{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Dyrlæge i Aalborg øst? {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg vil høre om der er nogen herinde fra der bor i Aalborg der tilfældigvis ikke ved om der ligger en dyrlæge ude i Aalborg Øst?

For vi flytter derud og det er derude vi får hvalpen og vi har ikke mulighed for at køre væk med den til dyrlæge da vi hverken har bil eller noget..så ville jo være super hvis der lå en dyrlæge i Aalborg Øst

Hvis der gør kan i så ikke sende link til siden så jeg kan tjek evt. prisen.. jeg har prøvet google men syntes ikke rigtig jeg kan finde noget.

håber der er en venlig sjæl derude der lige kan hjælpe lidt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge i Aalborg øst?
  • Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

    Følgere: 123 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.822
    #1   16. feb 2007 Det gør der ikke. Men der ligger nogle rundt omkring i aalborg.
    Der ligger en i Gistrup som er tæt på Øst


  • Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

    Følgere: 123 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.822
    #2   16. feb 2007 Kristina: Helt enig. Det er også vores dyrelæge og dem er jeg glade for. Super dygtige :o)

  • #3   16. feb 2007 der er bare det problem at vi ikke har bil og da man ikke må have hund med i bussen eller taxa så bliver det et lille problem smiley

  • Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

    Følgere: 123 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.822
    #4   16. feb 2007 Man må gerne have hund med i Taxa, så det er ingen problem :o)

  • #5   16. feb 2007 Arrh okay jamen det troede jeg bare ikke man måtte. jeg undskylder smiley så er det jo ingen problem.. nogen der har link til nogen af de dyrlæger der bliver snakket om? så jeg kan tjekke det ud? smiley

  • Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

    Følgere: 123 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.822
    #6   16. feb 2007 Er det ikke ham der har fået allergi over for hunde og katte?

  • #7   16. feb 2007 Ejj så står der ikke priser smiley det havde jeg regnet med smiley

  • #10   16. feb 2007 Jo Kristian er sygemeldt....Så synd for ham!!! Han er min favorit smiley

  • #11   16. feb 2007 Dennis >

    Jeg kommer i Gistrup med mine hunde, og er ganske godt tilfreds :o).

    Startede hos Aalborg dyrehospital, og har bestemt ikke noget at klage over der heller mht. kvaliteten af det de lavede ved min hund eller måden de behandlede hunden på (tværtimod, de er bestemt dygtige !!!) ... jeg blev bare lidt træt af først at være ved Gregers, så Bente, så Kristian, så Mette, så Michel og så en jeg aldrig nåede at finde ud af hvad hun hed ... og hver gang skulle starte med at fortælle hele hundens livshistorie pga. en ny dyrlæge...

    /Carina


  • Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

    Følgere: 123 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.822
    #12   16. feb 2007 Du kan finde priser på (link fjernet)

    De priser er næsten helt magen til Aalborg Dyrehospital. Gistrup er somregel altid lidt dyrer.

    Carina: Ja det med at skifte dyrelæge er træls, men man kan jo vælge hvem man vil ind til. Det vil jeg til, da hende jeg var ved sidst ikke dur mere. Hun var dygtig nok, men min kat fik angstanfald da hun ville tage ham op og hun måtte derefter ikke komme til ham.

    Nu vil jeg til at sige hvem jeg vil til, når jeg ringer ind og bestiller tid.


  • #13   16. feb 2007 tak smiley


  • #14   16. feb 2007 Tinna >

    Ja, det skulle jeg nok også have gjort tidligere, begyndte med det til slut, men så var der sygdom osv., og så blev jeg lidt træt af det ... min hund har dog aldrig haft en dårlig oplevelse derinde, tværtimod, så måtte jeg bære den ud derfra sidste gang, da den ikke ville med hjem, men hellere ville blive og få godbidder *LOL* (det var faktisk lidt pinligt ... for alle i venteværelset kiggede noget undrende efter mig)

    /Carina


  • Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

    Følgere: 123 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.822
    #15   16. feb 2007 Hehe det gad jeg godt se.

    Mine får også alt muligt godt når de er derude, men ingen gider spise det, for de ved godt hvad der skal ske.
    Lilly hader at blive stukket og skriger altid når det sker så dyrlægen taber nålen og det nytter ikke noget at distrahere hende med guf selvom dyrlægen prøver ihærdigt. *GG*


  • #16   16. feb 2007 Tikki ville nok være den perfekte kandidat til filmstjerne hvis de skulle lave en reklamefilm ... hun starter med at hyle og skrige på parkeringspladsen - springer ud af bilen med fuld knald - trækker som en sindsyg for at komme op til døren - halser indtil døren bliver åbnet, og stormer så hen til skranken og hyler og skriger og halser indtil der kommer nogen og klapper hende ... og når vi så skal hjem så nægter hun *LOL*

    Lidt sjovt når det bare er vaccination hun kommer for, men ellers faktisk ikke så smart at hun kører så højt op over at skulle til dyrlæge, så målet med Capone bliver at lære ham stille og roligt at komme til dyrlæge :o)


  • #17   17. feb 2007 Carina, det lyder lige som min Zille - Det er så pinligt!
    Sidste gang hylede hun hele vejen ind ad døren, rykkede mig hen til skranken og satte forbenene op på disken og sagde god dag!
    Hun hyler og skriger - og intet kan få hende til at holde mund. *GG* Jeg kan grave mig ned i et musehul, når vi er der.


  • #18   17. feb 2007 Jeg vil aldrig bruge dyrehospitalet på Frederikstadvej. de går kun op i penge. Hold dig langt væk siger jeg bare. Vi bruger Dyrelæge Bastholm i Nørresundby og jeg vil helt klart anbefale ham. En utrolig sød og kompetent mand. Desuden er han ikke typen der siger..... i hellere på skynde jer at komme med små ting lige som de er på frederikstadvej. Og jeg kan oplyse dig om at de er over dobbelt så dyre på frederikstadvej. Ja du kan nok høre jeg har flere uheldige episoder med dem....

  • #19   17. feb 2007 Og jeg er helt enig med Linda.

  • #20   17. feb 2007 jeg vil give medhold, bastholm er rigtig dygtig, og giver sig rigtig god tid, jeg har også brugt dyrehospitalet for år tilbage,

  • #21   17. feb 2007 Jeg bruger Gistrup og er meget glade for dem.............de har altid god tid til at lytte og er meget dygtige........har aldrig i de 14 år jeg er kommet der haft en dårlig oplevelse med dem.

  • #22   17. feb 2007 vi er begyndt at køre til dronninglund. de er rigtig gode og så er det MEGET billigt der oppe. smiley vi fik feks dielsel rønkenfototgraferet, grundigt undersøgt og medicin til hans smerter til 500 kr for det hele.

  • #23   17. feb 2007 droninglund og ulsted arbejder sammen, og er billige og dygtige.

Kommentér på:
Dyrlæge i Aalborg øst?

Annonce