788 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 49 Svar

Glad i låget vejr :-) Jeres dag og weekend ? Glad i låget vejr :-) Jeres dag og weekend ?

Hvad har I andre brugt dagen i dag på , og hvad står weekenden på ?

Vejret i dag har simpelthen været så skønt , og lige til at blive glad af. Har været ude og gå et par skønne ture med Ozzy smiley

I morgen skal jeg over til min mormor , sammen med min mor og moster. Vi skal spise frokost sammen og have kreadag, og så skal jeg have kage med til kaffen smiley

Søndag regner jeg med en tur i byparken med Ozzy , og så skal jeg vist også have gjort lidt rent .

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glad i låget vejr :-) Jeres dag og weekend ?
  • #2   6. apr 2018 Hvor lyder det FEDT minion smiley

Uh hvilken race skal næste vovse være ? smiley Mmmm, taco * savle savle*

• #3   6. apr 2018 Victor er ude af huset, jeg skal kigge på ny hund, købe en espressomaskine og måske æde en omgang mishandlet ko. Med lidt held, så forventer jeg også at kunne streame absolut sidste afsnit af 'Beck'. Fuck, glemte at købe popcorn smiley

Jeg vil prøve at vandfaste, så der er indkøb andre gode drikkevarer.

• #5   6. apr 2018 Jeg har hygget med OK18 materiale. Havde satset på at gå til tiden...det blev så heller ikke i dag smiley

Men nu er det FERIE smiley

Vi har en del projekter vi skal have ordnet/sat igang/afsluttet...så tror ikke vi når til en tur til Sverige, som jeg ellers havde tænkt lidt på smiley

• #6   6. apr 2018 Skal i hundeskoven imorgen med team underbids Victor smiley Glæder mig max! Mille ELSKER virkelig Victor og hun bliver så dejligt træt når de har leget osv.. også i hundeskoven med godt vejr og det hele smiley Bliver dejligt.. ellers skal jeg ha lavet nogle praktiske ting også selvfølgelig ud på nogle gode ture med Mille.. dejlig rolig weekend der kan tages i det tempo jeg kan holde til - dejligt smiley

• #8   6. apr 2018 Søren : Var min brevdue ikke på ferie, havde jeg gerne sendt et par pakker popcorn afsted smiley

Minion: Det er bare fedt når man har det sådan. Uh glæder mig til hvalpebilleder når det engang kommer .-D

Linda : Haha, men mon ikke det så er rart , NÅR alle de der ting af ordnet ?

• #10   6. apr 2018 Minion - Fedt, at du er landet på rette hylde smiley

Jeg sadlede selv om for 41/2 år siden og har det ligesom dig smiley

• #11   6. apr 2018 Lyder hyggeligt Pernille, ja gåturene er jo ligesom bare en del af hverdagen nar man har hund smiley

Bodil: Åh duften af vasketøj der har tørret udenfor er noget af det bedste smiley

• #12   6. apr 2018 Minion: Ahahahahahahahaha. "Hundejer kvalte hvalp ihjel med kærlighed" smiley

• #13   6. apr 2018 Jo jo helt sikkert smiley

Og selvom jeg elsker mit arbejde...så er jeg dæleme glad for en bette pause fra OK18 smiley

• #17   6. apr 2018 Jeg var så heldig at få fingrene i en fast stilling i samme styrelse, hvor jeg var kontorelev. Så jeg ved hvad du mener smiley

Og at jeg så lige har landet mit 2. kvalifikationstillæg i træk efter fastansættelsen, gør det heller ikke ringere smiley Jeg bliver sgu lidt stolt af mig selv smiley

• #18   6. apr 2018 Jeg er syg med influenza og har været det siden i lørdags, så kører på lavt batteri smiley

• #21   6. apr 2018 Sygdom.. Men jeg har også handlet, vasket tøj, og delvis vasket op.. Og lige spist dagens første måltid.

