{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.304 visninger | Oprettet:

Hvad er det værste jeres hund har gjort imod jer ? {{forumTopicSubject}}

Jeg starter med den værste.

Mit hus er jo sådan et lille byhus med første sal, og en dag for mange år siden, mens jeg endnu var tjener kom jeg hjem en nat ved 3 -4 tiden.
Jeg var total bombet, for vi havde haft virkelig travl.

Jeg kommer hjem, åbner døren i stuen, og svup, svup sagde det for hvert skridt jeg tog, og jeg fik våde tæer i sandalerne, samt at det dryppede ned på mit hoved. Der var hellere ikke el smiley
Hundene sprang og hoppede omkring mig og var glade for at jeg var hjemme igen.
Jeg kan huske, at jeg stod der lige så dum og tænkte at det da ikke havde regnet og at taget ikke fejlede noget.
Pludselig gik det med rædsel op for mig hvad der var galt. Vandseng... smiley

Og ganske rigtig, da jeg kom op på første salen sejlede det hele, så havde den ene af hundene bidt hul på madrassen, og det har åbenbart været så sjovt at der kom vand ud, så køteren var gået helt amok, og havde også flænset sikkerhedsdugen der lå under madrassen.
Det var så lige 1000 liter vand jeg fik igennem loftet. smiley

Hvad gør man når man har fået 1000 liter vand gennem loftet ?
Falck ville ikke hjælpe mig, men så fik jeg den geniale ide at ringe til de firmaer der kører nathold for at spørge om de havde sådan en vandsuger jeg måtte låne.
Jeg var heldig, Novo havde en og den måtte jeg gerne låne. smiley
Det tog resten af natte at suge vandet op ved stearinlys, og jeg blev nød til at tage fri fra arbejde smiley
Heldigvis er min genbo elektriker samt et par af mine træningskammerater, for strømmen gik flere gange om dagen.
Vejret var også med mig, det var lige mens det var aller varmest den sommer. smiley
Det kostede mig min seng og gulvtæpperne måtte også smides ud. smiley
Den dag i dag undrer jeg mig stadig over at jeg ikke bankede køteren, men bare lukkede ham ud i haven. smiley



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er det værste jeres hund har gjort imod jer ?
  • #1   19. nov 2022 Hahahahahahahhahaha, det er SJOVT smiley Givetvis ikke når man var den der kom hjem til det, men historien er sjov smiley

    Bella var en engel, så hun har vist aldrig sådan rigtigt lavet ballade (og ellers har jeg bare lykkeligt glemt det). Dorit lagde engang som stor hvalp en kæmpe lort i min venindes garage. Hendes mand opdagede det, da har kort efter trådte i lorten med bare tæer smiley Jo mere han råbte, des mere grinede vi smiley

    Jeg var ikke vildt glad for Dorit, da hun en nat åd en mus, som katten var kommet med, for så et kvarter senere at ørle den op i sengen smiley

    Ellie er jo kun knap et halvt år, så hendes ballade er bare hvalpeballade. Som fx her tidligere på ugen, hvor hun spredte 500 g mel og en falafelmix ud over bryggers, gang, stue og køkken smiley


  • #3   19. nov 2022 Jeg havde engang en druknet due i mit havebassin. Duen så lidt pillet ud, så jeg tænkte, ar der havde været en rovfugl.
    Nogle dage senere kom jeg ud i haven. Der lå min collie med fjer om snuden, og en due mellem forbenene.
    Hunden kiggede meget forvirret rundt, som om hun ville sige: En due? Hvordan pokker er den landet mellem mine forben? Jeg er helt uskyldig smiley

    Nu vidste jeg så pludselig, hvordan den fjerløse due var landet i bassinet.

    Vi forærede resten af vores duer væk.
    Det kan da godt være, at de skulle pilles, men først, når hovedet var kommet af.


  • #4   19. nov 2022 Isabelle, det burde ikke lade sig gøre at der drypper vand ud af en vandseng kun fordi proppen ikke er lukket.
    Proppen sidder for oven, så det kræver at vandet løber opad, hvilket vist ikke kan lade sig gøre.
    Og hvis der er en utæthed, hvor vandet render ud, så burde det stadig ikke kunne lade sig gøre, da madrassen ligger i en vandtæt sikkerhedsdug, det er lige som et badekar. Det kræver faktisk, at drengene har skøret sikkerhedsdugen i stykker.

