659 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Købe ny bil???? Købe ny bil????

Ja gamle jeg er igen begyndt at kigge biler ud, og det udelukkende fordi jeg jo er blevet mormor. Har en passat på gule plader---Og så er det lige hvilken een bil skal jeg købe---Kigget på pegout 206 og suzuki swift----Hvilken en ville I vælge---Og er der nogen som har en af disse som kan fortælle lidt om dem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Købe ny bil????
  • #1   24. jul 2009 Jeg købte i december en helt ny suzuki Splash og den er jeg super glad for, den koster ikke meget i afgifter, den er super god og billig, at køre i og nem at parkere da den ikke fylder meget og så er den utrolig rummelig af en lille bil at være da man kan lægge sæderne helt ned så det bliver helt plan bagi.. ja alt i alt en super god bil

• #2   24. jul 2009 Vil da klart sige en Peugeot 206!
    En Swift er en 'Brian' bil.. hvis du kender udtrykket.
    Peugeot ville være mest praktisk.
    Men tillykke 'mormor' smiley

• #3   24. jul 2009 Jeg vil da sige at en Paugeot 206 er en Brian bil, der er ikke meget fut i en Swift.

Køb en stationcar, så der er plads til bebs og tilbehør.

• #4   24. jul 2009 Hvis du nu ville have en 106 smiley
    Så har vi en fin en til salg. smiley
    Den fejler absolut ingenting. Vi købte kun ny, for at få en der var lidt større.

• #5   24. jul 2009 Har haft en ældre model af swiften (fra 98), den kørte super godt og den kører langt på literen (har også en lille motor).
    Kender en der har købt en ny swift og siger at den kører godt, men har ikke prøvet selv.

Har kørt en lille bitte smule i peugeot og de er da ret gode.

Men ville nu også sige at de begge to kan virke meget små hvis der skal til at være små børn med....
    Det var derfor at vi skiftede vores ud!!!

Vi kiggede på Colt men endte med en lancer fra mitsubishi startede med at kigge på dem da der er langt mere plads i

Thea Jeg troede nu også det var peogeot der var en brian bil, specielt 206´eren

• #6   24. jul 2009 De nye suzukier er super flotte og velkørende, så jo, dem kan man roligt vælge. Peugeoten er også ok....men ville vælge en suzuki...:-)

• #7   24. jul 2009 vil nu også sige en 206 er lidt brian.. eller mere tøsset. var faktisk selv ved at købe en i GTI. ja så lidt mere tøsset/brian men ja det er jo mest noget med motorens størrelse. men synes de alle sagde mærkelige lyde og kørte ikke særlig godt, så jeg vælger en anden.

min morfar har haft flere suzuki´er og er meget glade for hans smiley min veninde har en swift den er hun også ret glad for, men ja det er jo også en lille smart bil

• #8   24. jul 2009 Suzuki er en sød lille bil, bare lidt dyr at køre til service i forhold til hvad det er for en bil.

• #9   24. jul 2009 Tog fejl med den der 206..
    Kom til at blande den sammen med en anden Peugeot smiley

• #10   24. jul 2009 Takker for jeres indput.....Tror det skal være en suzuki swift 1.5 glx--Men nu må jeg lige finde ud af hvor meget jeg kan få for min hundebil Pasat---Vil nogen købe--så har den kun kørt 119.000km, og det er den bedste bil jeg har haft----Meen der kan jo ikke være bebser i, for det er som sagt en van.

• #11   25. jul 2009 Jeg ved ikke om det bare er, men jeg syntes at der er mege støj i swiften.

Du har ikke overvejet en toyota eller honda, disse er begge kendt for at være bundsolide og ikke til at slide op.

• #12   25. jul 2009 Betina: og dyre.....

• #13   25. jul 2009 Snow K:
    Hvor meget har du til en ny bil? smiley Altså penge messigt smiley
    For så ville jeg da klart forslå en Citroen smiley

• #14   26. jul 2009 Betina----Ja det er så mange år disen jeg sidst har kørt en suzuki----Og det er nok lige meget hvilken een af de små biler jeg vælger at prøvekøre----så synes jeg nok den er dårlig, fordi min Passat er så fantastisk at køre i----Men lige det med prisen---En halv mill. for en ny passat---det er ikke kige det jeg vil sætte penge i nu hvor jeg er blevet så gammel-----
    En citroen---nej den kan jeg ikke li---Og den ruster mens jeg kigger på den---Thea ----Max 200.000plus det som min passat kan sælges for.

• #15   26. jul 2009 min far har haft en suzuki wagon(kummefryseren), og nu har han en liana, han siger de er så utroligt velkørende. Jeg har selv prøvet Splashen, og blev overrasket over hvor rummelig den er, og den kører også godt.

• #16   26. jul 2009 Jeg vil sige hvis du har 200.000 kr. så burde du prøve at kører en tur i en Kia Ceed, den er i golfklassen, og kører faktisk overraskende godt.
    Det er også den eneste koreaner de tyske motor-jornalister har kunne li'.

Plus man må ikke glemme at den kommer med 7 års fabriksgaranti!!!

Hvis det elllers skal være i sammen klasse som swiften, så ville jeg nok overveje opel corsa, eller mazda 2..

• #17   26. jul 2009 Snow K

Du kan sagtens få en god Citroën for det smiley
    Evt C5? smiley

• #18   27. jul 2009 Lykke---Jeg har også kun hørt fra de som har en suzuki swift at den køre rigtig godt----

• #19   27. jul 2009 Betina---Ja jeg har også kigget på mazda---dem har jeg haft tidligere et par af.

Men det var dengang jeg købte ny bil een gang om året----Nu skal jeg have den lige så længe som passaten--dvs. resten af min biltid ud----

• #20   27. jul 2009 Jeg skal selv have hyndai i30 om1 år-1½. (self den ekstremt pimpede udgave) Men det er da en bil med masser af plads og komfort og udstyr.
    Hyndai giver 5 års garanti (opel kun 2) på rust og er ved at være et rigtig ok mærke. Kig evt også på i 20 eller i10 hvis du ikke har brug for så meget plads.

Kommentér på:
Købe ny bil????

Annonce