366 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Spiser af glæde???? Spiser af glæde????
Nu har jeg endnu en gang længe undret mig over Fifs opførsel!
Ligesiden vi fik Fif har du hun gjordt det!
Hun spiser altid inden vi skal ud og gå tur! Først render hun rundt og er glad.. Bagefter skal hun altid lige over og tømme madskålen inden vi skal afsted.. Det er en lille ting men jeg undrer mig en del over hvorfor hun gør det.. Er det bare normalt? Lader hun op til gå turen? Eller..?
Det kunne være nogen af jer er stødt på det i en bog om hundeadfærd eller sådan noget...
Anne og Fif
0 synes godt om
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 586
Pas på med at lade hende spise for meget inden I går, for hvis hun løber på fuld mave, kan det føre til en mavevending (kilik). Jeg har selv haft en hund der døde af det, så jeg taler af erfaring.
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 586
A-L: Hvor kan jeg lige forestille mig det du skriver. Sikkert en typisk chow chow adfærd.:0)
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 195 Svar: 3.575
feb 2005
Følger: 43 Følgere: 42 Emner: 52 Svar: 1.500
jan 2005
jan 2005
Renée Sjøberg, Hundesprog, er rigtig god, og godt illustreret...
feb 2005
Følger: 43 Følgere: 42 Emner: 52 Svar: 1.500
jun 2004
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 152
Tak for svarende
Det er da også aligevel dejligt at vide man ikke er den eneste ejer til en hund med den adfærd.. (Det hafvde jeg nu heller ikke regnet med
A-L: Hehe! Ja.. Hunden vil bestemme tempoet
K&N: Tak for advarslen.. Jeg skal nok passe på
Gitte: Lyder meget sandsynligt
Tanja: Det lader heller ikke til at Fif nogensinde vil droppe den vane
Claus: Ja.. Fif spiser også meeeget langsomt.. Det hjælper heller ikke at hun først tager det op i munden.. Så skal hun ind i et andet rum i den anden ende af huset, og der spiser hun det så.. Det tager lang tid før vi kan komme afsted
Det kan godt se ud som om hun gør det af glæde.. Det kan ligeså godt være hun gør det for at berolige sig selv (som Rasmon siger)
Anne og Fif
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.275
Hos katte hedder det en oversprings handling (i kender det godt, en pluselig høj lyd der forskrækker katten og den giver sig straks igang med at slikke og vaske sig) og jeg tror det er det samme for hunde og mange andre dyr..
jun 2004
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 152
Spiser af glæde????