DCH Horsens eller Vejle DCH Horsens eller Vejle
Hej.
Jeg får ny labrador hvalp i juni og har besluttet at træne i DCH.
Hvis vi bliver rigtig dygtige, vil jeg på sigt gerne gå op til nogle prøver
Da jeg bor midt mellem Horsens og Vejle vil jeg høre om nogen herinde kender de to klubber?? Ved ikke hvilken jeg skal vælge.
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.921
I Horsens ved jeg at de har små klubkonkurrencer i løbet af året (bedste sammenlagte af 3, klubmesterskab osv)... Men det har Vejle sikkert også
maj 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
Er der nogen som kender "forskellen" på de enkelte afdelinger.?
sep 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 218
Jeg er lige kommet hjem derude fra hvor vi har haft arbejdsdag med 24 deltagere, hvor vi har knoklet og hygget og grinet og afsluttet med lækker aftensmad og kaffe og kage. Den tilslutning siger lidt om sammenholdet og holdånden i klubben.
Jeg kender ikke til DcH Horsens, på søndag skal jeg derop til konkurrence, har aldrig været der før.
Du kan jo komme ud og kigge en dag, der er altid livlig aktivitet på hverdagsaftener.
maj 2014
Lyder rigtig dejligt. Vil rigtig gerne komme forbi. Jeg får som sagt min nye hund i juni. Hvornår går I på sommerferie??
Kunne være rart at se "stedet"
sep 2007
Der kan du også holde dig opdateret om hvalpeopstart osv.
Lige nu har vi hvalpehold onsdag 18:30 og torsdag 17:00.
maj 2014
Kan se hold starter i august. Tror jeg vil komme forbi og kigge til en hvalpetræning.
Tusind tak for din hjælp
sep 2007
maj 2014
maj 2014
Bare lige til info. Har meldt min hvalp til træning - start august. Glæder mig til at komme i gang. Får ham midt juni, så når han er tryg, kan det være vi kigger ud og ser hvad I går og laver...
sep 2007
Hvor er det godt at høre, og tusind tak for opdateringen.
Vores hvalpehold har sidste træningsdag d. 18., og enten sidste eller anden sidste gang er vi ikke på træningspladsen.
Bare så I ikke kører forgæves hvis I gerne vil se et specifikt hold.
Uh, hvor må du bare glæde dig til midt juni.
Vi glæder os til at se dig i DcH Vejle
maj 2014
Så venter jeg nok bare til august - så det ikke bliver for presset for ham - skal hente ham 12. juni, så han skal lige have lov til at blive tryg.
Jo, for dælen jeg glæder mig.. Bliver så spændende.
Ses.
sep 2007
Vi har sidste hvalpetræningsaften onsdag d. 18. juni, og der skal vi i hundesvømmehal som afslutning.
DCH Horsens eller Vejle