611 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Så er vi tilbage. Så er vi tilbage.

Som mange nok har opdaget, er Aslan og jeg atter på hundegalleri.

Vi har holdt en pause og nu er alt kommet på plads.
Aslan og jeg er flyttet hjemmefra.

I starten var jeg meget urolig for hvordan han ville tage det at flytte væk fra sine faste omgivelser, da Aslan er meget knyttet til min mor og min gamle papfars hund. Men han har taget det hele i stiv pote. Han acceptere at det er ikke ok at gø, hvis der går nogle ude på gangen. Det er kun ok at sige at enkelt bjæf, hvis der bliver banket på eller hvis nogen ringer på. Hvilket er herligt.

Han finder sig i at han ikke kan komme ud i tide og utide. At det er på faste tidspunkter hver dag og alen hjemmetræningen er også gået i gang. Hvilket overhovedet ikke har været noget problem.
Han har fået sit eget "værelse". Forstået på den måde at han er lukket ude i gangen, når jeg ikke er hjemme. Der er et babygitter i døren så han kan stadig se ud i lejligheden, men han kan altså ikke gå rundt i hele lejligheden, da det fungere bedst for ham at være i et lille område.

Vi har igår været i den lokale hundeskov og det er også gået rigtig godt. Dog kan han stadig slå ørene sammen, når man kalder på ham og skal hjem. (Der er jo andre, de er mere spændende end mor)

Aslan bliver 3 år her til november og jeg synes egentlig jeg har klaret det meget godt med ham.
Jeg var med god grund en af de teenagere man hurtigt kunne dømme.

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er vi tilbage.
Kommentér på:
Så er vi tilbage.

Annonce