762 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Lerhus Havdrup Lerhus Havdrup

Hej. Jeg ville som end bare høre om der var nogen der havde erfaringer med kennel Lerhus i Havdrup? Jeg kan ikke finde så meget info om dem, så det ville være rart at høre, hvis der var nogen med erfaring derfra smiley Vi står nemlig og kigger efter hund, og de har shih tzu, som er lige det vi leder efter smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lerhus Havdrup
  • #1   14. nov 2016 Hvis det er det sted, jeg tror det er, så tier jeg. For man må ikke skrive grimt om nogle her..............

Find et sted med et godt ry.........

• #2   14. nov 2016 Jeg ville finde et andet sted. Hvalpene er ikke stambogsført og der står ikke et ord om sundhed på hjemmesiden. Der ud over lader det til der bliver produceret ret mange hvalpe.

• #4   14. nov 2016 kan ikke finde noget positivt om hendes opdræt, men vil mene når du er villig til at give så gode penge for en hvalp du ligeså godt kan købe med stamtavle istedet for at bruge en herregård hos en kvinde der mange steder bliver fremstillet som useriøs og ikke til at stole på. prisen undre mig også når hvalpene er tavleløse!
    og ud over det har de før i tiden lavet blandings kuld, som også er blevet solgt til en god sjat, hvorfor ikke hellere støtte et seriøst og ordenligt opdræt? smiley
    hvorfor så ikke redde en hund istedet, eller få en hund der mangler en ny familie? smiley

• Mona E
    Mona E Tilmeldt:
    jan 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #5   28. jan 2017 Vi har købt i havdrup og indtil vider er vi meget tilfredse vi kunne se der blev brugt godt foder og de hunde hun havde var søde og havde det godt vi kender flere der har købt hos vinnie og er også yderst tilfredse syntes ikk i skriver jer der er utilfredse hvad problemet er

Kommentér på:
Lerhus Havdrup

Annonce