    Hvis min hund havde nøjes med kun at bide madrassen i stykker, så havde jeg ikke haft en oversvømmelse.


  • #6   19. nov 2022 Det kan ikke løbe over sikkeredsdugen.
    Sikkeredsdugen kan rumme alt det vand og lidt mere end der er i madrassen


  • #9   19. nov 2022 Ha ha ha Lise Lotte.
    Jeg havde jo Taliban den der lille udspekulerede Dværg Pinscher.
    Hun kom ofte ind med en fugl i gabet, og jeg kunne ikke rigtig forstå, hvorfor der var så mange syge fugle i netop min have., naboerne havde ikke observeret at der var mange dårlige fugle, men de måtte jo være syg og dårligt når nu hunden kunne fange dem.

    Så var der en dag, hvor jeg talte i telefon og kiggede ud af vinduet. Jeg så, at Taliban kravlede under hækken og lagde sig så kun halvdelen af hovedet var at se, og hun lå musestille. Da der kom en flok gråspurve flyvende, som ville ind i hækken skød Taliban frem som en hugorm, og vupti så havde hun en fugl i gabet. Ja, fuglen fløj faktisk lige ind i hendes gab. Og når fuglen selv flyver ind i munden på kræet, så kan man jo ikke tillade sig at skælde ud.
    Det var faktisk rigtig godt regnet ud, men for eftertiden sørgede jeg for, at hækken altid var trimmet helt ned så hun ikke kunne gemme sig.
    Hun var i øvrig den klogeste hun jeg har haft, endda klogere end Mallerne.


  • #10   19. nov 2022 Har alle jeres hunde bare været søde englebasser ?

  • #11   19. nov 2022 Det kan godt være, at jeg er ved at blive dement, men selv om jeg vrider hjernecellerne, så dukker der ikke noget op om malteserne.

    Men jeg har da en historie om vores papillon, Laban.

    En meget mørk aften, var der pludselig en del trafik på vores blinde vej, alle køretøjer kørte uden lys.
    Vi undrede os, og pludselig kom der 2 personer marcherende hen mod vores hoveddør. De ringede på, jeg kunne se deres skygger, og deres geværer gennem glasset i døren.
    Min mand krøb i dækning i køkkenet, Laban gemte sig i bryggerset.
    Jeg stod i gangen og talte med de 2 personer, som selvfølgelig var på øvelse, hvilket jeg ikke lige havde hørt om smiley

    Min mand skældte mig ud, jeg kunne ikke lade være med at grine, for hvis der stod 2 store gutter med skydevåben, tænkte jeg, at jeg nok lige så godt kunne åbne døren, for de ville alligevel ikke have problemer med at komme ind hvis det var det de ville.

    Da de 2 herrer gik igen, begyndte Laban at gø, som om han ville sige, se, de løber væk, når jeg siger vov smiley


  • #12   19. nov 2022 Nå jo, min første schæfer, Lady.
    Jeg talte i telefon, og Lady ville gerne deltage, men det var told og skat jeg talte med, så jeg tog telefonen med ind i et andet rum, og lukkede døren. Samtalen blev pludselig afbrudt, fordi Lady havde bidt telefonledningen over. Det passede ikke damen, at hun ikke måtte deltage i samtalen smiley


  • #13   19. nov 2022 Haha, mine hunde har været engle i forhold til det der smiley

  • #14   19. nov 2022 Nej, Anni mine hunde har bestemt ikke bare været englebasser hele vejen igennem, selv om jeg ofte omtaler dem som englebørnene smiley

    Men hvad der ligefrem har været det værste, de har lavet er svært at sige. Eller det vil sige, jeg har haft nogle tæver, der ikke kunne sammen, og slagsmålene, når det gik galt, er uden sammenligning det værste, de har lavet. De hører måske bare ikke helt til i en tråd som denne, hvor der også er noget humor involveret. For det var der i hvert fald ikke noget sjovt at sige om.