Men jeg har fået tegnet lidt også, så jeg lever endnu smiley

• #22   6. apr 2018 Åh kan se mine pølsefingre ramte forkert, tråden skulle være under Off-topic. Nå skidt pyt, vi overlever nok smiley

Aaah det tror jeg nu ikke på Minion, så bliver du jo bare ulykkelig smiley

Bodil : Det er også virkelig lækkert, jeg mangler virkelig min tørresnor, stativet har det med at vælte i haven. Tror jeg skal have købt sådan en paraplystativ, for der er intet at hænge snore op i.

• #23   6. apr 2018 God bedring til jer der er syge smiley

• #24   6. apr 2018 Umh ja, duften af vasketøj tørret ude smiley

• #26   6. apr 2018 Rotterne - Har i snart smagt på hele barskabet smiley ?

• #27   6. apr 2018 Derudover så har jeg ikke været i bad i et par dage og har derfor det vildeste b*llehår.
    Var så ude med hundene i haven og da jeg bor på landet er der langt imellem at der går nogen forbi på vejen.
    Men det gjorde naboen så selvfølgelig lige i dag .. Om ikke hundene skulle hilse mens vi snakkede? Neeeeeeej ..

• #28   6. apr 2018 Har permanent b*llehår - krøllet MEGET tykt hår = et ustyrligt helvede smiley

• #29   6. apr 2018 Det har jeg ikke normalt .. Men i de her dage har jeg smiley

• #30   6. apr 2018 I dag har vi bare nydt det gode vejr.
    I morgen skal jeg ud og kigge op kjoler med min mor og søster, jeg har jo fået min, men skal hjælpe dem med at finde noget smiley

• #31   6. apr 2018 Minion: tror du opdrætter giver dig en ekstra hvalp hvis du kommer til at kysse den første ihjel? smiley

• #33   6. apr 2018 Har været på arbejde, er endelig kommet tilbage på min pind efter kursus og påskeferie! mine kollegaer og mit arbejde har været savnet smiley hele weekenden er jeg hjemme i de gamles hus, for at passe Luffen smiley

• #34   6. apr 2018 I dag har jeg bare handlet + shoppet lidt og så nydt vejret på en lang aftentur med Tucker.
    I morgen starter vi ud med agilitytræning ellers ved jeg ikke hvad resten af dagen byder på - det samme med søndag. Tænker at jeg en af dagene vil et eller andet sted hen og gå en lang skøn tur med kræ smiley

• #35   6. apr 2018 Lyder hyggeligt med alle jeres planer, lige pånær jer der er syge, det lyder mindre fedt smiley

• #36   6. apr 2018 Det er også mindre fedt smiley

• #37   6. apr 2018 Jeg har prøvet at pakke lidt. Det er ikke nemt når man samtidig skal tage sig en sin søn på 6 uger smiley
    Vi skal flytte om 3 uger og orker det næsten ikke smiley
    Weekenden skal vi nok ud og trille med barnevognen i det gode vejr og måske pakke lidt mere smiley

• #38   6. apr 2018 Jeg har datteren på overnatning og aftensmaden var lige ved at gå helt galt.

hun fik en lang pasta galt i halsen og kunne ikke få den hverken den ene eller anden vej..

jeg stak et par fingre ind og fik lidt af den op og så hostede hun selv resten op..

nu ser vi så x-factor finale smiley

profilbillede
  • #39   6. apr 2018 I dag har jeg knoklet med oprydning hjemme hos to af mine sønner, der bor sammen, efter at deres lejlighed er blevet malet. Efter oprydning blev der gjort rent - og de nyder at mor kommer og ordner. Vinduer pudset ude og inde, terrassen fejet, gulve støvsuget og vasket, badeværelse gjort rent, affald kørt væk - og så fik vi handlet ind.

