Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
sygejournalen 8 2025 Blodproppen er velovrstået uden at have efterladt alt for mange skavanker- med hård træning, stædighed og viljestyrke ...
Off Topic
Oprettet:
3. jul
Visninger:
2.623
Hjemme igen Så er jeg udskrevet og flyttet I den nye lejlighed. <3 Det er blevet rigtig godt. :) Jeg kan næsten klare mig uden...
Off Topic
Oprettet:
16. jun
Visninger:
865
Farvel til Sunshine Så blev det desværre min tur til at sige farvel til en højt elsket hund. Sunshine blev knap 13 år, og det kan man i...
Off Topic
Oprettet:
2. apr
Visninger:
1.161
Wordpress ekspert? Der er så mange seje IT-kyndige herinde. Er der tilfældigvis også en haj til Wordpress? Jeg hjælper stadig med at op...
Off Topic
Oprettet:
18. jan 2024
Visninger:
297
Tillykke til Penny - 7 mdr Penny fyldte 7 mdr igår. Det mest fremtrædende træk pt. er vist de lange ben :P Hun er ca 63 cm høj og vægten er på ca...
Off Topic
Oprettet:
27. apr 2022
Visninger:
767
Hestehjælp - er de for flabede? Jeg har overtaget to nye heste. Godt nok som projektheste. Men nu bliver jeg alligevel i tvivl om, om de er FOR flabede...
Off Topic
Oprettet:
13. aug 2021
Visninger:
1.085
Brug for en Photoshop-haj (igen) Så er det vist lykkedes mig at få taget et nogenlunde ordentligt fællesfoto af den "nye" flok - og så ligger der selvfø...
Off Topic
Oprettet:
22. dec 2020
Visninger:
737
Ivar og Søster En del af jer har jo fulgt lidt med, når jeg har opdateret om Ivar. Seneste melding var, at Ivar skulle slagtes, hvi...
Off Topic
Oprettet:
3. okt 2020
Visninger:
741
IOS kontra Android ift. Stemmestyring? Inspireret af tråden ang. ny mobil. Så er jeg som jeg skrev vanvittigt glad for min Huawei, og er i det hele taget mege...
Off Topic
Oprettet:
15. aug 2019
Visninger:
281
Besværligt sår på bagben Ej, besværligt er nok en overdrivelse, men problemet er at, det ikke rigtig vil hele. Ved ikke helt hvor længe hun...
Off Topic
Oprettet:
8. aug 2019
Visninger:
914
knækket ledbånd i ankel, erfaringer? Er der nogen herinde der har prøvet at knække et ledbånd i anklen? Hvordan var jeres forløb? Og kan i lige så meget som...
Off Topic
Oprettet:
28. dec 2018
Visninger:
1.056
Bør man melde det? Vi har i vores klub været udsat for forsøg på såkaldt "CEO-fraud" i stil med den her artikel: https://www.fyens.dk/ode...
Off Topic
Oprettet:
18. okt 2018
Visninger:
931
Hvornår kan man kalde en kat for ens egen? Vi har en forhutlet kat rendende hos os, som har været her nogle uger. Den været ret sky og vi har ikke kunnet komme tæ...
Off Topic
Oprettet:
14. jul 2018
Visninger:
1.889
Hundehule Gaddafi elsker jo Talibans gamle hule. Problemet er, at om to - tre uger er han vokset ud af den. Jeg vil gerne giv...
Off Topic
Oprettet:
30. jun 2018
Visninger:
4.068
Slankekur - Mål: 35 kg Jeg har siden 2010 døjet med overspisning. Det kom efter en stærk depression efter en traume hvor jeg på ganske kort ti...
Off Topic
Oprettet:
1. maj 2018
Visninger:
3.082
Gode råd til at stoppe med at bide negle? Hej HG. Jeg har i de sidste mange år (så længe jeg kan huske egentlig) bidt negle, men jeg kunne godt tænke mig at sto...
Off Topic
Oprettet:
21. apr 2018
Visninger:
657
Unødige dyreforsøg. Jeg synes godt nok, at man efterhånden går for vidt inden dyreforsøg. I mine øjne er de her forsøg ganske forfærdelige...
Off Topic
Oprettet:
2. maj 2017
Visninger:
2.008
Ensomhed efter brud Hej med jer <3 Som nogle af jer ved, har jeg brudt med min kæreste igennem 2,5 år, i september - dog flyttede han førs...
Off Topic
Oprettet:
29. jan 2017
Visninger:
1.981
Agnes 6 måneder På fredag bliver Agnes 6 måneder <3 Så vil bare gerne dele hende med jer <3 Hun er en lille hund på 3,5 kg med krudt ...
Off Topic
Oprettet:
14. sep 2016
Visninger:
475
Vores barnebarn er vist en terrorist :o Åh ja... Tanten og Bent skal være baby-sitter, fra i går til idag, da Karla`s forældre skulle til *voksenfest* :) O...
Off Topic
Oprettet:
19. jun 2016
Visninger:
1.075

Annonce