427 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

EFTERLYSNING I NÆSTVED EFTERLYSNING I NÆSTVED

En sød lille coton på 3 år er efterlyst på 3. døgn i Næstved. Det er nu 3. nat han sover ude i kulden. HAn lystrer ved navnet Palle og har mørke aftegninger på ørerne. Han holder til ved Magle mølle området, har selv været ude at hjælpe med at lede efter ham 2 gange idag, men han stikker af så snart man nærmer sig ham. Har simpelthen så ondt af den stakkels hund, som tydeligvis er skræmt fra liv og sans. Han er efterlyst hos polititet, Radio og TV vil desværre ikke hjælpe. HJÆLP med at lede efter ham hvis du bor i området og dit hjerte også bløder når du læser dette....

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af seng og skabe 6.500 kr.
  • Skifte ben på en sofa 830 kr.
  • Gardin ophæng 350 kr.
  • Opsætning af loftlampe 650 kr.
  • Låsesmed - udskiftning/reparation af udvendige lås 1.000 kr.
  • Rensning af tagrender på 96 m² bolig 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EFTERLYSNING I NÆSTVED
  • #1   14. jan 2007 bor desværre ikk i næstved ellers ville jeg også godt hjælpe med og lede efter den , det er da synd den skal gå ude flere nætter ..
    Er det din hund .?

• #2   14. jan 2007 Nej det er ikke min hund. Den var i haven hos mine forældres bagbo igår og vi fattede mistanke om, at det var en hund der var rendt hjemmefra, da deres bagbo er på ferie, derefter kontaktede vi Politiet og fik kontakt med dem der passer ham, for hans ejere er nemlig på freie og han er stukket af fra dem han bliver passet hos.. Skidt!

• #3   14. jan 2007 Ja det er jo ikk så smart , der er nok nogen der bliver ked a det når de kommer hjem fra den der ferie og ser at deres hund er stukken a hjemme fra . Ville selv blive enorm ked a det hvis jeg var på ferie og kom hjem og king var stukken a eller død eller sådan noget , man holder jo meget a sin hund . Det er jo mennesket bedste ven som nogen siger .

• #4   14. jan 2007 åh nej da, håber han bliver "fanget" hurtigt

• #5   14. jan 2007 ja det er jo lidt synd den skal gå ude og den for jo nok ikk lige særlig meget mad jo . bare den har øremørke eller chip så skal det jo vel nok gå .

• #6   14. jan 2007 Hvor er han set sidst??
    Vi bor i Næstved!!

• #7   14. jan 2007 Han er sidst set ude ved Maglemølle og det er jo et kæmpe område, men han bliver åbenbart i området. Jeg tager afsted imorgen og kigger igen, man får ikke noget ud af det nu det er mørkt. Han gemmer sig i buske og er svær at fange da han virker ret skræmt. Jeg har sat noget mad derud til ham. Sidst jeg så ham, var han ved togskinnerne derude... Stakkels dreng og så i det vejr.

• #8   15. jan 2007 har også skrevet til dig på din profil....kan du ikke lige fortælle hvor det der magle mølle ligger??? LOL aner det ikke selvom jeg bori Næstved...er tilflytter smiley

men vil meget gerne lede efter ham i dag...altså mandag...Macho trænger også til at blive rørt.

Kommentér på:
EFTERLYSNING I NÆSTVED

Annonce