1.115 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Tjaeh så holder jeg da bare lidt 'ferie'.... Tjaeh så holder jeg da bare lidt 'ferie'....

... fik testsvar idag, og er sidder nu spærret inde derhjemme.
Altid noget at jeg ikke længere har hund som skal luftes. Nu hænger naboerne da bare på mine indkøb, hente spåner/hø, gå ned med affald (osse marsvinenes) og slæbe min bestilling af hø og spåner op på søndag - imens jeg sidder på min flade og netflix'er.....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tjaeh så holder jeg da bare lidt 'ferie'....
  • #2   30. apr 2021 smittet ja, men ikke rigtigt syg. Gik brak onsdag eftermiddag, havde feber torsdag... og nu er jeg sådan lidt mig selv, bare med nys og lidt hoste. Så den står på service fra naboerne mens jeg chiller netflix i en uges tid...

• #4   30. apr 2021 Jeg satser da på at det er hurtigt overstået, og så har jeg da coronapas lidt, hehe.
    Og jeg noterer serpent på min liste - jeg er bedst til at bingewatche istedet for at holde øje med hvornår nye afsnit kommer.
    Sidste var Shadow and bone, den var sgu meget god.

,,, måske man da osse skulle gense the witcher

• #5   30. apr 2021 God bedring

• #6   30. apr 2021 Åh rigtig god bedring. Håber det bliver et mildt forløb smiley

• #8   30. apr 2021 Øv hvor træls.
    Håber at du ikke får senfølger og at du er hurtig rask igen.

• #9   30. apr 2021 God bedring

• #10   30. apr 2021 God bedring smiley

En af mine klubkammerater var smittet i januar, og han havde en meget mildt forløb. Men han bruger senfølger som undskyldning for alt, han ikke gider smiley Fif hermed givet videre smiley

• #11   30. apr 2021 Øv da - rigtig god bedring ?

• #13   1. maj 2021 A
    jeg har faktisk hørt om folk med milde forløb som har fået senfølger. Men altid fedt med en god undskyldning. Gad vide om den går på job "nej, jeg kan ikke køre sovs pga senfølger"

Fik set the serpent idag. Gud da for en klammer klammer mand!

Har det stadig rimeligt fint.. Har dovnet den idag, kun afbrudt af at sætte en nabo i sving, og så bagefter tage indkøb, hø og spåner ind over dørtærsklen. Den stakkels mand fik rendt en del nede i Lidl for at finde 'uvante' varer på min liste. Jamen når man fx ikke plejer at købe sukkervafler, så er de osse svære at finde *G*

• #14   1. maj 2021 Jeg kender ret mange, der har været smittet. 2 har senfølger, og begge har haft en ret slem omgang. Den ene med indlæggelse 2 gange smiley

Jeg håber at du slipper med en mild runde, og ingen senfølger. Og at du bare kan bruge senfølger som en undskyldning for alt smiley Ingen vil nogensinde betvivle senfølger smiley

• #15   1. maj 2021 Fedt gid min arbejdsplads også var sådan, jeg skal erstatte det tabte ved at forlænge sæsonen hvis jeg bliver smittet, så håber ikke at jeg bliver smittet :-S gider ikke blive syg OG bagefter skulle arbejde langt ind i min sommerferie. Notfair.dk smiley

Sødt af husbonden at kigge efter vafler smiley og god bedring

• #16   2. maj 2021 aj sgu ikke husbond - naaaaaaaabo, som er en gammel ven.
    jeg skal sateme ikke til at dele min fjernbetjening med nogen

• #18   2. maj 2021 Haha ok smiley de kan ellers motiveres til at lide de samme programmer, min husbond er blevet glad for naturprogrammer ligesom mig.

Mht Corona kender jeg et par stykker som dårligt havde symptomer, og så er der min svigerfar som har ligget på hospitalet i over 2 mdr nu smiley

Kommentér på:
Tjaeh så holder jeg da bare lidt 'ferie'....

Annonce