{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.301 visninger | Oprettet:

Besørger indenfor - Ved ikke hvad jeg skal stille op {{forumTopicSubject}}

Jeg er ærligtalt ved at gå ud af mit gode skind..

Afrodithe (Lhasa Apso på 6 år), har desværre fået en møg irriterende ting med at besørge indenfor, når hun og Costa er alene hjemme..

- Begge hunde bliver luftet grundigt hver gang inden jeg går hjemmefra, hvor begge hunde gør sig færdig..
- Hun skider gerne i nærheden af eller i Costa's kurv (sker næsten hver gang)..
- Hun er begyndt på nu også at tisse i Costa's kurv ind i mellem (sker ikke så tit)..
- Det sker KUN når de er alene hjemme!

Der er ingenting, ingen vaner eller lign. der er blevet ændret herhjemme.. Når jeg forlader hjemmet foregår tingene på nøjagtig samme måde som de altid har gjort..

På et eller andet punkt virker det som en form for protest over at jeg forlader huset - Men for fanden, jeg kan ikke være hjemme konstant da jeg jo har en uddannelse at passe..

Hundene er alene hjemme i max. 7 timer - Er jeg væk hjemmefra i længere tid, så sørger jeg altid for at min mor kommer forbi og lufter dem min. 1 gang..
Det er IKKE muligt at give Afrodithe mindre plads at være på, da hun så vil begynde at gø - Hvilket bestemt ikke er hensigtsmæssigt..

I dag var jeg væk hjemmefra i MAX. 1 1/2 time - og da jeg kom hjem, havde hun både tisset og skidt i Costa's kurv..

Jeg ved at hun har lavet ballade så snart jeg træder ind af døren.. For 1. hun kommer ikke ud i gangen men bliver inde i sofaen.. Og 2. jeg kan se det på Costa, da han "sladrer" med sit kropssprog..

Der kan dog være nogle dage i træk, hvor hun ingen ulykker har lavet - Weeeeh tænker man - Og vupti, så starter det forfra.. smiley

Hun er blevet gennemtjekket hos dyrlæge, kiropraktor, osv osv osv.. ALT er normalt og der er ingen tegn på smerter..


Hvad hulen skal jeg stille op med hunden?
Er virkelig ved at være skør over at komme hjem til at hun har lavet ulykker..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Besørger indenfor - Ved ikke hvad jeg skal stille op
Kommentér på:
Besørger indenfor - Ved ikke hvad jeg skal stille op

Annonce