Så nu er mutti træt og har ondt i ryggen, så er det dejligt at komme hjem til de små hvalpe, der nu er 3½ uge og fuld af krudt - de er så store nu, at de kan stå op og drikke mælk smiley

profilbillede
  • #40   6. apr 2018 Kennelmor: Du må gerne være min mor på søndag smiley

• #41   6. apr 2018 Ligenu kunne livet faktisk ikke gå bedre - siden jeg blev erklæret rask fra min depression i februar, er alt bare blevet så meget bedre! Er endda, på egen hånd, kommet helt ud af mit sovemedicin smiley
    Mine ben er også blevet bedre - alle mine læger og sygeplejersker blev helt overraskede da jeg var til kontrol i Tirsdags. Mine smerter er langt mere en halverede, og jeg kan langt mere end før. I Januar var jeg græde færdig fordi at jeg nærmest ikke kunne gå og intet kunne, og lægerne intet kunne finde. Med ét så gik det den anden vej, og her i April er jeg altså begyndt at kunne gå 2 km i stedet for 200 meter!

Dette har samtidig en betydning til mit humør, jeg kan overskue alting lige nu og jeg er bare så glad hele tiden, og mere åben overfor verdenen omkring mig!

... Og så er der selvfølgelig den her liiiille detalje med at jeg har mødt en fyr....... *at mangle uskyldig englesmiley*

Så lige nu, er livet bare godt smiley

Idag har dagen gået med skole og så kom jeg hjem og gik en 2 km tur med min hest. Resten af weekenden skal gå med AT! smiley

• #42   6. apr 2018 Jeg gik en lang tur med de to sorte til middag, og Nanna fik en tur alene her til aften i det fineste vejr smiley
    I morgen står den på færdighedsprøve i Hangaren med Kida, og søndag rallyprøver med Iza. Det bliver en vild weekend - forhåbentlig med nye rekorder, både personligt og for racen smiley

God weekend til alle smiley

• #45   6. apr 2018 Jeg har brugt dagen i dag på at sætte en ny ringeklokke op på min havelåge (trådløs), vente forgæves på foder fra Zooplus (hvis jeg er heldig står det hjemme foran min hoveddør), hente fuglefoderhus ved pakkepusher og tage på aftenvagt (er på job lige nu).
    Både lørdag og søndag skal bruges på at arbejde, så der bliver ikke tid til så meget andet end det.
    God weekend til jer alle smiley

• #46   6. apr 2018 Man bliver da helt glad af at læse den her tråd smiley

Jeg har også haft en dejlig dag. Var til dyrlæge med Atlas i formiddags, og hvad jeg havde frygtet var hjerte/lungeorm viste sig “bare” at være en infektion i de øvre luftveje. Og Atlas er også blevet frisk igen, efter at have sovet det meste af ugen væk.

Weekenden skal bruges på at slappe af og arbejde, men så længe vejret er godt, så overlever jeg nok. Vi afleverede en kæmpe opgave på studiet i går, så jeg trænger til at tænke på helt andre ting.

• #47   6. apr 2018 Her smittede vejret også af på valg af tøj , så hoppede i denne skønne kjole i dag smiley

profilbillede
  • #48   6. apr 2018 Du er så smuk Rikke, og skøn kjole smiley

• #49   6. apr 2018 Rikke: Hvor ser du bare smuk ud smiley Virkeligt fed kjole smiley

• #50   6. apr 2018 Tak, hvor er I søde smiley Kjolen er SÅ skøn, er total vild med den , den tror jeg kommer til at blive brugt meget i løbet af sommeren smiley

• #51   6. apr 2018 Rikke, efter sådan en dag, så er jeg invalid, så jeg må hellere lade være med at kaste mig ud i mere ekstrem ordnen og rengøring de næste dage. Min mand har lige givet mig massage, fordi jeg har myoser bag skulderbladene nu, øj jeg er lam ned i begge arme og ryggen er da helt dum smiley

I kan lige få et billede mere af en af de små basser smiley

profilbillede
  • #52   6. apr 2018 Åh en lækker basse smiley Å h små pelsklumper , jeg kan ikke holde til det smiley

