{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
366 visninger | Oprettet:

Sommerlæsning {{forumTopicSubject}}

Så er der en måned til jeg har sommerferie, så der er stadig tid til at få skaffet en bog eller to Jeg er helt gået tør for ulæste bøger, så jeg skal simpelthen have købt mig nogle nye bøger
Jeg synes det er enormt svært at stå henne i boghandleren og skulle vælge en bog, så nu efterlyser jeg anbefalinger.
Jeg er mest til bøger som har et lidt 'eventyrligt' element. Jeg er ikke så meget til store tunge historiske drama'er og sci-fi er en genre jeg har svært ved at forlige mig med. Men noget med mysterier, paranomale emner, spøgelsehistorier osv elsker jeg. Det må gerne foregå i anden tid eller et andet univers. Krimier er jeg simpelthen blevet træt af: de er alt for stereotype og man bliver trær af den ene historie efter den anden om en en ældre, socialt udfordret kriminalkomisær med diverse misbrug, der løser det ene mord efter det andet. Man bliver også træt af historien om den unge kvindelige Journalist der er rapkæftet, nysgerrig og pågående, som løser det ene mord efter det andet.
En forfatter jeg har læst igen og igen og igen er fx Ib Michael. Det dårligste jeg har læst var det første bind af 'Fifty Shades'.
Det behøves ikke være nye udgivelser; der er mange gamle klassikere jeg ikke har fået læst. Så 'HIt me'

Kommentarer på:  Sommerlæsning
Kommentér på:
Sommerlæsning