    Men ja, der er da blevet gnavet virkelig mange ting i stykker i tidens løb, men hvad der har været værst, bom bom. Det var ikke så specielt morsomt, da jeg kom hjem og fandt, at Koko havde taget 2 kg. hvedemel ind i stuen og gået i gang med at spise på gulvtæppet. Det var selvfølgelig ubehageligt tørt, så hun havde tømt begge vandskåle og fået omdannet en del af melet til melklister, der aldrig helt kom af gulvtæppet igen. Men det er jo sådan noget, man kan grine af bagefter.
    Til gengæld er jeg ikke i tvivl om, hvem der har lavet flest skader, og det var Giza. Og det var store ting, her snakker vi kaffemaskine, vandkoger, gardiner m.m. På det tidspunkt gik Giza sammen med en kuldbror og en lidt ældre ungtæve i køkkenet, og det viste sig, at de to andre sprang over lågen ud til køkkenet og efterlod hende alene derude. Da jeg satte en stopper for det, aftog destruktionen af mit køkken ganske hurtigt.

    Flere af mine hunde har været effektive til at åbne døre, låger, køleskab, foderspande m.m., men da jeg kom hjem en dag og fandt at Esibelle havde flået ovnlågen af, og selvfølgelig ødelagt hængslet, for at få fat i noget kød, der lå til optøning, synes jeg nok, det var lige i overkanten af det acceptable. Ovnen kom aldrig til at virke igen.

    Der er også de mere pinlige episoder, som da jeg på en tur med Koko og Izoure blev trængende og trak ind i noget krat og hev bukserne ned, hvorpå der sprang en hare op ude på marken. Hundene satte i et spring efter dem, og mig efter men med underhylerne nede om anklerne. smiley Jeg fik godt nok stoppet dem, men de blev ved at være ophidsede og trak, så jeg kunne ikke komme til at trække bukserne op igen. Heldigvis kom der ikke nogen forbi, før jeg havde fået kontrol over tingene og tøjet rigtig på igen. smiley


  • #15   19. nov 2022 Hahaha, fantastisk tråd!

    Queenie, min gamle golden, lavede en del ballade i sin tid. Hun var blandt andet skyld i, at vi fik trådløs telefon derhjemme, efter at hun havde ædt 3 omformere.
    Vi havde ikke så godt styr på hende, men havde hende ofte løs alligevel smiley (godt man bliver klogere). På den lokale fodboldbane rendte hun ofte ind i en bestemt have, der ikke var hegnet ind. Vi rendte en dag ind i havens ejer, der var på tur med egen hund. Vi passede Queenies kuldsøster, og jeg havde altså to meget ens hunde med på tur. Alligevel kunne havens ejer udpege, at det var Queenie de havde besøg af.

    Men den værste var en dag, hvor Queenie havde leget med en stor chihuahua blanding. Vi siger tak for legen og går videre i hver sin retning. Da jeg er kommet en 50 meter væk, vender Queenie pludselig om og stormer tilbage til chi og ejer. Ejeren har sat sig på hug, for at give sin hund snor på. Det var åbenbart for fristende for min let opkørte hund, og hun springer på ryggen af damen og begynder at humpe hende. Det er svært at holde balancen med sådan en golden på ryggen, så damen vælter sidelæns ned at ligge, før jeg kan nå derhen og få proppet snor på igen. Jeg var 14 år gammel og ved at dø af flovhed! smiley smiley


  • #16   19. nov 2022 Amalie, jeg kan lige se Atlas for mig vælte en dame i bare overstadighed. Og det minder mig om et uheld min første pyr lavede. Sandy var en ung vildbasse på det tidspunkt, og han legede med en ung oes. Det var snevejr og begge hundene var løse og totalt vilde. Oes'en spænede lige forbi sin ejer - en dame i fin pels - og Sandy var lige bagefter og lidt på siden af den. Desværre på den forkerte siden af den, så han knaldede direkte ind i damen, som selvfølgelig blev væltet omkuld. Snak om at være flov. Heldigvis skete der ikke damen noget, andet end at hun blev snavset og forskrækket. Det var så den leg, og det var bestemt ikke særlig sjovt at det skulle ende sådan.

  • #17   19. nov 2022 Vi var i sommerhus og Lucca ville så gerne have været med ved stranden med min mor og søstre men blev hjemme i sommerhuset med mig.
    Hun bed så bare snoren over i stilhed og luntede selv derned. Behøver jeg sige at hun selv krydsede en meget trafikeret vej med trafikprop til følge og rullede sig i mågelort inden hun så fandt de andre på stranden?


