513 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Lære hende dette spil? Lære hende dette spil?
Hej HG
Ziva ELSKER aktiveringsspil, og har været ret hurtig til at lære de spil jeg har købt, dog ikke det sidst købte, men det er også et level 3
Hun kan ikke finde ud af, at hun skal bruge munden til at få de gule brikker op for at kunne flytte de mørkeblå og komme til godbidderne, hun skraber og skraber med poterne, for det er det man skal på de andre spil
Nogen idéer til hvordan jeg kan lære hende det her spil? ^_^
0 synes godt om
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1328 Hunde: 1 Emner: 203 Svar: 13.640
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.405
feb 2011
Følger: 7 Følgere: 12 Hunde: 5 Emner: 65 Svar: 453
Har overvejet at smøre leverpostej eller andet på brikkerne, men ved at hun bare vil slikke på dem kun lol
mar 2008
Følger: 70 Følgere: 1046 Hunde: 2 Svar: 1.888
Ville prøve med bare at sætte en af de gule ned først, dog ikke sætte
den rigtig fast bare lige meget lidt ned i.
Ved ikke om hun kan kommandoen trække, fordi så kan du pege og sige træk, men jeg ville
stadig starte med en af de gule, af gange. Hvor er hun for resten kær
feb 2011
Ja kan godt huske dine videoer, har vidst os kommenterer på den ene ^_^
Hun står bare og skraber, hun tror det er det hun skal, og når de så ikke går løs mister hun interessen/blir tøsesur -.-'
Har prøvet at holde en lidt op og sige hun skal bruge munden (jaja!), men så skraber hun bare igen >.<
Mht at smøre noget på brikkerne, så er problemet lidt, at Ziva er en slikker, altså hun slikker leverpostej/dåsefoder/i den stil op, men tror sq jeg prøver alligevel
Det er hendes første spil hvor hun ikke skal bruge poterne, så vi må øve og øve
mar 2008
Åh ja og det der med de kan hvad de vil.......her har jeg en hund der kan spille fuldstændig døv og dum, indtil hun ser jeg henter en godbid, så hun pludselig den klogeste !!! En bandit
Hun skal nok lærer det, så du skal ikke give op, lige pludselig så kommer det
Bare gør det så nemt for hende som overhoved muligt i starten, også selvom hun så kan skrabe en af de gule væk med poten, og hun rigtig skal bruge munden, bare det er hun får en lille smugle succes, gør tit de gerne vil prøve mere, også selvom det så ikke lige i starten er den rigtige måde. Det skal nok lykkes
mar 2008
feb 2011
Ziva har os slem selektiv hørelse, men høre når der rodes med mad haha
Lære hende dette spil?