Hjælp til opsætning af Samsung mobil Hjælp til opsætning af Samsung mobil
Ja jeg havde jo lige fået opdraget min Samsung mobil til at holde op med at ændre ord til det den tænkte jeg skrev,i stedet for det jeg faktisk skrev, med god hjælp fra en herinde, undskyld at jeg ikke husker hvem.
Desværre fik jeg druknet den Samsung, gik så over til HTC. Den druknede i en omgang tordenvejrsregn.
( ingen drillerier tak
)
Nå men der kom penge på kontoen igen og kunne ikke udholde min Nokia oprera mini længere.
Så nu har jeg igen Samsung. Samme model som der druknede. Og jeg døjer igen med en mobil der erstatter ord med hvad den nu tænker det må være.
Så please hjælp. Hvordan indstiller jeg min mobil til at droppe det med ordforklaring? Ja der kan i se, den ændrer ordforslag til ordforklaring
Så la da vær!!!

maj 2015
Følger: 51 Følgere: 1010 Emner: 210 Svar: 5.469
Tænk jeg tror faktisk at du også hjalp mig sidst?
Jeg prøver at gå derind. Det er en galaxy a5 2016
maj 2015
F.eks hvis jeg ville skrive et ord , så skulle jeg taste alle bogstaver... det er ikke det som jeg ønsker.
Men fik. Eks at holde op med at ændre ord til det den tænkte jeg skrev. Ordet flexjob er et godt eksempel. For den vil vildt gerne ændre det til flerkoneri
maj 2015
Mit svar i 5# der skal stå f. Eks
Lorte mobil
maj 2015
Ville ønske at jeg kunne sige at min havde været helt sort. Men nej. Den var lige præcis så grøn som denne. Eneste plus,man kunne altid finde i tasken! Uanset hvor den havde gemt sig.
maj 2015
den er simpelthen håbløst at bruge til at gå på nettet med.
Når man navigerer rundt på en touchskærm så er det jo super nemt. Men på en ren tastaturmobil så bruges piletasterne. Og når det så lykkedes at trykke der du vil ind, så kom man alligevel ikke derind hvor man troede.
Bla har jeg kæmpet for at skrive til Anine omkring en bog jeg gerne vil give hende.
Var inde på hendes profil og prøve at skrive en besked. Men kunne ikke få en send knap frem..
Nå men det har jo løst sig nu.
Korte af det lange, tilnavnet helvedesmobilen er særdeles velfortjent!
maj 2015
Så har mine uheld ikke været helt forgæves
Og mange tak! Det håber jeg sandelig også!
Jeg havde godt nok truet med at den nye samsung ville befinde sig viklet ind i 20 poser samt påmonteret redningsvest
Så vil sætte stor pris på at min mobil holder op med at lege vandmagnet
Hjælp til opsætning af Samsung mobil