Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chokoladestykker i kage...
  • #1   28. jan 2013 De vendes i lidt mel før de røres i dejen

• #2   28. jan 2013 Go løsning rotterne, men spørgsmålet er så om der til sidst bliver plads til dej:)

• #3   28. jan 2013 Jeg plejer faktisk at vende chokoladen i mel - men uden den store succes...

• #4   28. jan 2013 Jeg plejer at komme ca 1/3, i relativt små stykker, i dejen, resten drysser jeg henover kagen inden bagning, og de er så hakket i lidt større stykker.. Det plejer at fungere for mig... smiley

• #5   28. jan 2013 Uhm kage smiley

• #6   28. jan 2013 Hø hø!

Slemme slemme... Det er gengæld, ikke andet smiley

Nå, der er en kage i ovnen. Desværre kan jeg ikke se resultatet før i aften og skal lave en mere, så det er da irriterende...
    Har forsøgt mig som Christina skriver, men jeg tror at de mindre stykker allerede nu efter et par minutter i varmen hygger sig i bunden smiley

Det er i øvrigt banankage, der er på menuen smiley

• #7   28. jan 2013 Ofte skal en kage have fedtstof.

Brug margerine eller smør som skal smeltes, og lad dejen køle lidt inden chokoladen røres i, så bliver fedt stoffet nemlig lidt stift igen

• #8   29. jan 2013 Rotterne jo men der er ingen der siger at du skal putte bagepulveret i mælken inden du laver dejen smiley

og det er jo ikke fordi det skal i køleskabet men lige piske det 30 sek ekstra det gør det stadig stivere når margerinen køles ned

• #9   29. jan 2013 Jeg smelter faktisk altid fedtstoffet i lidt god tid, så det ikke er hedt, når det kommer i.

Men godt trick!

Næste gang prøver jeg at trække den en smule længere.

Ud over det, så var resultatet af forsøget med Christina's metode faktisk nærmest tilfredsstillende, så en kombination vil nok være rigtig fin. Tager vi så også den med melet med i ligningen, så bliver det vidst HELT godt.

• #10   29. jan 2013 Nå ja - en anden ting - lige hvad kager angår, så undgår jeg også at putte væde og bagepulver sammen for tidligt.
    Og jeg rører og pisker så lidt som muligt for at få den bedste krumme. Så lidt gluten-effekt som muligt i kagerne, det er dejligt smiley

Jeg pisker æg og sukker og vanillesukker, vender resten i en fart med en dejskraber og så fluks i ovnen smiley

• #11   29. jan 2013 CH

Det lyder til at du snart får fremstillet den perfekte kage.... smiley

• #12   29. jan 2013 Bage maskine hvis man er på kur........

Få lyst til kage...........
    Sætte kage over..........
    Vente 3 timer........
    og vupti du har en halv kage .p

Kommentér på:
Chokoladestykker i kage...

Annonce