906 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Dyrlæge, Aalborg Dyrlæge, Aalborg

Hejsa

Grundet en hoste Yoda har døjet med siden i går vil jeg gerne kontakte dyrlæge, men da han ikke har været syg eller behøvet dyrlæge siden vi flyttede til Aalborg, har jeg ikke en dyrlæge endnu.

Derfor ville jeg høre jer dejlige mennesker om I kender et godt sted, som man kan ringe til her en lørdag?

Mange tak smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge, Aalborg
  • #1   6. jun 2009 Dyrehospitalet på Hobrovej brugte jeg da jeg boede derude - og dem var vi meget tilfredse med.... Og det var hundene også smiley

• #2   6. jun 2009 Jeg bruger Aalborg Dyrehospital - meget godt sted. Har også hørt godt om Hobrovejens.

Prøv at ringe til en af dem, så giver de dig et nummer til den dyrlæge der har vagten her i weekenden smiley

• #3   6. jun 2009 Det ser bare ud til at både Dyrehospital Aalborg og det på Hobrovejen har luket for opkald her i weekenden?

Min gamle dyrlæge i Hillerød havde også åbent lørdag.

• #4   6. jun 2009 Jeg ar både brugt Gistrup dyrlægerne og Aalborg dyrehospital. Begge ligger klart i den dyre ende, men har meget kompetente dyrlæger tilknyttet. Hvis der blot er tale om hoste, tror jeg personlig at jeg ville vente og se tiden lidt an. Hvor meget hoster han og hvordan lyder det?

• #5   6. jun 2009 Jeg vil ringe til det nr der står, hvis ik de har åbnet henviser de dig til en der har åbnet.

• #6   6. jun 2009 Han hoster meget hult, som om han skal til at kaste op. Det kommer sådan i anfald. Jeg ville egentligt også bare gerne have fat i lidt hostestillende for at afhjælpe det lidt og se tiden an, men så skal jeg jo lige ringe til dylle for at få fat i sådan noget.

• #7   6. jun 2009 Nej, du kan faktisk købe hostestillende på apoteket. Hvis det blot er hoste og han ellers er frisk, kan du behandle med det midlertidigt. I hvert tilfælde indtil det bliver mandag og dyrlægeregningen ikke bliver astronomisk.
    Jeg bruger selv Noskapin som hostestillende ved eks. kennelhoste. Det kan købes på apoteket. Mener at budolfi apoteket har åbent nu

• #8   6. jun 2009 Tak Siri, du reddede vist lige min pengepung smiley

Ja, han er helt frisk, spiser og leger og det hele, men vi holder ham nu lidt i ro for at se hvordan det går.

Jeg vil fluks skynde mig hen og få fat i noget Noskapin, tak smiley

• #9   6. jun 2009 Hej...

Hvis du/i har mulighede for at komme lidt uden for Aalborg, kan jeg anbefale en dyrlæge der er dygtig og BILLIG i forholod til dem inde i byen.
    Kommer der selv med min hund og kat og er meget tilfreds.
    Men hvis du er isteresseret så send lige en PM...

• #10   6. jun 2009 tror også det "bare" er kennelhoste, lyder som da Nico hvde det...
    Man behandler kun hvis det er en gammel, i forvejen svækket hund - ellers hvis den er ung og frisk kommer de sig over det, men det smitter ...

• #11   6. jun 2009 Det lyder som en omgang kennelhoste.. men altså så længe han er frisk og drikker og spiser, så er der ingen fare i bare at behandle hosten og så vente med dyrlæge.

• #12   6. jun 2009 Dyrehospitalet på Hobrovej

• #13   6. jun 2009 Jeg ringede til dyrelægen på hobrovej i går. Laila har fået kennel hoste smiley Men de er bare så søde og hjælpsomme, og dem har jeg brugt de seneste 4 år. Jeg har aldrig oplevet noget negativt der, så de kan klart anbefales.

Kommentér på:
Dyrlæge, Aalborg

Annonce