4.772 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

At vænne sig til kontaktlinser... At vænne sig til kontaktlinser...

Ja, jeg er blevet lidt blind så, så nu har jeg fået testet synet og har fået endags linser på prøve. I dag er første dag, synes det er meget svært at finde ud af om jeg ser bedre. Det er som om når jeg blinker at blikket lige sløre i et kort øjeblik og jeg føler jeg blinker meget. De føles ikke specielt generene ellers, men kan godt mærke den venstre linse er lidt tyggere end den højre.

Hvor lang tid tager det ca. at vænne sig til linserne?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At vænne sig til kontaktlinser...
  • #2   6. dec 2010 Jeg håber du kan vænne dig til dem! smiley Jeg kunne ikke... Øv øv! Men sådan er det jo. Jeg lider nogen gange af noget allergi i øjnene, har ingen ide om hvad jeg reagerer på, har fået testet for en masse... Men ingenting gav reaktioner. Så måske er det derfor jeg ikke kan bruge dem.. smiley

Men er det hårde eller bløde linser du har? Måske skal du i så fald bruge det modsatte af hvad du gør nu

• #4   6. dec 2010 Damen i butikken sagde, at den venstre godt kunne føles lidt anderledes fordi jeg på det øje har en bygningsfejl og linsen er tykkere i den side. Kan slet ikke mærke den i den højre side. Men det føles lidt somom jeg kan se en dråbe tåre (eller noget) lige i et kort øjeblik når jeg har blinket. Men måske er det fordi jeg tænker på det hele tiden, har liget fået dem i dag. Tror ikke de vender forkert, for satte dem i i butikken mens damen kiggede på.

• #5   6. dec 2010 Irene: Hvordan kan jeg se om det er hårde eller bløde linser?

• #6   6. dec 2010 nåhr... Det står jo lige bag på pakken, det er bløde linser..

• #8   6. dec 2010 Laila - Aner det ikke, ved bare der findes begge dele.. smiley

• #9   6. dec 2010 ***Krumme og Shaker*** : Åhh øv, håber virkelig jeg kan vænne mig til det! Men kan man godt bruge alm. linser selvom der er en bygningsfejl? Det var noget med, at linsen selv ville ligge sig på øjet som den skulle.

• #10   6. dec 2010 HVis jeg nu lige skal tjekke om den er vendt rigtigt, kan jeg så godt bruge den samme linse eller skal jeg tage en ny? Jeg har haft den på i 3 timer.

• #11   6. dec 2010 Jeg har også lige fået linser, jeg kan også mærke den hele tiden. Ikke så det generer, men kan bare mærke den.. Fik at vide at sådan ville det altid være, synes også mit øje bliver tørt efter 6-7 timer...

• #12   6. dec 2010 Skal nok bare vænne mig til dem... Nu har jeg lige set lidt fjernsyn og blev vildt begejstret over, at kunne se teksterne så tydeligt, så de må da virke;-)

Kommentér på:
At vænne sig til kontaktlinser...

Annonce