{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.433 visninger | Oprettet:

Hej her er hvad der sker når man ikke giver høj ti {{forumTopicSubject}}

Hej her er hvad der sker når man ikke giver høj til en ung pige ( en gal trunte) der så starter med at brev bombe lille uddrag fra breve til mig og med svar fra mig:


--------- Forrige besked ---------
Fra: » ( en gal trunte)
Sendt: 06-05-2011 22:44:35
Emne: .

Hej. Hvis ikke din lav er væk fra Sylvester inden søndag, udstemmer jeg dig og sender dig videre. Da det tydeligvis er en hævnkaraktere.

Mvh Mille


--------- Forrige besked ---------
Fra: Hans Christian Olsen " Med HUNDEN I HJERTET "
Sendt: 06-05-2011 23:44:48
Emne: SV: .

Du kan ikke true mig få styre på din hunds profil og få den under blaning af raser !

Du skriver: Men han er en blanding mellem Chihuahua og Dansk svensk Gårdhund.

_________________________________________
LAV:
kedelig hunde profil , 1-4 billeder der er slørede vender forkert hvor man ikke se hunden ordentligt, og ved meget lidt tekst eller fejl info.
__________________________________________
MIDDEL:
en okay hund profil, med rimelige billeder der ikke vende rigtigt og rimelig tekst men ikke varierede billeder eller fejl info om hund
___________________________________________
HØJ:
Til profil med OVER 5 billeder, (minimum!!!) hvor man kan se billederne ordentligt og der skal være god info om hunden,
En karakter jeg giver profiler som jeg synes godt om
___________________________________________
EKSTRA HØJ:
til en rigtige god og informativ profil med rigtig gode billeder af forskellige situationer og dem jeg synes virkelig godt om og man kan se at folk har gjort sig umage.
______________________________________________________



--------- Forrige besked ---------
Fra: » ( en gal trunte)
Sendt: 07-05-2011 08:25:17
Emne: SV: .

Du har givet min hund lav.
Hvis ikke du kommer med en ordentligt begrundelse, er jeg nød til at vise hvad du har skrevet til mig.

Det var ikke "truende" ment, jeg køre bare efter Hg's regler.

--------- Forrige besked ---------
Fra: Hans Christian Olsen " Med HUNDEN I HJERTET "
Sendt: 07-05-2011 14:40:26
Emne: SV: .


Du skriver at det er hævn for hvad og tror du forveksler mig med en anden og jeg har kun svaret på dit brev så snak lige med din mor og far før du roder dig ud i noget og jeg gider ikke bruge mere tid på dig nu jeg mener hvad jeg har skrevet og det er op til dig at lave din hunde profil og jeg kan stemme hvad jeg vil.

Læs lige dette eller få en til at læse det for dig:


5.7 Kommentarer ved andres hunde
HundeGalleri.dk gør opmærksom på at kommentarerne under profilerne er til at kommentere hunden, og ikke til nedrakning af hundens ejer. Skulle dette ske, bedes du tage kontakt til en hjælpe-administrator direkte og ikke via Forum. Hjælpe-administratorerne er de eneste der kan afhjælpe problemet.

Herudover henviser HundeGalleri.dk til at kommentarer skal følge de samme retningslinjer som brug af forummet, dog undtaget private beskeder, der er helt i orden hos hunde.

5.8 Bedømmelser
HundeGalleri.dk, herunder administrator og hjælpe-administratorer, har ingen indflydelse på de bedømmelser, der gives. Hvis du får en bedømmelse, du ikke synes om, er det op til dig selv, om du vil nulstille dine stemmer eller ej. HundeGalleri.dk behandler således ikke klager over dårlige bedømmelser, da det ikke er op til HundeGalleri.dk at vurdere, om bedømmelsen er retfærdig eller ej.

Hvis en bruger konsekvent giver lave karakterer kan du stemme personen ud, og din udstening vil naturligvis blive vurderet for seriøsitet på lige fod med alle andre den pågældende bruger har. (1.9 Udsteningssystemet)

Det skal dog siges at bedømmelsessystemet ikke er dit eget "våben" til at gennemføre dine regler på siden. Vi vil ikke se karakterer givet med kommentarer om at en bestemt ting skal ændres. F.eks. vil vi ikke se noget krav om at der skal være mindst 10 billeder eller andet. Hvis du er utilfreds med en brugers hund, kan du undlade at give karakter og eventuelt skrive hvorfor.




Fra: » ( en gal trunte)

Giv mig en grund? Hvis du ikke er så moden, er du virkelig bare klam..

Get a life !! Desuden er jeg ikke 42 ligesom dig, men faktiske 16 - så ups.. smiley


Hilsen Flanhart og far


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hej her er hvad der sker når man ikke giver høj ti
  • #1   8. maj 2011 *flov over at være 16*

    Omg alligevel.


