644 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Samsung Galaxy S7 antenne.... Samsung Galaxy S7 antenne....

Jeg har den ovennævnte mobil og den har sindsyg dårlig antenne......den bruger næsten 40% batteri i døgnet bare på standby....

Har andre mon den samme erfaring med denne mobil??
I antenne test fra nettet ligger min mobil under midten ud af 26 forskellige mobiler...min søn har en SG S7 Edge og den ligger i den øverste halvdel af de 26.

Jeg kan faktisk ikke bruge mobilen herhjemme da alle opkald går direkte på voicemail pga dårlig forbindelse/dækning.
Jeg bruger nu en SG 4 mini og der kan det godt lade sig gøre at få opkald!!
Pisse irriterende er det sgu og så i 2016....man kan ringe hjem fra månen men ikke få opkald på sin skide mobil smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Samsung Galaxy S7 antenne....
  • #1   7. dec 2016 har samme mobil, men har ingen problemer smiley lader den en gang om dagen til middag/aften og så holder den til dagen efter middag/aften smiley
    jeg bor ude hvor kragerne vender og er vandt til med oister ikke at have forbindelse, men det har jeg nu efter jeg skiftede til telenor, faktisk så god forbindelse jeg har telefonnet herude hvilket jeg aldrig har haft før smiley
    har du overvejet at skifte mobil selskab??

• #3   7. dec 2016 Før havde jeg Happii og skiftede til Fullrate og om en uge går turen tilbage til Happii smiley
    Min mobil har været en tur til reparation og fik skiftet noget antenne-dims men det gjorde ingen forskel!!
    Facebook er slået fra.....

Kommentér på:
Samsung Galaxy S7 antenne....

Annonce