{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.220 visninger | Oprettet:

Dybe tanker til Liselotte B {{forumTopicSubject}}

Jeg har lært en hel del meget skønne mennesker at kende her på HG - og jeg har nydt mange timer i selskabet med hver og en.
Jeg har fået enutrolig støtte igennem min sygdom - og i særdeleshed efter jeg blev ramt af en blodprop for en måned siden - stod mange frem med kærlig støtte.

Jeg kan kun sige at jeg virkelig er kommet til at holde af mange af jer

Dog går alle mine tanker nu til Liselotte - der i den grad har været der for mig - ringet til mig - sparket til mig - opmuntret mig og bare har støttet mig 110% gennem tiden.
Liselotte er en kvinde der står ved sine meninger - en kvinde der giver ALT i sig for andre og for dyrene. Hun er på alle måder en éner - og jeg ved at mange har det som jeg - og er kommet til at holde af hende.

Kære Liselotte

Jeg har tændt et lys i mit hjerte - tændt et lys i min sjæl der brænder i bøn for dig
Du er en dejlig fantastisk kvinde - og du kæmper dit livs kamp nu
Jeg ville ønske jeg kunne være der for dig, som du har været der for mig - men det er jo svært - dog er du i mine tanker konstant.
Du er en ener - en fighter - og jeg ber til at det er nok til at du kommer ud på den anden side - for du fortjener om nogen livet.

Så kære vor herre - eller hvem der nu er der ude - giv Liselotte de kræfter der skal til - giv hende den energi der er brug for - giv hende retten til livet igen

Vi er mange der ber til det - vi er mange der inderligt ønsker det





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dybe tanker til Liselotte B
Kommentér på:
Dybe tanker til Liselotte B

Annonce