Dejligt din mand var lidt sød og give dig noget massage, spændinger og myoser kan simpelthen gøre så forbandet ondt. Jeg får muskelafslappende 3 gange dagligt, fordi jeg spænder så meget i ryggen, nakken og skuldrene, at jeg ellers skal rende til kiropraktor min. 1 gang om ugen, for at kunne bevæge mig.
    Mon ikke dine sønner så også værdsætter din hjælp ekstre meget smiley

• #53   6. apr 2018 Fridag fra job er blevet fejret med tøjvask, oprydning, dyrlæge til alm. Kontrol, og hygge i haven. Tilbage mangler jeg bare at pakke bilen til i morgen. G skal til mentalbeskrivelse i morgen, så vi er lidt spændte på hvordan det går smiley
    Søndag kommer til at gå i haven.

• #54   6. apr 2018 I dag masser af arbejde og nu pakning af bil og bagning af pølsehorn - Jeg skal nemlig også i Hangaren i morgen smiley :-D

Tror jeg skal køre kl 6, så jeg må nok hellere komme i seng snart!

Malene: Du kan kende mig på den fjogende hund og sydvesten smiley

profilbillede
  • #55   7. apr 2018 Vejret har været helt fænomenalt...eller sådan har det ihf. set ud inde fra min stue, hvor jeg har lagt under dynen hele dagen, med massiv feber, halsbetændelse, bihulebetændelse, ørepine og hovedpine, og så bare for at det ikke skal lyde for fesent, så smækker vi da lige mavekramper og allergianfald oveni...5 dage fra at være den mest nederen aprilsnar.

• #56   7. apr 2018 Jeg fik endelig været i bad .. Blot til info smiley

• #58   7. apr 2018 Drukket den første øl på terassen i solen i går. Så lækkert. I dag igennem skoven så jeg for første gang spætten jeg så ofte har hørt på vores gåture.

Senere træning og så i skoven og spise frokost. Vi skal passe en venindes folden retriever mens hun er til konfirmation.

Så skal jeg ned til pakkeboksen og hente Ziva 1 år fødselsdagsgave smiley

profilbillede
  • #59   7. apr 2018 Det er dejligt med noget forår, man bliver nemlig glad i låget af det smiley Min kære mor fyldte 60 i går, så det blev selvfølglig fejret. I dag smutter jeg til Århus for at fejre min veninde, så det er en ren fødselsdags weekend smiley smiley

• #60   9. apr 2018 Jeg brugte weekenden over ved min kæreste smiley vi havde månedsdag d. 3/4 og jeg har fødselsdag d. 18. i denne måned så jeg fik en gave før tid smiley så spiste vi om fredagen på pizzaria hvor jeg gav smiley nu kommer der bare til at gå lang tid før vi ses igen :- /

• #61   9. apr 2018 Vi har også nydt vejret, ved først at gå en skøn tur ved utterslev mose, begefter mødte vi vores nabo der har Qwertys bedste buddy, så de fik lov til at lege og ligge at slikke sol i en lille times tid smiley Og ja min kæreste har ALT for meget tøj på til vejret smiley

profilbillede
  • #62   9. apr 2018 Har ligget i min seng en hel uge indtil i går, haha - Influenza er forfærdeligt.

Men i dag har jeg været ude med hundene og fået tegnet lidt, hvilket har været rart. Er ikke helt rask, men det kommer forhåbentlig snart smiley

• #63   9. apr 2018 Jeg sad og rettede opgave i zombie tilstand fredag morgen, og gik omkuld om eftermiddagen da den var afleveret smiley
    Og så har jeg arbejdet hele weekenden. Resten af ugen går med at forberede mig til eksamen på fredag, og så nupper vi lige noget lydighedstræning i morgen, og agility på lørdag smiley Forhåbentlig holder vejret smiley

I får lige er billede med af Iroh, der nyder eftermiddagssolen fra sofaen smiley

profilbillede
Kommentér på:
Glad i låget vejr :-) Jeres dag og weekend ?

Annonce