  • #18   19. nov 2022 Åh sikke nogle unoder de hunde kan lave. Det var godt nok ikke heldigt med den vandseng Anni.

    Det gode ved at have de helt små hunde, er at det er begrænset hvor meget ballade de kan lave, da det jo er ret nemt at sætte ting så de ikke kan nå dem smiley
    Lucky er dog stadig som knap 10 årig overbevist om at det er ballade når han flår papir eller toiletruller i stykker, eller stjæler en grydelap der er faldet på gulvet. Han ødelægger den ikke, han ligger bare stolt med den med balladefjæs i hundekurven. Tossede gamle Lucky hund smiley
    Han var dog ikke sådan videre populær da han som hvalp havde succes med at stjæle og flå en hel toiletrulle i sengen. Hvordan han fik fat i den og slæbt den over i sengen må guderne vide smiley

    Rosa var en engel hele vejen igennem, så selv hendes forsøg på ballade var oftest virkelig nuttede smiley Men en af hendes mest trælse vaner, var uden tvivl at når hun ikke gad være i hundeskoven mere, så gik hun bare. Hun kunne nemlig bare gå under lågen. Hun stod pænt ved bilen og ventede, men det var ret træls, hvis man glemt at sætte noget foran, så hun ikke bare kunne gå.

    Jeg ved egentligt ikke om Teemo nogensinde har lavet mere ballade end de andre, jeg kan ikke komme på noget i hvert fald smiley jo da han lige besluttede sig for at hans tur ikke var færdig, i det jeg tog snoren af, og han stormede ud igen. Heldigvis fik jeg da lokket ham med ind igen. Så lærte jeg lige at lukke døren ordentligt inden jeg begyndte at tage snore af.


    profilbillede
  • #19   19. nov 2022 Coco har engang spist en badminton ketcher... og hvis man sidder og tænker, kan man det? Så er svaret nej, men man kan så kaste den op i hele lejligheden, spise det, fordi man er en hund og kaste det op igen.. i hele lejligheden... indtil man giver op på første forsøg på løsning og istedet begynder at bruge hvad som helst, der ligger (dyne, tøj, legetøj, tæppe, hundekurv, sko, etc) til at dække opkastet med...

    Der var også dengang jeg kom hjem til en hund som stod på spisebordet (en hund på maks 30cm i højden vel at mærke), godt igang med at spise en skål mm's, hun havde nemlig allerede spist hele blisterpakken med p-piller, en halv eksemcreme og to(!!) hovedpinepiller (som dog, viste det sig, til alt held sad fast i skægget smiley )
    Der er flere... men det var sådan lige to "gode" smiley


  • #20   19. nov 2022 Uha Lene, jeg får helt medlidenhed med den arme hund med mel og melklister, det må have været modbydeligt for den, både før og efter at den drak vandet. smiley


    Lise Lotte, ja ja, hunde er smart og min erfaring siger mig også at de kan finde på hvad som helst når man koncentrerer om telefonen frem for dem.
    Og din fik da bestemt sat en stopper for dit telefoneren. smiley


    Ha ha ha Amalie, det er en af de bedre.
    Jeg kan se både dig og den stakkels dame for mig. Den situation har man vist ikke lyst til hverken som voksen eller barn smiley



    My, små hunde kan nu også lave meget ravage, det kommer vist kun an på, hvad de får fat på


    Pernille, godt at Lucca ikke blev kørt ned.


    Puha A-S, jeg misunder dig overhovedet ikke, jeg har det så svært med bræk, de fleste gange jeg skal tørre bræk op bliver det meget værre, for jeg brækker mig oveni. smiley
    Men Coco har vel ikke sart mave med den fine varierede kostplan hun har haft. smiley






  • #21   19. nov 2022 Gået over 1. genstand og derved kostet os en VM plads .. smiley

    Men er sikker på, at han ikke gjorde det med vilje smiley


  • #22   19. nov 2022 Anni, stålmave smiley

  • #24   19. nov 2022 Anni - Whipperne har ikke været i nærheden af at lave noget så slemt som din hund smiley

    Generelt er de nogle tyveknægte som hvalpe og stjæler, hvad der nu lige ligger og flyder, som de kan nå. Da min ældste søn var teenager, sad vi nogle forældre og snakkede, de andre beklagede sig over, hvor meget deres teenagere rodede.
    Jeg havde næsten glorie og sagde, at så slemme var mine teenagere altså ikke, de var ret gode til at rydde op efter sig.

