{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

LKA
LKA
Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 6

Snusposer {{forumTopicSubject}}

Er så træt af alle de snusposer på gåture.
Fandt 3 da vi var ude og gå for en times tid siden.
Plejer at gå en runde og tjekke på parkeringspladsen ved blokkene hvor jeg bor, når jeg øver alene hjemme.
Har nogen af jeres hunde haft fat i dem, hvor der ikke skete noget?
Hvis man får dem ud af munden på dem hurtigt.
(Hvis I ikke har set det er der borgerforslag mod salg af dem, hvor der stadig mangler stemmer)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snusposer
  • #1   24. nov Der hvor jeg bor er der observeret snusposer med skinke omkring. Det er vanvittigt

• #2   24. nov Jeg kender ingen hunde, der viser interesse for hverken snus eller skodder. Begge dele er overalt i bybilledet. Vi træner ofte NW hvor det ligger, og ingen så meget som snuser til det.
    Det er helt vanvittigt at folk ikke kan rydde op efter sig selv.

• #3   24. nov Jeg bor tæt på en sportsplads, hvor der er en overdækket terrasse ved klubhuset. Der fester de unge tit, og for at komme til og fra, bruger de som regel vejen bagom mit hus. Så jeg bor lige i epicentret for snusposer. Ellie var MEGET interesseret i dem som hvalp (hun var interesseret i alt hvidt, der lå på jorden), så jeg trænede det intensivt. I dag “ser” hun dem ikke - heldigvis.

Jeg kender ingen hunde som er blevet syge af snus, men kender en 7-8 stykker der har pist hash og er blevet meget syge smiley

• LKA
    LKA Tilmeldt:
    apr 2023

#4   24. nov * Staffordshire Bull Terrier Mom *
    Virkelig sygt at vikle skinke omkring. Der er jo også få derude der forgifter godbidder.
    Fandt en pose igen til aften.
    Jeg tør på ingen måde være sikker på min ikke rører det lort.

• LKA
    LKA Tilmeldt:
    apr 2023

#5   24. nov Malene. Heldigt ikke at kende nogen hunde der rører det.
    Min går pænt forbi skodder.
    Men der er noget tiltrækkende i de snusposer.
    Der bor en bomuldshund her, der fik fat i en pose og var meget syge en hel uge.

• LKA
    LKA Tilmeldt:
    apr 2023

#6   24. nov Anne: Der er mange ting, de kan blive syge af.
    Læste om en i går der var død af at spise agern.
    (Troede det var en joke, men der er så garvesyre i - den må have spist en del)

Hvordan lærte du den at gå udenom.
    Positivt nej eller slip eller hvordan?

Har adfærdsbehandler på min.
    Han er sød og dejlig men har haft en hård opvækst og er nervøs.
    Nu tør han gå tur og har travlt med snuden i jorden, nu hvor han er begyndt at lette ben.

profilbillede
  • #7   24. nov Jeg trænede “nej” som det allerførste - ved at lægge noget lækkert, vovse i snor så den præcis ikke kan nå, sige “nej” én gang, vente til vovse fjerner opmærksomheden fra lækkerierne og så KÆMPE fest og meget bedre belønning, end den der bliver brugt som lokkemad. Efter nogle gentagelser, viger vovse væk fra lokkemaden, og så kan man gå videre til noget mere lækkert/lokkende. Hunden må aldrig få lokkemaden - den er for evigt forbudt (man kan jo stille den væk, og så give den til hunden en halv time senere, men aldrig succes med at få den i øvelsen).

Jeg samlede nogle nikotinposer, og trænede specifikt på dem, da hun havde fanget hvad “nej” betød. I dag lader hun som om de ikke eksisterer, og hvis hun alligevel kigger på en, skynder hun sig hen for at få sin belønning for at vælge den fra smiley

• #8   25. nov Her er der ikke så mange snusposer mere, jeg tror dem der brugte snus i nærheden af den blok jeg bor i er flyttet..

