543 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

tror i han er blandet? tror i han er blandet?

Der har jo været så meget med Joey og hans afstamning så jeg efterhånden har opgivet at få afklaret hvad han er.. Ifl. Købspapirene er han jo avlet af to langhårede chi tæver!? men er købt som chi/dp blanding.. Vi har haft 4 dyrlæger (hver især specialiceret inden for de lidelser fimmer nu har) og kun ene har sagt hun kan se DP i ham... Vi er blevet stoppet to gange af Chi opdrættere som ville bruge ham da han var "en flot bygget dådyrs chihuahua"... Han er en lille sag på 18cm og 1,7 kg, men han ligner jo så ikke en DKK standard chi - Jeg synes selv jeg kan se DP i ham - hvad synes i? Det betyder ikke noget for os om han er ren, han er alligevel ikke egnet til avl på den ene eller anden måde, men det er altid rart at høre folks mening..

Kan forresten lige advare om at joeys sælger har hvalpe til salg igen på både DBA og gul og gratis - så hold øjne og øre åbne, har skrevet til begge sider for at få taget annoncerne af

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tror i han er blandet?
  • #1   8. sep 2008 jeg kan heller ikke se hvad der er mere end chi i, men han er altså bare så sød:-) kan godt se at han ligner en lille bambi:-))

• #2   8. sep 2008 Han avler på hunde der bærer på sygdomme, joey har bla. patella og entropion - indadvendte øjenlåg... ja også fusker han jo så med papirene som du kan se =)
    Han har fået en bøde for dyremishandling i forbindelse med Joey, og har fået påpeget at hans hold af hunde skal forbedres

• #3   8. sep 2008 He, he, der er nu ikke meget langhåret chi over ham smiley

Og der er da endnu ikke kontateret graviditet mellem 2 tæver i DK smiley

Uden af kende racerne rigtigt individuelt, synes jeg også med de store ører at kunne se dværg pinscher i ham.

Meeeen han er nu bedårende smiley

• #4   8. sep 2008 ja undskyld mig, det er ikke for af genere din hund, for han er sød lige meget hvad, men har svært ved af tro på de kan være seriøse opdrættere dem der har stoppet dig op, ingen seriøst chihuahua opdrætter kan jeg forestille mig søger sådan en slags blanding til sine race rene tæver...

du må ikke misforstå mig, for igen han er da sød lige meget hvad men på ingen måde ren chi

• #5   8. sep 2008 Jeg havde en blandings hund engang og jeg viste hvad hun var blanding af, men min stedfars mor's dyrlæge sagde at hun var ren Rhodesian ridgeback og det er hun nu overbevist om. Hun var blanding af dobermann, rottweiler og amrikansk bulldog, så det var en meget sjov udtalese den dyrlæge kom med. Hvis du har stamtavle på ham, må han jo være ren chi.

• #6   8. sep 2008 Vicky: har ingen stamtavle han er købt som blanding men der var papire me på hvem hans forældre var..

Mette: begge de to der har stoppet os sælger og avler til usa (den ene var bosat i LA og den anden boede i KBH men manden var fra Chicago) og der er dårdyrs racen ligeså ægte som den æbleformede DKK...

Kommentér på:
tror i han er blandet?

Annonce