    Da jeg havde sagt det, kom det tørt fra min ældste, der havde lyttet med i baggrunden, at de andre nok hellere ikke var vokset op med 2-3 whippets i huset, for var de det, havde de nok også fået lært at rydde op!
    Så blev glorien lige pakket i skuffen igen smiley

    Den værste af mine whipper har klart været min sort/hvide Alfa, hun ødelagde ting for omkring 30.000 i sit første leveår, ikke når hun var alene, for jeg var selvstændig og arbejdede hjemmefra, så alene var hundene kun i korte intervaller, men hun var simpelthen, så nysgerrig, klog og energisk, at alt skulle undersøges.
    Det gik ud over briller, fjernbetjeninger, mobiltelefoner og en hulens masse andet.

    Hun var vanvittig klog og kunne åbne døre, skabe (også med børnesikring), køleskab, glas med skruelåg, lynlåse mv. og hun kravlede lystigt på reoler og sprang over høje hegn.

    Eksempelvis åbnede hun en dag en stor dåse fiskefoder og spredte ud over gulvet, det havde vi "glæde" af længe, det vr ufattelig svært at få vasket af, for hundene havde selvfølgelig slikket på en del, så det var klistret fast på gulvet. smiley

    Hun gav mig også en mindre forskrækkelse, første gang hun var kravlet op i en reol. Det var i mit lagerrum og jeg var ude for at hente nogle ting, da der pludselig er noget, som puster mig i håret, og der på øverste hylde i 2 meters højde ligger Alfa og kigger ned smiley

    Hun var en udfordring at leve med også som voksen, men ingen hund har lært mig så meget som hende smiley





    profilbillede
  • #25   20. nov 2022 Da jeg var meget yngre havde vi et bæst af en hund, han hed bølle..
    Bølle var 6 måneder og vejede 25kg.
    Vi gik tur , som vi plejede. Forholdsvis sød hund at gå med, velopdragen. Der var en åben mark hvor der pludselig kom en hare løbende. Bølle sprang efter og jeg hang i snoren og fulgte med. På maven igennem det høje græs. Jeg var smurt ind i lort fra top til tå. Hoved, hænder krop .det var forfærdeligt. Jeg måtte gå skammens gang hjem. Puha. Det var slemt!


  • #26   20. nov 2022 "Uha Lene, jeg får helt medlidenhed med den arme hund med mel og melklister, det må have været modbydeligt for den, både før og efter at den drak vandet. smiley"

    Anni, jeg havde nu ikke så ondt af hende, for hun stjal alt spiseligt, hun kunne komme i nærheden af: rå ris, rå spagetti, mel, fuglefoder, you name it. Men jeg lærte meget af hende. Siden hun var ung i 80'erne er der aldrig blevet opbevaret spiselige ting af nogen slags i underskabe her i huset


  • #28   20. nov 2022 Kirsten jeg elsker sådanne hunde som Wipperne, man bliver vist nød til at have en god humoristisk sans og en stor tålmodighed. De kan godt minde lidt om AmStafferne.


    B-B, jeg har prøvet noget lignende da jeg havde AmStaffer. Vi gik tut rundt om Marielundsøen, hvor der på den ene side er en skrænt ned til søen.
    Hundene løb rundt og legede, og pludselig fik de skubbet mig ned ad skrænten så jeg lå der i vandkanten, skreg og plaskede rundt, og for at gøre det endnu værre, så var det om vinteren. Mit skrigeri og fægten med armene tog den ene af hundene som en opfordring til leg, så hver gang jeg var ved at komme op igen, så angreb ham.
    Gudske tak for at det var meget tæt på P-pladsen. Turen hjem føltes uendelig lang og det varede flere timer før jeg fik varmen igen.


    Bodil, heldig at du selv kunne komme ud igen.


