{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

Sikken en fredag... {{forumTopicSubject}}

Hold da op for en fredag jeg har haft..

Har været trist det meste af dagen og måtte gå tidligt hjem fra skole pga. beskeden fra dyrlægen igår ang. Kato..
Nå, kom så hjem og fik slappet af og puttet med vapserne, fik samlet mig selv, for så at gå ned til familien for at have en hyggeaften..

MEN, da jeg nåede halvvejs ned til hvor min familie bor, da møder jeg først en æggeskal som holder ved den ene vej jeg skal over, han hilser på mig og jeg på ham, og tænker ikke videre over det..

Da jeg så kommer tættere på familiens bopæl, der ser jeg så endnu en æggeskal og tænker "hmmm det var da pudsigt" og går videre med hundene..
Kommer så rundt om et hjørne og ser snuden på en af de store blå politivogne.. "Hmmm, gad vide om der er nogen der har haft indbrud?" tænker jeg, og går længere op af vejen..
Er ca. 1 min. gang fra min families hus..

Og hvad ser jeg så.. Den store blå politivogn, en alm politibil, indsatslederens, en civilbil (politi) og ude af øjenkrogen den æggeskal som jeg så før jeg kom rundt om hjørnet..
"Nå, der er sgu nok sket et eller andet" siger jeg til mig selv og går videre ned af den lille grussti som jeg altid går ned af..

Pludselig, kommer der en uniformeret betjent løbende efter mig imens han råber "HEY ! Du må IKKE gå den vej ! Du skal gå en anden vej.."
Hold nu op for både et chok hundene og jeg fik, men ja måtte jo hellere hører efter hvad han sagde, og jeg blev dirigeret ned til æggeskallen..
Nå mig ned til æggeskallen, og spørge om hvad vej jeg så måtte gå.. Han sender mig så ned til den næste æggeskal, hvor jeg så spørger om jeg må gå ind i det kvarter min familie bor eller om jeg skal fortsætte lige ud..
Og ja, han sendte mig så videre ned af vejen (lige ud) og igen ned til den næste æggeskal..
Jeg når dårligt at åbne munden før æggeskallen brøler til mig at jeg skal gå op til rundkørslen for enden af den vej som fører ned til det kvarter min familie bor i og vente fordi at de har spærret det hele af..
Så op til rundkørslen og vente sammen med en hulens masse andre mennesker.. Bl.a min ene søster og min "morfar"..
Stod i 20 min +/- og ventede med begge hunde før vi fik af vide at nu måtte vi gerne gå hjem..
Og i ventetiden blev en ung knægt der spillede smart anholdt hvor han endda modsatte sig den samt en der filmede anholdelsen med sin mobil blev anholdt..

INGEN måtte komme ind eller ud af kvarteret, end ikke engang min mor og stedfar som havde været oppe og handle og kom hen til rundkørslen 10min efter mig måtte gå hjem til min anden søster (hun er 8) som var alene hjemme..
De folk der var hjemme, måtte ikke engang gå ud i deres egne haver..

Så på denne fredag er jeg blevet løbet efter, råbt af, snakket pænt til, snakket vredt til, kostet rundt med og har ventet i det der føltes som en evighed..

Det viser sig så at det var en eftersøgning af en person i et hus der ligger små 20 meter fra min families hus.. Den eftersøgte person fandt de ikke og i huset bor en sød pige og hendes kæreste der enten er AK'er eller har relationer til dem..

Vi har regnet sammen, fået af vide, læst os til og fundet ud af at der har været, hundepatruljen, uniformerede betjente, civilbetjente, indsatslederen, vores landbetjent, kampklædte betjente med automatvåben, æggeskaller, låsesmed og teknikere der idag..
De kom mellem kl. 15 og 15:15, og de sidste forlod først huset omkring kl. 20..

Så spørg mig lige om jeg er træt af at kigge på politi lige nu..

http://www.tv2east.dk/artikler/kampklaedt-politi-i-bandeaktion-i-naestved
Jeg vil lige gøre jer OBS på at Dyres Kvarter (ja det har de stavet forkert) ligger i Fuglebjerg, og IKKE i Næstved som de har skrevet (der er små 20 km imellem de 2 byer)..

Nå, hvad har i så ellers brugt jeres dag på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikken en fredag...
Kommentér på:
Sikken en fredag...

Annonce