  • #2   8. maj 2011 er glad for at være over 40, sådan en umoden næsvis unge på 16 el måske en der misbruger hg,, så kom igen ,, gal trunte ,,,når du er blevet voksen,,helt ok hc at du viser hvad hun har skrevet, hun burde fryses fra hg for evigt,,

  • #3   8. maj 2011 Ung pige der omtales her = Trunten ( fiktivt navn)


    Skal lige sige at jeg ud af 1400 bedømmelser har givet 4 Lav.

    Jeg kontrolere om hunde profil er blevet lavet færdig en gang imellem og er der rettet så retter jeg karater og kan se at trunten nu har rettet sin egen profil så den er OK nu men vælger at bare slette bedømmelse.

    Hvis trunten havde et problem med min bedømmelse kunne hun bare spørge pænt om hvorfor der er ikke er givet den ønskede bedømmelse uden trusler og i et flabet sprog.

    Hej Someone In The Dark .
    Du skal ikke være flov over at være ung der er nogen der er helt uden sans for pli og tror at værden kun derjer drejer rundt for dem.

    Hej Irene Karge H:
    Jeg syntes at det er dårlig opførsel at skrive nedsætende om folk og i et sprog brug og om vi er klogere for de vi er "gamle" ved jeg ikke har lært meget af nogle unge her på HG som har gå på mod og ønsker at fremvise deres hunde og hvad de har lært på video på en seriøs måde så hvis vi i det mindste bare kunne skrive pænt til hinanden og tænke på at vi er her for hundens skyld og gærne vil lære og lære fra os tros aller.

    Ønsker ikke balade men finder mig heller ikke i alt





  • #4   8. maj 2011 Hehe! God underholdning! smiley
    Hunden hedder Sylvester og har den blanding, og så ved jeg godt hvem det er.. smiley
    Utroligt man gider gå SÅ meget amok over de bedømmelser.
    De gange mine har fået lav og middel har jeg spørgt personen hvorfor, mere hvis der var fejl eller ting jeg kunne forbedre. Men ikke ligefrem truet mig til bedre karaktere! Griner smiley


  • #5   8. maj 2011 En tanke ;o) Kunne måske være smart hvis Admin kunne få lavet så HG har en afdeling der er "Under 18 år" hvor de automatisk ryger videre f.eks. dagen efter de er blevet 18. Så bliver de da ikke "generet" af de voksne der giver karakter efter hvad de ser og ikke efter om ejeren er under 18 ;o)

  • #6   8. maj 2011 hihi:)

  • #7   8. maj 2011 Skarp er hun ikke nej. Har hun givet dig lav først? jeg er af den holdning at man skal holde sin kæft hvis man ikke har noget pænt at sige. Så hvorfor give hendes hund lav? Hvis profilen er så dårlig hvorfor så overhovedet bruge tid på den? Jeg vil til hver en tid tolke en lav stemme som ren og skær provokation...

  • #8   8. maj 2011 Enig med fed gammel mand

    Og så har jeg meget svært ved at se hvorfor man laver et forum indlæg omkring det


  • #9   8. maj 2011
    TS:
    Man skulle da tro I begge var 16 smiley


  • #10   8. maj 2011 Hold da op, hun er da noget af en biiiiiiiiiiiiiib!

    Someone In The Dark: Er også lidt flov over at være 16, lige nu.

    Håber ikke at folk herinde får fordomme over for os på 16 nu, da jeg ALDRIG kunne finde på at skrive sådan noget.

    Forstår slet ikke meningen med denne sætning "Desuden er jeg ikke 42 ligesom dig, men faktiske 16 - så ups.. :o"


  • #11   8. maj 2011 Hvorfor overhoved give lav?

  • #12   8. maj 2011 C K H .: Måske fordi man kan ;o) valgmuligheden er her, at nogen bruger dem er vel okay... jeg fik vist en middel engang fra en jeg ikke kender herinde, ingen kommentar, tager det ikke så tungt, hun har nok ikke kunne lide min hund, for billeder og tekst var der masser af, så det kan ikke have været det ;o)

  • #13   8. maj 2011 Hvorfor overhovedet have et stemmesystem hvis man kun må give høj?

    Nu er det jo ikke hunde der bedømmes men profilen, og det kan der vel ikke været noget galt i?


  • #14   8. maj 2011 Kan ikke se problemet i at give lav efter den skala. Man kan jo ændre det. Skrive noget mere, sætte flere billeder ind, komme med den rette info.

    Du er i alt din ret til at give den karakter du ønsker, ellers var bedømmelsessystemet her ikke - og alle er i deres gode ret til ikke at ønske at modtage karakter hvis man ikke ønsker bedømmelse.