  • #30   20. nov 2022 AmStaffer er ret gode til at klatre i træer, og jeg havde en troldebirk til at stå tæt på mit udhus.
    En dag jeg kom ud i haven kunne jeg ikke finde den ene af mine hunde. Jeg troede faktisk, at den på en eller anden måde var kommet ud af haven, for hun var virkelig en udbryderdronning.
    Pludselig fik jeg øje på kræet, som stod oppe på udhustaget og logrede vildt med halen.
    Godt at hun havde lært en dæk kommando, så jeg fik dækket hende af, fandt en sele og sporline og så måtte jeg en tur op på taget og fire kræet ned.
    Troldebirken blev fældet samme dag.


  • #31   20. nov 2022 Bodil, så fik du vel lavet et andet lukkesystem:


  • #33   20. nov 2022 Hvis jeg sådan tænker på de hunde jeg har haft hen ad vejen, så har de mere eller mindre været ret slemme. Speciel AmStafferne, som minder meget om Kirstens Whipper som unge.
    Efter at jeg fik Maller har der ikke rigtig været slemme hunde.
    Om det skyldes at jeg hen ad årene er blevet klogere eller om det er fordi jeg har skiftet race ved jeg ikke rigtig, jeg tror mere at det er det sidste. Somme tider savner jeg de år med AmStafferne, de var virkelig sjove, men også lidt anstrengende når man skulle rydde op efter dem.








  • #34   20. nov 2022 Anni - et par af mine hvalpekøbere har haft amstaff tidligere og siger at der er ligheder.

    Det får mig til at tænke på at Alfa også bankede mig omkuld en dag hvor hun kom med tres i timen, havde øje på noget andet og derfor ikke løb udenom, hun forsøgte i sidste øjeblik at undvige, med det resultat at hele hendes kropsvægt ramte mig i maven.

    Jeg var helt væk i nogle sekunder og da jeg kom til bevidsthed stod begge Whipper pænt ved siden af mig, på ca 50 meters afstand stod et ældre ægtepar med en galpende schæfer.

    Jeg kom på benene, fik whipperne i snor og så kom ægteparret nærmere, manden udbryder " gudskelov du er på benene, vi turde ikke gå nærmere, for vi var bange for at blive angrebet af dine kamphunde" som jo så var to veltrimmede Whippets på 10 og 17 kg. smiley


  • #35   20. nov 2022 Jeg synes, at det er så ærgerligt at AmStafferne er forbudt, det er og bliver min race, og derefter kommer Dværg Pinscheren

  • #36   22. nov 2022 Det var ferie og vi var i sommerhuset. Hundene og jeg var på en tidlig morgentur, langs stranden. Kl var ikke 6 endnu og det var allerede varmt. Vandet var helt blik. Vi havde stranden helt for os selv. Vi nærmede os havnen, hvor der ligger nogle Shelter. Pludselig tog Fanden ved hundene og de for hen til Shelterne. Inden jeg kunne nå frem, hørte jeg råb, hvinen og grin. Da jeg nåede frem, havde havde hunden travl med, at vække folk, der lå og sov. Det foregik ved, at hundene sprang fra Shelter til Shelter. Hoppede på folk, forsøgte at komme ned i soveposerne og slikke folk i hovedet. I det øjeblik håber man, at jorden vil opsluge en. Det vidste sig, at det var en spejderlejr, der havde overnattet der. Ungerne syntes det var skideskægt. Ved larmen var de voksne også vågnet. Ja de kom tidligere op, den dag end planlagt. Jeg var glad over, at de tog det så pænt. Jeg var flov, da vi gik derfra. Men siden har jeg kunne grine af det.

    Det var til hundetræning, de store hvalpe, skulle for første gang, prøve vandapportering. Det blev min tur. Men i stedet for, at springe i vandet, løb tossen i retning mod træneren. Sprang på ham bagfra, så den arme mand røg i vandet med et ordentlig plask. Behøver jeg at sige, at jeg blev dømt til, at kage med til næste træning.

    En flink mand bøjede sig ned, for at hilse. Haps sagde det og hunden havde nuppet mandens hotdog.

