756 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Foder Foder

Hej
Hvad fodrer hundefolket med? Fodrer selv min hvalp med naturea. Overvejer at gå over på barf. Har nogle bekendte som fodrer med det billigste fra supermarkedet. "Det er jo lige så godt som det dyre foder" har de sagt. Det mener jeg jo overhovedet ikke det er. Man kan ikke få dem til at se fornuften i det ikke er smart.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder
  • #1   18. jun 2017 Om du kan få dine bekendte til at se fornuften i at bruge at andet foder? Måske, måske ikke. Du kan fortælle dem om fordele og ulemper ved det ene og det andet foder. Og så stoppe der. Man skal passe på med at blande sig for meget i ting der ikke vedkommer en selv ;);)
    Ment på den måde at JEG ville blive pænt træt af det hvis nogen ville have mig til "at se fornuften" i noget så, forholdsvis, ligegyldigt som hundefoder smiley

• #5   18. jun 2017 Der er desværre bare nogle hundeejere, som man ikke kan "nå ind til". smiley

Prøv evt. at stille et regnestykke op for dem på, hvor meget det koster, at fodre din hund pr. dag - Kontra hvad det koster, at fodre deres hund med det billige foder pr. dag. Hvis man fodrer med billigt foder, så skal hunden typisk have en større mængde, da der er mange fyldstoffer i fodret.

• #6   18. jun 2017 Chili fik faktas den billige de første 7 leveår, så blev jeg lidt frelst, og de seneste 3 år har hun hovedsagligt fået Orijen. I morgen bliver hun 10 år uden at have haft en eneste sygedag. Konklusionen må være, at hun er en skraldespand, der kan omsætte alt muligt.

ps! Hun skider mindre med Orijenfoderet

• #9   18. jun 2017 Fodrer ret blandet.
    Tørfoder - olivers, arion, taste of the wild, hike.
    Vådfoder - Premiere Meaty, real nature.
    Og så får han ind imellem rå ben eller noget hakket kød

• #11   18. jun 2017 Fodrer halvt råt, halvt Essential.

• #12   18. jun 2017 Kornfrit, ikke noget bestemt mærke. Og så råt, vådfoder og rester.

• #13   18. jun 2017 Jeg fodrer overvejende råt mixet med lidt tørfoder og lidt vådfoder.

• #14   18. jun 2017 Acana med lam, vådfoder og råt.

• #15   18. jun 2017 Jeg fodre med Taste of wild smiley
    Indimellem for Molly lidt råt og vådfoder smiley

• AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 961
    #17   18. jun 2017 bland dig uden om hvad de gør - de er ikke interesseret i dine råd.

vi fodre med forskelligt tørfoder, alt fra det billigste fra lidl, RC, TOTW, arion osv osv.. der ud over får han rådt kød - og de forbudte menneskerester når vi spiser (ingen tvivl om hvad rollo bedst lider) smiley

Kommentér på:
Foder

Annonce