    Pigen skal bare lære at kunne tage lidt kritik, men det kan hun ikke.


  • #15   8. maj 2011 Det er da også fint at give en lav, men man kan da så skrive en begrundelse på hvorfor den lave er givet.

  • #16   8. maj 2011 Aino - Så er det, at jeg synes bedømmelsessystemet bliver ''misbrugt''. Hvis det er fordi man ikke kan lide hunden, altså synes den er grim. Når jeg smider en stemme, er det ud fra hele profilen - Ikke hvordan hunden ser ud. Der er mange racer jeg ikke bryder mig om, men ville aldrig smide en middel/lav ud fra dét, for profilen kan stadig være rigtig flot jo.
    Må indrømme, at jeg ikke kan dy mig for at spørge hvorfor der gives middel/lav til mine hunde - Måske nogle mener, at noget kan forbedres, så vil jeg da gerne høre det.
    Men oftest er det små piger, der kaster omkring sig med de dårlige bedømmelser. "Jalousi er en grim ting", dét er hvad jeg tænker om dét :o)
    Jeg selv har kun gievt lav/middel meget få gange, og det har været fordi der fx var 2 billeder og kun et årstal eller ting i dén dur. Dét synes jeg er ringe :o) Men oftest smutter jeg bare ud af profilen, hvis jeg synes den er dårlig.


  • #17   8. maj 2011 CKH: Den kommer han da med i beskeden? Og det er endda rigtig godt skrevet

    _________________________________________
    LAV:
    kedelig hunde profil , 1-4 billeder der er slørede vender forkert hvor man ikke se hunden ordentligt, og ved meget lidt tekst eller fejl info.
    __________________________________________
    MIDDEL:
    en okay hund profil, med rimelige billeder der ikke vende rigtigt og rimelig tekst men ikke varierede billeder eller fejl info om hund
    ___________________________________________
    HØJ:
    Til profil med OVER 5 billeder, (minimum!!!) hvor man kan se billederne ordentligt og der skal være god info om hunden,
    En karakter jeg giver profiler som jeg synes godt om
    ___________________________________________
    EKSTRA HØJ:
    til en rigtige god og informativ profil med rigtig gode billeder af forskellige situationer og dem jeg synes virkelig godt om og man kan se at folk har gjort sig umage.
    ______________________________________________________


  • #18   8. maj 2011 Så læs nu hvad der står. DET ER IKKE HUNDEN DER BEDØMMES.

    At give lav, eller i det hele tage bedømme hunden, er lavt, for vi har hver vores mening om hvad en sød, køn, dejlig eller flot hund er, og vi laver ikke vores mening om fordi andre er uenige.

    Men vi kan tage bedre eller flere billeder, og gøre profilen mere spændende og få en bedre bedømmelse.


  • #19   8. maj 2011 Forstå heller ikke hvorfor mn bare så ikke undlader at bedømme den..

  • #21   8. maj 2011 Ann-Sophie, jeg smutter også bare igen hvis jeg ikke kan lide hvad jeg ser, for er ikke interesseret i at såre dem med en lav - middel, de ved jo ikke jeg har været der og kigge ;o)

    Tinna med PekingTerrier & Fimsehund : Er enig, den er godt skrevet :o) dog nævner jeg gerne at jeg kommer igen når der er flere billeder - mere tekst også vil jeg lægge en bedømmelse der ;o)

    Moster i svøb. : Det har vi nemlig, også derfor jeg ikke gider udfordringer mere (prøvede dem et par gange), jeg finder dem ikke fair når det ikke er 2 i samme race der er oppe imod hinanden.


  • #22   8. maj 2011 Tinna - Det har jeg set, men nu mente jeg i hundens profil.

  • #23   8. maj 2011 Der er jo også folk som ikke bruger hg fordi de går så meget op i pæne profiler med animerede billeder osv. Måske nogle kun for at benytte marked eller forum. Det er jo ligeså fint som folk der bruger mange timer dagligt på at bedømme profiler og debattere i forum. Førstnævnte behøver man jo ikke give lav. når nu det i deres øjne ikke er profilens funkyness det handler om. For det er sgu da ikke fedt at få en lav ligemeget hva der ligger til grund for den karakter. Igen mener jeg man skal holde kæft hvis man ikke har noget pænt at sige. Vi har jo også ytringsfrihed i dk men derfor er det jo stadig ilde hørt hvis man går rundt og fortæller folk at man ikke kan lide kvaliteten af deres udseende, fysik osv. For det gør dem vel ikke dårligere mennesker af den grund:)


  • #24   8. maj 2011 Jeg kan godt finde på at give middel/lav - hvis jeg synes det er en ringe profil (altså hundens) - men jeg giver gerne en grund hvis folk de spørger (det synes jeg egenligt også at TS gør)

    Synes det er lidt værre med de folk som giver en stemme og så ikke vil begrunde den..

