661 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Fodtøj til hundeluftning Fodtøj til hundeluftning
Jeg skal (igen igen igen... ) have fundet noget fodtøj og det kunne for engang skyld være rart med noget der holder.
Jeg er åbenbart ekstremt god til at få slidt mine sko/støvler. Senest købte jeg et par dejlige Rieker støvler i oktober og nu er der hul i sålen
Slider faktisk normalt hul på såler på 2-3 måneder..
Så hvis man skal have nogle super holdbare sko/støvler som dur til alt slags underlag, gerne er vandtætte og evt. en smuuuuule varme (eller til tykkere sokker i det mindste) og samtidig har en smertegrænse der hedder 800kr. - HVAD kigger man så efter?
0 synes godt om

feb 2017
Følgere: 20 Emner: 3 Svar: 132
Dem med Gore-Tex
Sko mangler jeg selv at finde, de går i stykker, om de så hedder Reebok, Asics, Salomon, el. lign har de endnu ikke holdt til hundetræning.
aug 2008
Følgere: 1101 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 2.732
Har aldrig overvejet om jeg går korrekt, men synes ikke det ser "mistænkeligt"/skævt ud når man kigger sålerne, de slider ens.
mar 2012
Følger: 16 Følgere: 104 Hunde: 3 Emner: 20 Svar: 2.078
Jeg skal aldrig have andet efter jeg fik mit første par Salomon i sommers.
feb 2010
Følger: 12 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 38 Svar: 606
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.654
sep 2017
Følgere: 558 Emner: 165 Svar: 11.240
De bedste Ecco jeg har, er virkelig grimme og med velcrolukning. De er lavet af et eller andet Goretex-agtigt materiale, og er 100% vandtætte. Og varme! Som sagt er de afskyeligt grimme, med næsten firkantede snuder
Jeg købte dem på udsalg for 4-5 år siden for vist nok 600 kr.
Hvis jeg var dig, ville jeg holde godt øje her til Black Friday i næste uge, og købe nogle der. Ellers har jeg et par Hanwag vandrestøvler, som også gør det ret godt. Jeg satser på de holder denne sæson også, og så har de holdt to vintersæsoner, og det er ok i forhold til hvor meget jeg bruger dem.
OBS på at Ecco kan være lidt skæve i størrelsen, så jeg ville nok ikke tude bestille første gang fra en udenlandsk butik. Det er for dyrt i returfragt, hvis de ikke passer.
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 2.879
Jeg bruger nu mine vandrestøvler hver dag til alle gåture. Så er jeg ligeglad med mudder, regnvejr, udover marken - eller om vi skal stå stille og det er koldt. Det gør ikke noget! De kan godt komme over din smertegrænse, men siden jeg blev voksen ( 9 år ) er jeg kun i gang med støvle-sæt nr. 2. Jeg vælger oftest Salomon men har haft andre mærker når det gælder fodtøj til vandring uanset om det er sandaler, sko eller støvler.
Hanwag er et up-coming mærke. De laver lettere støvler og fokusere mere på vandtæt og komfort end varme. De er læder, og hvis de passes ordentlige holder det uendeligt siges det. Mine næste støvler bliver Hanwag og en bøtte læderfedt.
Fodtøj til hundeluftning