Er det muligt at møde Prazsky Krysavik/Tjekkisk rottehund (Fyn) Er det muligt at møde Prazsky Krysavik/Tjekkisk rottehund (Fyn)
Hej
Vi kunne godt tænke os hund nr. 2, og har i forvejen lille hr. Jensen
som er noget blanding af måske Dansk/svensk og Jack Russel (måske).
Vi kunne godt tænke os en Prazsky Krysavik, men ville meget gerne hvis det måske var muligt at vores Jensen, kunne få lov at møde en eller gerne et par stykker af racen, for at se om der overhovedet er nogen kemi imellem dem(ved godt at alle hunde er forskellige).
Vi bor på Nordfyn, er der mon nogen på Fyn der kunne tænke sig at mødes med os og Jensen?
Jensen er sød, glad, livlig og kommer godt ud af det med alle hunde.
Han vejer 10kg og måler 38 cm.
Kh Tine og Lars
ktine@live.dk
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 416 Svar: 13.994
Og hvis i ender med at ville købe en PK, så vil jeg klart anbefale at købe med tavle, fordi "PK'er" uden tavle, som oftest er blandinger som er lavet med hovedet under armen.
maj 2015
Følger: 52 Følgere: 1010 Emner: 210 Svar: 5.475
Korte af det lange, det giver ikke et fuldstændigt billede af hr jensens reaktion på racen, at møde et par stykker på neutral grund. Og som du selv skriver, alle hunde er forskellige. Så hr Jensen kan sagtens være på bølgelængde med lige netop den hund i møder, men hade et andet eksemplar af racen.
Har ikke googlet racen..Men, hvis det er en med en betydelig anden kropsform end hr Jensen, så ville jeg nok lige tænke mig om en gang til.
Eks, nogle hunderacer holder deres hale højt oppe på ryggen. Dette kan misforståes af andre hunde. Og dermed give problemer
maj 2015
Følger: 52 Følgere: 1010 Emner: 210 Svar: 5.475
Fik kigget på hr jensens galleri. Jeg ved godt hvem du er
Kæmpe stor, men lige så blid er han. Jeg har klappet kæmpen ved fyns dyrskue flere gange.
Er det ikke noget med at du har en ny shire, større end charmebøffen john?
Åh jeg elsker de der kæmpeheste, ikke at jeg turde ride dem. Jeg har nok i 350 kg islænder!!
Men, wow, sikke et sus da i galopperede for fuld udblæsning der midt på banen. Og det kun som tilskuer.
Tjekkisk rottehund er umiddelbart ikke så langt fra hr jensen. Så tænker at det nok skulle kunne fungere
sep 2012
Følger: 2 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 8
Synes det er svært at finde en med tavle, og de avlere de henviser til på siden , er vist ikke opdateret??
Hejsa Salla
Tak for gode råd
Ja det rigtigt John little er 196cm , min nye shire goldstone Moss er 201 cm.
Kh Tine
sep 2012
Følger: 2 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 8
maj 2007
maj 2007
Er det muligt at møde Prazsky Krysavik/Tjekkisk rottehund (Fyn)