972 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

killinger modtages killinger modtages

Hvor er det dog en trist situation med alle de tusindvis af katte som får killinger i denne tid. Jeg arbejder på et internat og lige nu svømmer vi over i killinger. Jeg har desuden del et par redningskillinger som søger gode hjem og i den forbindelse vil jeg gerne informere om at jeg modtager moderløse killinger. Killingerne vil blive opfostret efter alle kunstens regler og vil blive neutraliseret, registreret, vaccineret og solgt på kontrakt. Men ja som sagt så mpdtager jeg moderløse killinger så disse undgår unødige aflivninger og at blive forladt på rastepladser osv. Hvis dette er relevat så kontakt mig på 51836796 (gerne sms) eller på bonus-pater@hotmail.com

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  killinger modtages
  • #1   9. jun 2016 Årh, hvor er hun lækker. smiley

• #4   9. jun 2016 Ej de behøver bestemt ikke at blive underlige smiley Jeg har en fantastisk kat derhjemme - den mest sociale, nemme og velfungerende hunkat. Fandt hende som 4 ugers killing og hun er vokset op med hundene og de voksne katte.

Fantastisk projekt du har gang i. Hvilket internat er du på? Måske vi kan lave en eller anden aftale omkring billig neutralisering eller køre et fælles tilbud (jeg arbejder for en række dyrehospitaler).

• #5   9. jun 2016 det er bestemt en god ide at at opfostre killinger hvis man ved hvad man har med at gøre og kan finde ud af det. Jeg har haft mange killinger inde og er godkendt både at kattens værn og dyrenes beskyttelse til at opfostre killinger. Skrønen om at det er bedre at aflive end at opfostre er intet andet end en skrøne. Naturligvis skal killingen præges på andre katte, lære bidehæmning mm. Men dette er normalt intet problem og på inden måde når vi som os har to voksen katte som hjælper med dette... Det er altid en fordel at en killing har en rigtig kattemor men kan dette ikke lade sig gøre behøver det på ingen måde betyde killingen skal aflives.
    Jeg arbejder på kattens værn...og de er naturligvis inde over dette (men de vidderformiles ikke i forbindelse med kattens værn da vi sælger dem på kontrakt som går ud over deres krav til kattekøbere)
    Og nej jeg risikerer ikke at få en masse killinger - jeg siger aldrig ja til noget jeg ikke har fuldstændig styr på - heldigvis er vi i kontakt med en del fornuftige potentielle katteejere. Lige for tiden bor her to små killinger som leder efter gode nye hjem (når de er 16 uger og færdig vaccineret, chippet og neutraliseret

profilbillede
  • #7   9. jun 2016 hehe jo da se smiley hun sidder bare og venter på et godt hjem >3

profilbillede
  • #9   9. jun 2016 nej det skal lige passe ind det hele smiley ja de er virkelig lækre de to piger jeg har lige nu - så kontaktsøgende og kælne og trives bare så godt smiley

• #11   9. jun 2016 Cleo tager rollen som missemor meget seriøst smiley

profilbillede
  • #13   9. jun 2016 Er det i forbindelse med internattet du gør det? ellers skal du nemlig være godkendt af politiet til at tage moderløse killinger ind smiley

• #14   9. jun 2016 Hvor er det stort og flot af dig smiley
    Jeg har lige fået aflivet en mormis med 2 nyfødte killinger, da jeg ikke kunne få hjælp til dem.
    Hverken fra DB elle private.
    Hun jagede med mine egne, og sendte min adopterede garagekat på ufrivillig ferie smiley sådan en uønsket ung kat der har hutlet rundt meget længe, og ingen kendes ved.
    Det gjorde frygteligt ondt smiley men alternativet ville være en kummerlig tilværelse for dem alle, og endnu flere uønskede killinger smiley

Ville sådan ønske at folk ville tage ansvar for de katte, få dem neutraliseret som minimum.

• #15   9. jun 2016 Frj. Jensen. Ja det er i forbindelse med kattens værn og ja jeg er desuden godkendt at politi og db både til at have killinger og pindsvin smiley

• #16   9. jun 2016 Super smiley Det er desværre ikke alle der er klar over at man skal være det smiley

• #17   9. jun 2016 Det er en skrøne de bliver tossede af det. Hovedsagen er, at de vokser op med artsfæller.
    Jeg har selv flasket killinger op med stor succes. Jeg blev så tæt knyttet med den ene, som jeg beholdte. Han fungerede fascinerende godt med andre dyr, også katte, og vi havde ham f.eks. med ud at besøge folk, han var med ude at køre ture, skeptisk over for fremmede, men hengiven over for mig og måske min kæreste smiley

Det ville jeg gerne prøve igen.
    CMP, kan det passe jeg har set tortien på Facebook. Blev SÅ forelsket smiley Men der er desværre ikke permanent plads til ny kat lige nu og står desuden oven i avlsforberedelse til min NFO. Men arbejdet med killinger... det savner jeg!

CMP, hvad kræver det for at blive plejemor? Jeg har længe overvejet det, jeg ved bare ikke hvem jeg skal kontakte og om de/I får tilbudt nok hjælp.

• #18   9. jun 2016 Hvis du gernrvil være plejefamili vil jeg prøve at ringe til kattens værn vi søger plejefamilier nu - det kræver at du er mobil og kan bri ge killingerne til dyrlæge osv. Men jeg ville prøve at høre dem ad. Hvor i dk bor du?

• #19   9. jun 2016 Åh det gad jeg så godt gøre! Vi har bare ingen kat, og DDAA godkender ikke pleje med mormis, når man har andre indeboende dyr.

Så godt, du gør det!

• #20   9. jun 2016 Jamen jeg bor i Brørup - mellem Kolding og Esbjerg.
    Jeg har bil. Men problemet er, at jeg kun kan tage killinger uden mor. Jeg har både hund og kat, og jeg er bange for at det vil stresse missemor - for har intet lokale separat. Killinger alene er intet problem, men det er jo lige om jeg/mit hjem lever op til kravene?

• #21   9. jun 2016 Årh hvor er de skønne smiley jeg havde to killinger i pleje sidste vinter i forbindelse med kattens værn. De var dumpet en en container, så synd smiley vi ville gerne være plejere igen, når tiden er til det. Ludo og Beso elskede det.

• #22   10. jun 2016 CMP: Respekt for det store arbejde som du gør !!! Og sikke smukke og lækre killinger smiley Håber at du finder nogle fantastiske hjem til dem smiley

• #25   20. jun 2016 Jeg har en veninde der har reddet to moderløse killinger. vil du sende mig en pb ts ?

• #26   20. jun 2016 Send en pb til TS, måske hun får notificeringer om nyt indlæg på sin mail, og derved hurtigere ser din forespørgsel.

Kommentér på:
killinger modtages

Annonce