Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvis man nu ville redde en hund?
  • #1   2. jan 2014 Prøv et internat smiley Du kan eventuelt se Dyrenes Beskyttelses internater på deres hjemmeside.

• #3   2. jan 2014 markedet her på HG, diverse slags "aviser" .. Gi´ Pote

• #4   2. jan 2014 dady.dk
    Ddaa.dk
    Dyreværnet
    Dyrenes Beskyttelse
    Græske gadehunde
    Galgo rescue

• #5   2. jan 2014 Hvis det er fordi du ikke vil betale for den , så er det jo at se efter folk der søger hjem til en omplacerings hund .. men vil du gøre noget godt så køb en hund fra et internat ! Så støtter du både en god sag og reder en hund smiley

• #6   2. jan 2014 Altså hvis det en dag blev aktuelt at jeg skulle give en hund en ny chance har jeg godt nok lidt krav smiley Det er faktisk derfor jeg spørger. Glemte jeg bare at skrive. Det skal være en Shih tzu, tæve, med stamtavle og skal ikke være syg. Så bliver søgefeltet jo nok noget mindre. Men ja det er jo nok egentlig noget omplacering jeg havde tænkt på. Jeg ved det endnu ikke om det er noget for mig, men tænker det er værd at undersøge.

• #7   2. jan 2014 Hvis du søger så specifikt , er det nok ikke en gratis hund du skal regne med at finde .... Så gør da hellere grundarbejdet ordenligt med at finde en avler og få dig den rigtige hund smiley

• #8   2. jan 2014 Du kan også være heldig, at finde en omplaceringshund på raceklubbens hjemmeside...

• #9   2. jan 2014 der er gode kenneler der af og til søger gode hjem til voksne hunde ... har selv en vi fik da hun var 19 mdr, de havde beholdt hende for at se hvorledes hun udviklede sig i forhold til udstilling (det gør den kennel meget i), men hun var vist ikke særlig vild med det , så de bestemte sig for at finde en familie til hende ....

hvis ikke hunden skal være helt ung, sker det også at kenneler søger nye hjem til de hunde der ikke skal have flere hvalpe ....

• #10   2. jan 2014 Charlotte aka - den behøver bestemt IKKE være gratis!! Men tingene skal alligevel være iorden. Mener bare, at det er ikke sikkert det nødvendigvis behøver være en hvalp, hvis der står en og bare skal have omplaceret sin hund til et godt hjem.

Charlotte - hedder hjemme siden race klubbens hjemmeside?

• #11   2. jan 2014 Hanne M - Det lyder som noget jeg kunne tjekke ud. Som sagt er det ikke lige nu. Har nok i vores Misha pige smiley Men vil undersøge tingene godt inden jeg kaster mig ud i noget. Har også en lille datter og tænke på, så lidt krav er jeg nødt til at have smiley smiley

• #12   2. jan 2014 Man redder altså ikke en hund blot fordi man vælger en omplaceringshund -at redde en hund kræver vel at man vælger en der af den ene eller anden grund lider nød.
    Det gør de fleste omplaceringshunde jo heldigvis ikke. Og hvis man ønsker en racehund med tavle og uden sygdomme, så er der jo oftest tale om en voksen hund der har udemærket hjem i forvjen, men som af en eller anden grund skal have et nyt -altså er der såmænd blot tale om at man køber sig en voksen hund, ikke at man redder noget som helst.
    -medmindre man da vælger en "pensioneret" avlstæve fra en hundehandler, men det kan altså ikke anbefales.

• #13   2. jan 2014 og "raceklubbens hjemmeside" er jo så den specialklub racen tilhører -jeg tænker at det for den race må være www.canis-minor.dk men er ikke 100% sikker

• #14   2. jan 2014 So sorry for at have udtrykket mig forkert! smiley Tak.

• #15   3. jan 2014 Når du kigger efter ST så vær opmærksom på ved f.eks. hvalpe om forældrene er tjekket for pnp (nyresygdom) smiley

• #16   3. jan 2014 Aino K - Tak det skal jeg nok smiley

Kommentér på:
Hvis man nu ville redde en hund?

Annonce