Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OCD
  • #1   10. aug 2010 Laura:

Har for nogle mdr. siden fået af vide at jeg har det ifl. en psykolog, hun rettede henvendelse til min læge så jeg kunne få det korrekte medicin og ikke depressions medicin men intet er sket da han mente at jeg havde fået for det før, hvilket ikke er korrekt.

Men mit er meget mindet på tal f.eks. gør jeg ting eks. antal gange

Da det var værst var det noget i stil med at hvis jeg ikke gik den vej rundt om et mærke på vejen så kunne der ske min familie noget osv.

• #2   10. aug 2010 Henrik:

''...men intet er sket da han mente at jeg havde fået for det før, hvilket ikke er korrekt. ..'

Alt det medicin som lægen har udskrevet til dig er oplyst i din journal, så bed ham om i ex. email konsultation www.emailkonsultation.dk at give dig indsigt i din journal, dette har du krav på for så er den sag da hurtigt opklaret.

• #3   10. aug 2010 www.ocd-foreningen.dk der er osse et forum med mange forskelige emner tag evt et kig

• #4   10. aug 2010 Laura

Har sendt dig en invitation til en lukket gruppe herinde der hedder SIND som jeg er webmoster for, hvis du har lyst til dette

• #5   10. aug 2010 jeg har ocd... må jeg være medklem af den gruppe???

• #6   10. aug 2010 Mikala, Pia og Max's moar:

Er det SIND gruppen I gerne vil være medlem af eller er det mig der misforstår?

• #7   10. aug 2010 Mikala, Pia og Max's moar:

Nu er I alle 3 inviteret, håber I vil være med til at gøre gruppen levende og velkommen om bord.

• #8   10. aug 2010 Reiki:

Min læge er en ( et ord jeg ikke nævner herinde )

Han siger alt er psykisk, ja jeg tror det er lige før hvis jeg havde brækket min fod så ville han også sige det er psykisk, han er skyld i at jeg i dag går ledig og faktisk burde være sygemeldt og i den afsluttende jobafklaringsface.

Jeg ved hvilket medicin jeg har fået og han har aldrig nævnt OCD som en mulig dianogse så hans forklaringer er så langt ude at hvis man læser min journal så er det ikke mig man læser om :s

• #9   10. aug 2010 Henrik C:

Har du overvejet at skifte læge ?

Tænker på kan du ikke tale med din psykolog om at din læge ikke vil udskrive medicinen som hn anbefalede, så du kan få den medicin du har behov for?

• #10   10. aug 2010 -osse ærgeligt at du ikke er tilknyttet en psykiater for de kan udskrive medicin

• #11   10. aug 2010 Reiki:

Min læge har netop sendt mig til psykiater men de ændrede min tid til senere i denne mdr. istedet for i juni / juli ( kan ikke huske datoen, som jeg havde til at starte med ) smiley

Jo jeg skifter læge så snart min kommende sag bliver startet smiley

• #12   10. aug 2010 Reiki:

Psykologen ringede til min læge og forelagde sit syn på mig osv. men hun fik bare af vide at jeg havde fået medicin for OCD men det er ikke korrekt men problemet er som psykologen sagde er at hun ikke må udskrive medicin og en del læger bliver mobset over at de bliver kontaktet af psykologen for at snakke om medicin :s

• #13   10. aug 2010 Henrik:

Det er dælme langt ude, kan der ikke komme en psykiater ind i billedet som kan udskrive din medicin?

Evt kontakt psykiatrisk skadestue og forelig det hele.

Eller du kunne blive medlem af ocd foreningen's forum for at søge yderlig råd

• #14   10. aug 2010 Reiki:

Jeg skal til at forbedrede sagen smiley

Jeg kan godt kontakte forskellige steder men hvis de læser min læge's journal så viser det bare en masse usande ting omkring mig og hvis de tror på min læge's udtalelse om mig så kommer jeg ikke videre med det.

• #15   10. aug 2010 Henrik C:

Skal du i arbejdsprøvning?

• #16   10. aug 2010 Reiki:

Nej jeg er blever raskmeldt af min læge og jobcentret ( jeg var i jobafklaring, og det gik godt men jeg vil vurdere at ca. 3-4 mdr. mere så havde jeg kunne varetage mit tidligere erhverv uden men ) men jobcentret stoppede det efter en mdr. pga. min læge's udtalelse hvilket også er en kæmpe fejl for han arbejder også for kommunen så han er egentlig inhabil i min sag men det vurderede mig alligevel rask på baggrund af min læge's udtalelse..

Jeg starter i virksomhedspraktik på Mandag smiley ( et sted jeg selv, har søgt )

• #17   10. aug 2010 Hvor lyder det underligt, der skal da nok lige ryddes op i din sag..

Virksomhedspraktik det er jo mange timer om ugen er du ok nok til det?

• #18   10. aug 2010 Mikala N:

I mit tilfælde har, min læge bare sagt at jeg trænger til at komme i arbejde igen, hvilket jeg også meget gerne vil og f.eks. da jeg fortalte ham at min gamle skulderskade er kommet igen, eller min skulder har aldrig været helt rask selvom jeg fik fjernet en masse slimsækbetændelse men det kan jo komme igen, jamen det skyldes nok det psykiske og da jeg blev indlagt med falck pga. en af lægerne derinde sagde at der kunne være tegn på blodprop i mine lunger eller hjertet ( jeg blev testet inde på sygehuset men de fandt ikke noget, udover at det kunne have været en muskel halløj som min far også har )

Men siden hen har jeg fundet skimmelsvamp i mit hus og de symptomer jeg havde svare til de symptomer skillesvamp kan give og i den sammenhæng følte jeg at min venstre arm var meget svag og har siden hen haft en underlig følelse i armen og har ikke kunne bruge den optimalt hver dag men det er også psykisk mener min læge..

• #19   10. aug 2010 Reiki:

Jeg arbejdede mellem 3-5 timer om dagen da jeg var i jobafklaring ved min tidligere arbejdsplads, men jobcentret mener at jeg skal kunne varetage 37 timer fra den ene dag til den anden..

Der hvor jeg skal starte på Mandag er heldigvis telefonsalg så jeg giver det en chance for brænder for at komme i gang igen og komme ud og tjene penge så jeg kan få mit hus renoveret og skabe en større glæde i livet og blive glad igen smiley

Min læge har ihvertfald sørget for at hvis man ikke var lidt trist jamen så blev jeg det ihvertfald..

• #20   10. aug 2010 Mikala N:

De har afvisr de to indsigelser jeg har lavet så det er træls smiley

Men jeg vælger og se frem af og gøre en god stor indsats for at komme videre i livet nu hvor flere personer har gjort det modsatte

• #21   11. aug 2010 Hold da helt fast - Pas godt på dig selv

Kommentér på:
OCD

Annonce