513 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Lære hende dette spil? Lære hende dette spil?

Hej HG smiley

Ziva ELSKER aktiveringsspil, og har været ret hurtig til at lære de spil jeg har købt, dog ikke det sidst købte, men det er også et level 3 smiley

Hun kan ikke finde ud af, at hun skal bruge munden til at få de gule brikker op for at kunne flytte de mørkeblå og komme til godbidderne, hun skraber og skraber med poterne, for det er det man skal på de andre spil smiley

Nogen idéer til hvordan jeg kan lære hende det her spil? ^_^

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Eletriker to disconnect washing machine and install plug 1.090 kr.
  • Vandafløb (E:36-10) på Bosch vaskemaskine (WAT2869ISN/54) 1.010 kr.
  • Bolten på garageporten skal genmonteres 4.000 kr.
  • Fjerne æbler som ligger på græsset og fjerne ukrudt på terrassen 1.100 kr.
  • Montering af frontlåge på opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hæk mm 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lære hende dette spil?
  • #1   3. mar 2015 Kan man tage kødbenene helt af? For så ville jeg prøve at tage en ud på gulvet, vise hende en godbid som du lægger under kødbenet og får hende til at løfte.. Så hun forstå den med "hiv i kødbenet"

• #2   3. mar 2015 Prøv at sætte kødbenene lidt på skrå, så de "stikker ud" fra spillet. Det hjalp Kaido. Hun blev irriteret over at hun hele tiden stødte på dem, så til sidst pillede hun dem af og SÅ var der adgang ;-). Hvis du klikker, så kan du klikke på kødbenene.

• #3   3. mar 2015 Jeg sætter altid alle/nogen af de gule brikker som på billedet, men når hun så skraber på dem ryger de jo tilbage i hak -.-'

Har overvejet at smøre leverpostej eller andet på brikkerne, men ved at hun bare vil slikke på dem kun lol

profilbillede
  • #4   4. mar 2015 hi hi så lige at det Joys ynglings spil smiley
    Ville prøve med bare at sætte en af de gule ned først, dog ikke sætte
    den rigtig fast bare lige meget lidt ned i.
    Ved ikke om hun kan kommandoen trække, fordi så kan du pege og sige træk, men jeg ville
    stadig starte med en af de gule, af gange. Hvor er hun for resten kær smiley

• #5   4. mar 2015 Ziva kan sit, pote og high5, hun vil kun hvad hun vil xD

Ja kan godt huske dine videoer, har vidst os kommenterer på den ene ^_^

Hun står bare og skraber, hun tror det er det hun skal, og når de så ikke går løs mister hun interessen/blir tøsesur -.-'

Har prøvet at holde en lidt op og sige hun skal bruge munden (jaja!), men så skraber hun bare igen >.<

Mht at smøre noget på brikkerne, så er problemet lidt, at Ziva er en slikker, altså hun slikker leverpostej/dåsefoder/i den stil op, men tror sq jeg prøver alligevel smiley

Det er hendes første spil hvor hun ikke skal bruge poterne, så vi må øve og øve smiley

• #6   4. mar 2015 ha ha jeg har har faktisk også hun en hund der bliver tøsse sur når det ikke lige vil, som hun vil smiley De er så sjove nogen gange smiley
    Åh ja og det der med de kan hvad de vil.......her har jeg en hund der kan spille fuldstændig døv og dum, indtil hun ser jeg henter en godbid, så hun pludselig den klogeste !!! En bandit smiley

Hun skal nok lærer det, så du skal ikke give op, lige pludselig så kommer det smiley
    Bare gør det så nemt for hende som overhoved muligt i starten, også selvom hun så kan skrabe en af de gule væk med poten, og hun rigtig skal bruge munden, bare det er hun får en lille smugle succes, gør tit de gerne vil prøve mere, også selvom det så ikke lige i starten er den rigtige måde. Det skal nok lykkes smiley

• #7   4. mar 2015 beklager at det står så mærkelig skrevet, men det er det nye Hg, der slet ikke fungere her smiley

• #8   4. mar 2015 Er sikker på hun nok skal lære det på et tidspunkt, hun elsker aktiveringsspil smiley

Ziva har os slem selektiv hørelse, men høre når der rodes med mad haha

Kommentér på:
Lære hende dette spil?

Annonce