577 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Svar

Albusandme
Albusandme
Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 244

Hvem er din hunds bedste ven? Hvem er din hunds bedste ven?

Ud over dig selvfølgelig smiley

Her er Albus bedste ven Basse. Basse er min søsters hund, og et af de mest tålmodige væsener jeg nogensinde har mødt.

Efterhånden som Albus er blevet ældre, er Basse begyndt at nyde besøgene mere og mere. Her var de sidst vi besøgte ham. De hylede af glæde da de så hinanden ?? og så var de ellers uadskillelige. Basse lægger sig ned på siden, for så er han nemlig på størrelse med min lille undermålet. Albus lægger vist ikke rigtigt noget i det.

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kørsel af hund 300 kr.
  • Montering af låge på opvaskemaskine 800 kr.
  • Køb 4 x “SPARRIS” pudebetræk 40 x 40 cm i denne farve og send med posten 350 kr.
  • Udskiftning af tæret vandrør 600 kr.
  • Hej! Jeg søger hjælp til at få sat loftlamper op i stuen og soveværelset. Kan du hjælpe med det – og hvad vil det cirka koste? Venlig hilsen Rahma 800 kr.
  • Samling af 2 kommoder 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem er din hunds bedste ven?
  • Albusandme
    Albusandme Tilmeldt:
    aug 2016

#1   3. okt 2017 Og her er Viggo. De har så travlt, Albus er en rigtig medløber, og Viggo er en rigtig udbryderkonge. Jeg fangede engang Viggo i at trække en gren af gangen ud af deres hæk. Mens min egen medløber stod bagved og heppede og så på.

De to altså smiley Her deler de en Ikea pose efter en usandsynligt mudret tur i hundeskoven. Albus er til højre, og Viggo til venstre.

profilbillede
  • #4   3. okt 2017 Tuckers bedste veninde var/er Zilla. Hun er mine tidligere svigerforældres hund (derfor ser vi hende ikke mere), som Tucker nærmest voksede op med det første år og han elsker hende SÅ højt. Jeg tror aldrig han får sådan et forhold til en anden hund igen.
    Vi så hende i foråret, for første gang i 2år og Tucker hylede og peb ved synet af hende smiley
    Billedet er et gammelt et fra da Tucker var et halvt år:

profilbillede
  • #5   3. okt 2017 Freja's bedste ven er min kærestes hund Ghost..

De har boet her i 1½ år nu, og de er ikke stoppet med at lege endnu, de elsker hinandens selskab og bliver aldrig uvenner.. Jeg er helt tosset med deres kærlighed til hinanden smiley

profilbillede
  • #6   3. okt 2017 2 af vores hunde er bedste venner smiley det er SÅ dejligt at de dagligt har så meget glæde af hinanden! smiley (Vores golden retriever på 8 år gider ikke så meget leg osv mere, så han leger ikke meget med desværre) - og han vil helst putte op af sin moar og farmand smiley
    Så her er et billed af Dooley & Jax i en af deres mange hygge-stunder smiley
    - De både leger og putter dagligt smiley

profilbillede
  • #7   3. okt 2017 Og eeeet til smiley

profilbillede
  • #9   3. okt 2017 ihh hvor er det noget Øv at jeg ikke kan smide en video ind. Så skulle i høre Albert møde sin bedste kammi, Django på bedste staff-vis.
    De to drenge går i selvsving når de ses smiley

• #10   3. okt 2017 Nolle og Trille er helt klart de bedste venner smiley Sover sammen, leger og en masse andre smiley

profilbillede
  • Albusandme
    Albusandme Tilmeldt:
    aug 2016

#12   3. okt 2017 Orh hvor er de altså bare søde alle sammen. Hundevenskaber er det smukkeste..

• #13   3. okt 2017 Jeg ved ikke hvem jeg ville kalde Irohs bedste ven, men der er da en håndfuld som han er glad for og leger godt med smiley
    Øverst ses han med Yuki. De er så gode sammen smiley
    Andet billede med to hunde er ham og hans første ven Jogja. Iroh var ret nervøs ved andre hunde da han var lille, og Jogja var den først han snakkede med sådan rigtigt smiley De bliver stadig glade når de ser hinanden smiley
    Det store billede er Yuki, bare fordi hun er sådan en charmetrold og jeg elsker det billede af hende smiley

Derudover leger han tit med en JRT ved navn Vilma, men hende har jeg ikke noget billede af.
    Oooog så bor der en meget stor lab-blanding i nærheden af os. Jeg ved ikke hvad den hedder, og Iroh har ikke hilst på den sådan rigtigt, mere end 2-3 gange, men han ELSKER den! Hyler og hopper og logrer og det ene og det andet når han ser den hund! Det er ret spøjst smiley

profilbillede
  • CVR
    CVR Tilmeldt:
    sep 2017

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 33
    #14   3. okt 2017 Det er et gammelt billede, har sikkert brugt det før.. men gammelt venskab ej forgår:)

profilbillede
  • #15   3. okt 2017 Kaido var Lotus`bedste veninde........ Nu er det vist mig, tror jeg........

