig har holdt af.
    Men har dog ikke oplevet, at de går i et tomrum, når først det hele bliver hverdag igen.

• Jesper N
    Jesper N Tilmeldt:
    mar 2014

#5   4. jan 2015 Det jeg spørger om/leder efter er jo nok om min hund bliver okay igen, jeg kan jo desværre ikke tvinge min eks til at blive smiley jer der har prøvet det, har I kunnet mærke en varig ændring af hunden? Håber virkelig han snart bliver sig selv igen. Hvordan gjorde I, hvis jeres hund klistrede? Lod den gøre det, eller?

• #6   4. jan 2015 Nej, ingen varig ændring, og ja, klisteriet vil aftage, bare fortsæt som i altid har gjort, gør de ting du altid har gjort med hunden, så skal den nok vænne sig til den nye situation.
    Jeg vil så også lige sige, at hunden kan fornemme på dig, hvis du også går og er trist, det kan også være årsagen til at hunden klistrer til dig smiley

Jeg overtog min fars hund da han døde, de to havde været pot og pande, boet alene sammen.
    Ingen tvivl om at hundene manglede min far, deres rutiner og hverdag. der gik en rum tid, så var hunden ligesom inde i de nye vaner og rutiner hos mig og min flok.

Så ja, hunden skal nok klare den smiley

• Jesper N
    Jesper N Tilmeldt:
    mar 2014

#7   4. jan 2015 Det er jeg glad for at høre, og ja, jeg er helt knust. Måske det er derfor.

• #8   4. jan 2015 Jeg ville nok prøve lave en masse ting sammen med ham så han "glemmer" hende lidt nu ved jeg ikke hvilke roller i havde sammen hvem var mest sammen med hunden osv. Tror ikke at han glemmer hende men han skal nok blive god igen som mla skriver når det hele bliver hverdag igen nogen gode sjove lufte ture også ville jeg nok give ham masser af kærlighed

• Jesper N
    Jesper N Tilmeldt:
    mar 2014

#9   4. jan 2015 Han har været 50/50 knyttet til os begge. Og han får masser af kærlighed. Han er mit holdepunkt nu, ingen tvivl om jeg har lige så meget brug for ham som omvendt smiley

• #10   4. jan 2015 Og nu har jeg selv samme race og de kan virkelig mærke hvis deres ejer er trist i har hinanden så brug hinanden gå nogen gode gåturer det plejer og hjælpe her

• Jesper N
    Jesper N Tilmeldt:
    mar 2014

#11   4. jan 2015 Ja, de er meget kærlige hunde smiley han gør hvad han kan når jeg ikke kan holde facaden af og til.

• #12   4. jan 2015 Oke men er sikker på at det er dig han kan mærke er trist

• #13   4. jan 2015 Det er så nok lige så meget der at den ligger, at du er trist smiley

• #14   4. jan 2015 Tag endelig imod hans trøst det har han osse brug for

• Jesper N
    Jesper N Tilmeldt:
    mar 2014

#15   4. jan 2015 Ja, men jeg forsøger at lade være med at vise det, han skal sgu have det godt. Han er så også blevet kastreret for ca 2 måneder siden pga kryptorcisme, måske det også gør noget ved ham.

• #16   4. jan 2015 glem at lade være med at vise det, han er ikke dum smiley han kan mærke det, uanset hvor god skuespiller du må være.
    tvivler på at kastrationen slår igennem på hans humør nu.

• #17   4. jan 2015 Og Jesper husk du vil aldrig kunne holde en "facade" overfor din hund han vil altid kunne mærke at du ikke er på toppen tag imod hans "snudeskub" et brud er aldrig rart men er sikker på at din skønne basse vil prøve og gøre sit for at gøre dig glad

• Jesper N
    Jesper N Tilmeldt:
    mar 2014

#18   4. jan 2015 Nej han er sgu klog nok. Og han er nu også god til det smiley det er bare nemmere at blive glad selv hvis man ved hunden har det godt.

• #19   4. jan 2015 Når du har det godt så har basse det osse godt

Kommentér på:
Glemmer min hund min eks?

Annonce