424 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hjælp til opsætning af Samsung mobil Hjælp til opsætning af Samsung mobil

Ja jeg havde jo lige fået opdraget min Samsung mobil til at holde op med at ændre ord til det den tænkte jeg skrev,i stedet for det jeg faktisk skrev, med god hjælp fra en herinde, undskyld at jeg ikke husker hvem.

Desværre fik jeg druknet den Samsung, gik så over til HTC. Den druknede i en omgang tordenvejrsregn.

( ingen drillerier tak smiley )

Nå men der kom penge på kontoen igen og kunne ikke udholde min Nokia oprera mini længere.

Så nu har jeg igen Samsung. Samme model som der druknede. Og jeg døjer igen med en mobil der erstatter ord med hvad den nu tænker det må være.

Så please hjælp. Hvordan indstiller jeg min mobil til at droppe det med ordforklaring? Ja der kan i se, den ændrer ordforslag til ordforklaring

Så la da vær!!! smiley smiley

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til opsætning af Samsung mobil
  • #2   1. okt 2016 Der skal aldeles ikke fnises smiley smiley (hvis det er over druknede mobiler smiley )

Tænk jeg tror faktisk at du også hjalp mig sidst?

Jeg prøver at gå derind. Det er en galaxy a5 2016

• #5   1. okt 2016 Så har jeg været inde og prøve at ændre indstilling. Men så stoppede den helt med at foreslå ord.

F.eks hvis jeg ville skrive et ord , så skulle jeg taste alle bogstaver... det er ikke det som jeg ønsker.

Men fik. Eks at holde op med at ændre ord til det den tænkte jeg skrev. Ordet flexjob er et godt eksempel. For den vil vildt gerne ændre det til flerkoneri smiley kære mobil, ville jeg skrive fleRkoneri så ville jeg nok ikke starte med at skrive f l e X!

• #7   1. okt 2016 Tak!

Mit svar i 5# der skal stå f. Eks

Lorte mobil

• #12   1. okt 2016 Her er helvedesmobilen.

Ville ønske at jeg kunne sige at min havde været helt sort. Men nej. Den var lige præcis så grøn som denne. Eneste plus,man kunne altid finde i tasken! Uanset hvor den havde gemt sig.

profilbillede
  • #18   1. okt 2016 Ja det er netop omg smiley
    den er simpelthen håbløst at bruge til at gå på nettet med.

Når man navigerer rundt på en touchskærm så er det jo super nemt. Men på en ren tastaturmobil så bruges piletasterne. Og når det så lykkedes at trykke der du vil ind, så kom man alligevel ikke derind hvor man troede.

Bla har jeg kæmpet for at skrive til Anine omkring en bog jeg gerne vil give hende.

Var inde på hendes profil og prøve at skrive en besked. Men kunne ikke få en send knap frem..

Nå men det har jo løst sig nu.

Korte af det lange, tilnavnet helvedesmobilen er særdeles velfortjent! smiley

• #21   1. okt 2016 Så lidt smiley

Så har mine uheld ikke været helt forgæves smiley
    Og mange tak! Det håber jeg sandelig også!

Jeg havde godt nok truet med at den nye samsung ville befinde sig viklet ind i 20 poser samt påmonteret redningsvest smiley men det er ikke blevet til andet end panserglas på skærmen ( udfra erfaringer gjort med sony mobiler) og gummicover. Begge dele smart at have på, men hjælper næppe mod drukning smiley

Så vil sætte stor pris på at min mobil holder op med at lege vandmagnet smiley

Kommentér på:
Hjælp til opsætning af Samsung mobil

Annonce