Indlæser...
Sortering
Middel mod lopper - HJÆLP! Hej. Min lille Yorkshire terrier bliver konstant angrebet af lopper!! Vi fik ved dyrlægen frontline - men det hjælpe...
Generel diskussion
Oprettet:
6. okt 2013
Visninger:
761
lopper HJÆLP haster vi er ramt af lopper her hjemme og har gjort alt for at få dem fjernet , men er simpelhen løbet tør for ting jeg kan gø...
Generel diskussion
Oprettet:
16. aug 2013
Visninger:
693
HJÆLP! - vi har fået lopper. Hej alle! Er der nogen der har gode tips og tricks til hvordan pokker man kommer det utøj til lopper til livs? Jeg...
Generel diskussion
Oprettet:
23. jul 2013
Visninger:
1.361
Lopper!! HJÆLP.. Hej allesammen.. Jeg håber lidt på jeres erfaringer og hjælp. Jeg har en mistanke om, at min lille pige har fået lop...
Generel diskussion
Oprettet:
18. jul 2013
Visninger:
1.211
Hjælp, tægebid! Hej alle hg venner! - har fjernet 3 tæger på min hund i dag. Den ene tæge sad ved hovedet og der er nærmest kommet en...
Generel diskussion
Oprettet:
13. jul 2013
Visninger:
923
lopper og hvidløg hjælp Nogen der har affaring om hvidløg mod utøj! Er det kun forbyggende eller kan det ta levede lopper selv om regner me...
Generel diskussion
Oprettet:
22. jun 2013
Visninger:
3.878
Hjælp, lopper! Mine hunde har fået lopper selvom de får pipette i nakken. Kan man ikke få shampoo som kan fjerne dem, og noget til at...
Generel diskussion
Oprettet:
30. mar 2013
Visninger:
1.112
Lopper-HJÆLP Hej Nogle som har et godt og effektivt middel mod lopper? Har været ved dyrlægen, hvor vi fik piller også det til...
Generel diskussion
Oprettet:
11. dec 2012
Visninger:
931
lopper. nu må det være nok.. hej .. fandt for noget tid siden en loppe på tico (tror jeg det er )ad xx( de kommer begge i bad med loppeshampoo so...
Off Topic
Oprettet:
31. okt 2012
Visninger:
670
Brug for hjælp og råd trinol myremiddel mod lopper??? Jeg har lige opdaget at vi har fået lopper i huset, plejer at give mine hunde en Frontline pipette, men min tæve har væ...
Generel diskussion
Oprettet:
29. aug 2012
Visninger:
2.390
Hjælp min hund klør sig hele tiden. Hej allesammen. Jeg tænker jeg lige vil prøve at høre om i måske kunne hjælpe mig, stedet for at betale mange penge...
Generel diskussion
Oprettet:
1. aug 2012
Visninger:
1.430
LOPPER !! HJÆLP !! Min fætters hund har lopper, og de har prøvet alt, shampoo, loppemidler osv .. Nogen der har en idé til hvad man kan...
Generel diskussion
Oprettet:
31. jul 2012
Visninger:
455
Hjælp hjælp dør de ? Ja hurtigt hjælp dør lopper, loppelarver og loppeæg hvis man skolder mit hund hundetæppe og bagefter vasker det ? Kan j...
Generel diskussion
Oprettet:
21. jul 2012
Visninger:
985
HJÆLP TIL AT FÅ LOPPER VÆK!!!! :(:(:( det nok 1-2 måneder siden havde jeg en veninde med oppe i min lejlighed og hendes hund havde lopper og det fik jeg førs...
Off Topic
Oprettet:
20. jul 2012
Visninger:
2.521
Effektiv (og helst billig) loppekur til hund og kat. Hjælp! Har en dejlig samojede hund og en alm kat og de kommer begge meget udenfor. de har haft lopper i et års tid nu og jeg h...
Generel diskussion
Oprettet:
25. jun 2012
Visninger:
5.087
Hvad for nogle loppekure virker ? ja vi fik jo lopper i huset for ca 2 månedere siden, vi din skadedyrsbekæmper ud dagen efter jeg opdagede det alle vore...
Generel diskussion
Oprettet:
2. jun 2012
Visninger:
1.530
Insekt-hjælp Opdagede i morges, at det så ud som om der var strøet kaffegrums indenfor ved de to hoveddøre til huset. Imidlertid er ...
Off Topic
Oprettet:
22. maj 2012
Visninger:
550
Kløen ved hund... Hvad kan være årsagen???? Hej folkens.. Har brug for lidt hjælp... Min kære hund er begyndt at klø sig sindsygt meget... Kun klør sig tit lige...
Generel diskussion
Oprettet:
20. apr 2012
Visninger:
1.570
loppekur, hjælp :) nu blir jeg nød til at spørge.. min hund og kat har fået lopper.. de går begge med loppehalsbånd og får loppepiller fra...
Generel diskussion
Oprettet:
20. apr 2012
Visninger:
1.808
loppe angreb.. HJÆLP! er blevet den ulykkelig egen af lopper herhjemme. Hunden og katten har aldrig rigtig haft lopper, nu har de fået det og...
Generel diskussion
Oprettet:
18. apr 2012
Visninger:
2.718

Annonce