Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DCH
  • #1   5. okt 2010 Jeg har oplevet DCH i Lindholm og DCH i Risskov. Jeg stoppede efter 4 gange i Lindholm, da de ville have, at jeg trak min lille hvalp i snoren op over springet og sagde, at han skulle knækkes psykisk for at jeg kunne få en ordentlig hund. Han var 16 uger på det tidspunkt. Der sætter jeg aldrig mine ben igen. Tilgengæld har jeg haft en utrolig positiv oplevelse i Risskov, hvor alt indlæres med ros og godbidder og ingen skældud eller tvang. Der kunne jeg sagtens finde på at træne smiley

• #2   5. okt 2010 Vi går ved DcH i Aabenraa og er super tilfredse smiley De træner hundeføren, ikke hunden smiley

• #3   5. okt 2010 Jeg har ikke gået i DCH Vejle, men er glad for mit rally hold hos DCH Horsens. Har dog også gået på deres lydighedshold for en hlavanden års tid siden, der var jeg knap så tilfreds, men det var også en anden træner....

Det er jo træneren der gør om stedet er noget ved eller ej - i mine øjne - og der vil næsten altid være stor variation indenfor trænerne i den enkelte klub...

Ellers kan jeg anbefale Sannes hundecenter i Hedensted, hvis du ønsker agility eller rally-træning smiley

• #4   5. okt 2010 der er stor forskel på de enkelte DCH

jeg går i Odder afdelingen og er efterhånden godt tilfreds....der har sket en stor udvikling i de 9 år jeg har haft hund

• #7   5. okt 2010 træner på 18. år i DcH. Fin klub og ikke så snobbet.

• #8   5. okt 2010 Går til Rally i DcH risskov og er meget tilfreds smiley

• #10   5. okt 2010 Jeg har været medlem i DcH Vejle i 12 år og er glad for det. Grundholdningen i klubben er at bruge positiv forstærkning og sådan noget vrøvl som at knække hunden psykisk bliver i hvert fald ikke brugt. Hvalpehold bliver trænet ud fra Inki Sjöstens bog.

• #11   18. okt 2010 Jeg har gået hos DCH i Frederikssund og været super tilfreds med det.
    Men der er jo nok stor forskel på hvor man træner, kommer jo meget an på den hundefører som underviser

Kommentér på:
DCH

Annonce