    Nu har jeg været ret heldig med stemmerne på mine to (det kan jeg jo også godt forstå hehe) Den ene middel jeg har modtaget til Kovo, skrev jeg til vedkommende, for at høre hvad jeg kunne gøre bedre så vedkommende ville give profilen en høj i stedet, vedkommende svarede (altså har vedkommende læst hvad jeg skrev) men bare slet ikke på mit spørgsmål, så nu sidder jeg med en karakter jeg ikke lige ved hvorfor han har (for jeg synes jo at hans profil er ret gennemført)

    Men hey - gider da ikke hidse mig op over det, så slemt er det jo heller ikke.


  • #25   8. maj 2011 Det siger du ikke Maria? *g*

  • #26   8. maj 2011 Jeg er sådanset også ligeglad med selve stemmen, jeg tænker bare at folk måske ser noget jeg ikke gør, og konstruktiv kritik kan man da næsten ikke få for meget af smiley

  • #28   20. maj 2011 Husk lige at der blev tikket om en bedømmelse fra trunten og hvad ikke set hunden hvis jeg ikke havde fået PBer fra Trunten.

    Og at man skal sige sin mening med begrundelse i et pænt sprog så den der ad spørger om hvad jeg syntes der kunne rettes.

    Om jeg får en lav siger mig intet hvis den er givet uden begrundelse !

    Nu skriver jeg heller ikke flere/mange PBer til folk for at tikke stemmer bedømmelser og mener at bare man svare i et pænt sprog så kan 99% af de unge der her tåle det og man får en takker for hjælpen det er kun nogle jeg har været nødsaget til at sætte på filter og det virker fint og jeg er på filter så undgår jeg selv at få ballade ved at skrive i deres private tråde.

    Men sætter ikke folk på filter for hvad de siger men måden de siger det på prøver selv at skrive min mening i et pænt sprog men nogen gange med møder man nogen man ikke er enige med så må man lære at leve med det. ( man får ikke mere ret ved at råbe svin)

    HUSK jeg er her ikke for diskussionen men for min interesse og kærlighed til hunde som mit bruger navn siger.

    Hilsen Flanhart og far


  • #29   20. maj 2011 Det jo IKKE hunden man bedømmer, selv den grimmeste hund er skøn!..
    Men PROFILEN.. jeg har fravalgt systemet, af den grund at jeg ikke gider at bruge tid på at stemme:)


  • #30   20. maj 2011 Til Konsulenten.

    Hvis man ved bare lidt om børn - så ved man også at de kan have svært ved at takle kritik !

    Så må de lære det og kan deres verden ramle når man ikke giver dem 100% ret hvad hvis de for et nej andre stedet er det så også synd at de kan komme med deres mening og vi så ikke straks siger det er flodt og rigtigt det er mere synd.


  • #31   20. maj 2011 Til Konsulenten.

    Det er da ikke den hårde måde så hvis du siger nej til et barn der vil på isen for du kan læse at den er usikker er det så og så synd.



  • #32   20. maj 2011 Til Konsulenten.

    JA jeg mener altid at hvis en bruger ikke har ret og starter en mail krig at de for klar besked om at vi også er andre på HG der har en mening og ret til den så at jeg selv har sagt til bruger at jeg ikke finder mig i at blive kaldt navne ting og trusler og grim omtale af mine Himmelhunde så sat bruger på filter.

    ( HUSK man behøver ikke være enig men skriv uden trusler og beskyldninger og grim snak)

    Jeg forstår slet ikke at du forsvare at en bruger som du siger bliver kanøflet bruger har selv forsøgt at kanøfle flere her på HG og vi så ikke må svare igen på en pæn måde uden at du syntes det er kanøflling og barnligt er det kun den 1% af de mange der skal have ret mod de 99% seriøse brugere på HG


  • #33   20. maj 2011 Til Konsulenten.

    At skrive til mig at det er godt at jeg ikke har min jerndøde hunde mere og med sådan en far som mig at håber at jeg også snart mister Flanhart og at jeg bare skulle melde mig ud af HG hun skal nok gøre hvad hun kan !

    OK så må du svare er det ok at sende breve af denne ord lyd til mig så har vi ikke mere at snakke om så er vores mening forlangt fra hinanden !

    du spørger: 99% seriøse??? Hvilken hg kommer du på???
    SVAR jeg snakker med de 99%


  • #34   20. maj 2011 Til Konsulenten.

    De 99% som opføre sig ordentligt og jeg/man kan lære noget af


  • #35   20. maj 2011 Til Konsulenten.

    Jeg har ikke taldt dem jeg snakker med venner behøver man ikke tælle når man har nok


Kommentér på:
Hej her er hvad der sker når man ikke giver høj ti

Annonce