Billedet er taget af skønne Cecilie dagen før Kaido fik fred smiley

profilbillede
  • #16   3. okt 2017 Saga på 2 og Alba på 7 - mine skønne colliepiger smiley smiley

profilbillede
  • #18   4. okt 2017 jaa her er de alle gode venner...

profilbillede
  • #19   4. okt 2017 Ingen tvivl om at yorkiebandens bedste venner er hinanden. smiley

profilbillede
  • #20   4. okt 2017 Berta og Elvis er hinandens bedste venner smiley

profilbillede
  • #21   4. okt 2017 Bella og Dorit er aller bedste venner i verden smiley Bella er ellers ikke sådan en der gider være tæt med andre, men Dorit gider hun godt putte med. Bella er verdens bedste storesøster, og Dorit er verdens værste lillesøster smiley Men sammen er de helt perfekt smiley

profilbillede
  • #22   4. okt 2017 Jeg har de her 2, partners in crime!

Indrømmer gerne, at Melanie nok er gladere for Baby, end Baby er for Melanie. Men de er gode sammen!

Baby's bedste ven er nok chihuahua blandingen Miko.

Hvis menneske venner tæller, så er Baby's bedsteven min moster smiley

profilbillede
  • #24   4. okt 2017 Elli's bedste ven er Carsten. Han er et menneske og vores nabo. Hun piver når han kommer hjem fra arbejde, fordi hun vil ud og hilse. Hun gøer og piver ved døren hvis hun kan hører at han snakker med nogen udenfor. Carsten passer nogle gange Elli og så deler de madpakke og putter på sofaen. Jeg har ikke et billede af Carsten desværre.

• #25   4. okt 2017 Bassens bedste ven er pjevsen. De kan ikke undvære hinanden og Bassen er lidt overbeskyttende så hvis nogen kommer for tæt på Pjevsen så kommer han og stiller sig i vejen.

Hans næstbedste ven er en Beagle ved navn Hercules, men ham har jeg desværre ingen billede af

profilbillede
  • #26   4. okt 2017 min søsters hunde, specielt berner sennen er et rigtig godt bud.

profilbillede
  • #27   4. okt 2017 Den bedste til leg er nok Coco. Gider altid lege, og snuse og er meget tålmodighed med en meget entusiatisk hvalp smiley

profilbillede
  • #28   4. okt 2017 Naddie's bedste ven må klart være Samo som jeg mødte herinde fra i en annonce om pasning. De klikkede bare fra første gang de mødtes. smiley Og selv om størrelses forskellen er stor, så legede de så utrolig godt sammen. Naddie kan ikke lide at blive trumlet eller voldsom leg, men Samo legede bare præcis som hun gjorde smiley Glæder mig til endnu et besøg af ham om et par uger. Er spændt på at se deres gensyn smiley smiley

profilbillede
  • #29   4. okt 2017 Herhjemme er hundene hinandens bedste venner, de er gået fra at Lucky hadede den lille nullermand jeg tog med hjem, til at de savner hinanden hvis jeg tager en med alene. De ELSKER hinanden og passer på hinanden.

Af mennesker er det klart min kæreste, på trods af at vi kun har boet med ham siden juli, vælger de ligeså gerne min kæreste som mig, de elsker ham virkelig og det er gengældt. Rosa kunne sagtens sidde og kigge på min kæreste i flere timer hvis hun fik lov smiley

profilbillede
  • #30   4. okt 2017 Atlas bedsteven er mopseblandingen Kirby. De har kendt hinanden siden, at Atlas var hvalp, og på trods af størrelsesforskellen, så leger de så godt sammen. Nu flytter Kirby nok desværre snart, så det er lidt trist.
    Jeg har desværre ikke noget billede af de to sammen.

• #31   4. okt 2017 Basse har desværre mistet sine bedste venner. Manuggi, blå GD mistede han for en del år siden og Kadi RR mistede han i sommer. Især tabet af Kadi påvirkede ham. Kadi er blevet efterfulgt af en ny RR, så mon ikke det ender med et nyt venskab

profilbillede
  • #33   4. okt 2017 alllså....man kan ligefrem læse at han siger "du er altså min bedste ven" så kært.

• #38   5. okt 2017 Jeg tror at Belsens bedste ven - foruden far og mor, naturligvis er Coffey. Hun elsker ham højt.
    Det er ikke så gengældt, som hun nok kunne ønske.

Coffeys bedste ven - han har ikke en, han har et lille sæt af tanter, som han er fantastisk glad for. Han er en menneskehund om en hals. Min lillesøster er han helt tosset med.
    Han har et par hundevenner, han er glad for også - hans fætter Argon og hans kusine Aicha er han glad for. Ikke sådan til decideret leg, bare til fælles gåtur og lidt hyggeligt samvær....
    Og nå ja - en sød pige at gå tur med i ny og næ er også helt fint for ham smiley

Kommentér på:
Hvem er din hunds bedste ven?

Annonce