600 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Så kom dagen... (adfærd) Så kom dagen... (adfærd)

Så kom dagen hvor Tux skal mødes med sin "psykolog" for første gang... Jeg har hlt sommerfugle i maven og glæder mig utrolig meget til at se hvilken påvirkning det har på hende...

Et referat af hvad der er "galt" med Tux.:
Tux er utrolig bange for fremmede hun bider ikke eller lign. ej heller viser at hun er aggresiv men derimod viser hun stress-tegn og at hun er bange. Træneren på hunde-skolen sagde at hun mindede om en der havde fået tæsk - og det siger jeg jer - det kunne jeg altsp ALDRIG gøre mod hverken hende eller andre dyr.. og det ved træneren også godt at vi ikke ville gøre - men det var blot for at forklarer os hvordan hun gearer...

Når men jeg har tænkt mig lige skrive lidt om hvad psykologen har sagt når jeg kommr hjem...

Mvh

Malene J & Co.

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af brændeovn 3.000 kr.
  • VVS - gulvvarmestyring mm (Uponor C-56) 3.000 kr.
  • Opvasker pumper ikke vandet ud 1.000 kr.
  • Skift til vinterdæk 517 kr.
  • Vaskemaskine, køleskab mm. 1.500 kr.
  • Hjulskifte 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så kom dagen... (adfærd)
  • #1   10. nov 2005 Håber at du skriver hvordan det gik og hvad hun sagde senere smiley

• #2   10. nov 2005 Næste gang læser jeg også lige de sidste linier, inden jeg skriver smiley

• #3   10. nov 2005 Held og lykke med din pige..
    Det er godt nok spændende *ss*

Een glæder sig til at læse et fyldestgørende referat *ss*

Hilsen fra
    Moster.

• #4   10. nov 2005 Hej..

Brita: Det er svært at sige, vi tror ikke der er sket hende noget, vi hentede hende da hun var 8 uger gammel så det er begrænset hvad der kunne være sket inden da. Men vi er efterfølgende kommet i tanke om hvordan hendes mor var, og hun var meget sky og reseveret men overhovedet ikke ligeså meget som Tux.

Vi har endda også tænkt den tanke om der kunne være sket noget imens vi ikke har været hjemme, men igen, der er intet der tyder på det, og derudover har hun siden hun var hvalp været lidt forsigtig...

• #5   11. nov 2005 Jeg kender en lab der også virker noget nervøs ind i mellem.

Hun kryber nærmest ved kommandoen dæk. Så de er stoppet med at gå til træning med hende. Men hun er super dygtig.

Kalder man hende ind udefra kryber hun forbi personen der står i døren - dette er dog blevet bedre. De var også helt lede ved det for det lignede da i hvert fald at de havde slået hende hvilken de aldrig kunne finde på.

Hun bliver også bange når nogen råber eller der er for mange børn idover husets egne - feks børnefødselsdag.

De fik hvalpen da den var 8-9 uger. Her er moderen til hunden også af samme støbning, samt at hunden kommerfra eb gård og nok ikke er blevet præget på mennesker som man kunne ønske.

LN

Kommentér på:
Så kom dagen... (adfærd)

Annonce