{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.529 visninger | Oprettet:

Nogen med forstand på købeloven? - Nethandel {{forumTopicSubject}}

Har lige brug for lidt hjælp til hvordan vi skal forholde os til følgende.

Min mormor og morfar har foræret mig en iPhone 5 (tidlig julegave), hvor home-knappen desværre ikke virker som den skal.
Den reagerer kun 1 ud af 10 gange og tolker nogle gange et dobbelt-tryk som et enkelt-tryk.

Den er købt via CBB's hjemmeside, så den er splinterny og aldrig brugt før.
Den blev sendt fra CBB d. 04/12, min mormor og morfar modtager den d. 05/12 og jeg tager den i brug d. 06/12. Altså den er under 1 uge gammel.

Den er ikke blevet tabt på gulvet eller noget andet som kan skade den.

Vi tager kontakt til CBB, og får af vide at vi skal indlevere den til nærmeste Telenor forretning og at den skal sendes til rep og at de der vil tage stilling til om den skal ombyttes eller laves, dette tager i alt ca. 14 dage.
Jeg ringer så til Telenor og hører ad om de har en låne tlf jeg kan låne i de dage hvor den er til rep, og får af vide at det har de ikke, for de har ikke nogle låne tlf'er som man kan bruge et Nano simkort i.

Men jeg mener at da den er under 14 dage gammel så skal den ombyttes og ikke sendes til rep og at der må være en form for garanti på den.

Er det mig der er helt galt på den og har CBB ret i at den skal til rep, eller har jeg ret og har krav på at få den ombyttet til en ny?

På forhånd tak for hjælpen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen med forstand på købeloven? - Nethandel
Kommentér på:
Nogen med forstand på købeloven? - Nethandel

Annonce