Nu ser jeg dem kun hvor der færdes mange unge mennesker.

Hvis det er en der har forvildet sig hen hvor jeg går samler jeg dem op, så er der ikke nogen af områdets hunde der ricikere at æde dem..

Min kat (som jeg går tur med) er heldigvis ret ligeglad med dem.

• #9   25. nov Jeg er simpelthen så glad for at bo langt ude på landet. Her ligger ganske enkelt ikke den slags rundt omkring. Synes det er så ulækkert at gå en tur inde i en by; folk er simpelthen nogle svin; snusposer, cigaretskodder, brugte papirlommetørklæder, diverse emballage fra slik osv. Nej, det er simpelthen for klamt - mangler smilie der brækker sig i lårtykke stråler.
    Snusposer er et ret stort problem; der er efterhånden ret mange hunde der er døde af dem smiley

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 90 Emner: 24 Svar: 2.647
    #10   25. nov Snusposer har jeg aldrig set, men om sommeren sker det, at fjolser efterlader brugte papirlommetørklæder i plantagen. Det er klamt - men ufarligt.
    Generelt opfører såvel fastboende som turisterne sig heldigvis ordentligt og smider ikke affald i naturen her på disse kanter smiley

- Og jeg kan huske min mor RÅBE efter folk, der smed noget på gaden; "Du tabte noget!" smiley

• #11   25. nov Her hvor jeg bor ser jeg hellere ikke snusposer. Til gengæld så vælter vi rundt i McDonalds affald smiley Det er specielt slemt om sommeren, hvor der så godt som hver dag ligger et eller andet McDonald affald i forhaven. smiley

• #12   25. nov Jeg har heldigvis heller ikke set det her på landet, hvor vi bor. Sønnerne siger der er rigtig meget i byen (Nykøbing Falster). jeg har en kunde der tidligere i år mistede deres 8 mdr gamle Flatter pga en snuspose. Det gik skræmmende stærkt. Hun så den snuppede den, og så afsted til dyrlægen. Den måtte aflives pga voldsom forgiftning.

• LKA
    LKA Tilmeldt:
    apr 2023

#13   28. nov I dag lå der 5 oveni hinanden.

Nej, virker desværre ikke endnu.

Min hund er omkring 10 måneder og fra Grækenland.
    Har adfærdsbehandler til ham og efter en måneds tid med hende kom han på reconcile pga. stress + problemer med lyde og alene hjemme.
    Er SÅ træt efterhånden og bor alene med ham.
    Opdragelse + hans hårde start og hormoner, så der er nok at se til.

Føler mig lidt som en fiasko når ting ikke lykkes men ved godt, det tager tid altsammen.
    Og det skal lykkes.

profilbillede
  • LKA
    LKA Tilmeldt:
    apr 2023

#14   28. nov Må være rart at bo et sted hvor der ikke ligger alt det lort.

Idag lå der 5 oveni hinanden.

Nej, virker desværre ikke endnu.

Min hund er omkring 10 måneder og fra Grækenland.
    Har adfærdsbehandler til ham og efter en måneds tid med hende kom han på reconcile pga. stress + problemer med lyde og alene hjemme.
    Er SÅ træt efterhånden og bor alene med ham.
    Opdragelse + hans hårde start og hormoner, så der er nok at se til.

Føler mig lidt som en fiasko når ting ikke lykkes men ved godt, det tager tid altsammen.
    Og det skal lykkes.

profilbillede
  • #15   28. nov Kan se t borgerforslaget faktisk ikke er så langt fra de 50000 underskrifter (løber jo helt til marts) der skal til før det tager op i folketinget. Der er måske håb

• LKA
    LKA Tilmeldt:
    apr 2023

#16   28. nov Ja, de får de stemmer, inden weekenden er ovre.
    Men der skal nok mere til end de stemmer.
    Vi krydser fingre.

Kommentér på:
Snusposer

Annonce