    Ud af det blå, blev jeg jordet af en af hundene. Der lå jeg og kunne mærke, at det her ikke var godt. Der blev snakket med meget STORE BOGSTAVER !!!! Til hundene, at de ikke skulle komme tæt på. Med møje og besvær kom jeg op. Hundene fik ordre på, at gå pænt. Smerterne blev værre og værre tilbage til bilen. Hundene kom i bilen og jeg troede, at jeg godt kunne køre hjem. Men jeg kunne ikke få hånden op til rattet. Jeg måtte ringe efter en ven. Han kom. Kørte mig hjem, gik med hundene og jeg tog en taxa til skadestuen. Skulderen var brækket. Det kostede næsten 4 mdr. sygemeldning


    Mødning og hvalp er en dårlig cocktail. Var på besøg hos veninde der bor på en gård. Slap hvalpen løs, for hvad pokker kunne der ske, langt fra alfa vej. Hvalpen stak i løb med retning mod møddingen. Han havde en fest. Der blev badet i tis og lort. For derefter, at løbe ind i stuehuset. ( Det var ikke mig der havde ladet døren stå åben) og ind i deres nye hvide sofa. Den var ikke hvid bagefter. Kan nævne, at vi stadig er venner. Sofaen blev aldrig hvid igen. Men de fik en ny.


  • #37   22. nov 2022 Ha ha ha JT, det er godt at man kan grine af det bagefter smiley
    Og hvor kan de gøre en flov. smiley


    Jeg var ud med Gaddafi, og pludselig tog fanden ved kræet, han styrtende afsted ned mod shelterne der lå op ad den mark vi gik på.
    Henne ved shelterne sad der en flok unge mennesker og grillede, og Gaddafi havde direkte kurs mod grillen og prøvede at stjæler deres kød.
    Det lykkedes så ikke for ham og de unge mennesker tog det meget pænt.


  • #38   22. nov 2022 Ikke ret langt fra mig er der et lille grønt anlæg, hvor jeg somme tider går hen og leger lidt bold med de hunde jeg har haft.

    En dejlig varm sommerdag. Mor her var iført shorts og en hvid T-shirt, bold i lommen og så gik AlQaeda (Malle) og mig hen til anlægget.
    Vi hyggede, trænende og legede lidt. smiley

    Jeg havde bolden, som jeg havde til at dingle foran mig, og AlQaeda stod foran mig.
    Vi sod og stirrede hinanden i øjnene. AlQaeda var spændt som en flitsbue.
    Pludselig sprang hun op efter bolden, og dumme mig trak den væk, hvilket resulterede med at Al Qaeda smækkede gebisset om mit højre bryst.
    Og hun bed til, det gjorde faktisk så ondt at jeg begyndte at tude.
    Det blødte rigtig meget, og min hvide t-shirt var smurt ind i blod.
    Og selvfølgelig skulle jeg da møde en masse mennesker, som allesammen skulle kommentere min blodige t-shirt.
    Der var endda nogle, som troede at jeg var blevet overfaldet og stukket ned.
    Da jeg kom hjem så jeg, at jeg havde to dybe huller fra hjørnetænderne. Et over bryste og et under.
    Det tog rigtig lang tid for at hele.


  • #39   22. nov 2022 Anni. Jeg husker, da en af mine hunde, som hvalp, sprang på mit bryst og med haj gebisset bed mig i brystvorten. Shit hvor gjorde det ondt. Den stakkels hvalp, røg ned med sådan en fart, han hverken har prøvet før eller siden. At nogle lader sig piece frivillig i brystvorten, fatter jeg ikke.

  • #40   22. nov 2022 JT, hvis AlQaeda ikke havde været så hurtig væk, så havde hun garanteret også fået et ordentligt Los,
    Jeg fatter hellere ikke at folk lader sig piece.


  • #41   23. nov 2022 Aslan har ikke været så slem, eller når man selv er teenager og gik op i mode og udseende, så var han smiley
    Jeg skulle til gallafest, hvor jeg havde købt 3 par ballerinaer (der var tilbud på 3 par), alle i samme lilla farve, så det passede med min kjole. Aslan havde en tendens til at dræbe mine sko og kun mine...
    Nå men, lorten får så fat i mine ballerinaer og fandme om han så ikke kun æder den højre i ALLE TRE PAR. Øv, det var han smartere end jeg var.


  • #42   23. nov 2022 Julia, tak for et godt grin. smiley
    Måske troede han at du så ville blive hjemme. smiley


  • #44   23. nov 2022 Det er sjovt nu, dengang kan jeg huske at jeg var på renden til at græde smiley
    Men jeg kom afsted og havde da lilla ballerinaer på, men måtte afsted efter et par nye smiley


Kommentér på:
Hvad er det værste jeres hund har gjort imod jer ?

Annonce