{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

(Aussie) hunde/hvalpetræning i storkøbenhavn/nordsjælland? {{forumTopicSubject}}

Hej derude
Er der nogle af jer der kan anbefale nogle gode hundetrænere i nordsjælland/storkøbenhavn? Jeg har en Aussie hvalp på 3 mdr. Og afslutter d. 21. feb. hvalpetræning på den glade hundeskole, men vil gerne prøve et sted med mere kendskab til Aussie'er.
Nogle der kender et godt sted?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  (Aussie) hunde/hvalpetræning i storkøbenhavn/nordsjælland?
  • GurliStar
    GurliStar Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 220
    #1   9. feb 2015 LeaNor.dk starter hvalpehold op om ca 1 mdr. Hun er en kanon træner, hun tager udgangspunkt i den enkelte hund.
    Fra hendes beskrivelse

    Dette er for den passionerede hvalpeejer, der drømmer om et sjovt, aktivt og spændende hundeliv på toppen.

    Vi har fokus på leg, samarbejde, initiativ, selvkontrol, tricks og meget mere. Hvalpen lærer hvordan, den kan bruge både hovedet og kroppen. Målet med forløbet er at skabe en rigtig god og solid grund for den videre træning. Grundtræningen er det absolut vigtigste for succes senere hen. Det er fundamentet du bygger huset på smiley

    Forløbet er designet primært for dig, der sigter højt indenfor lydighed (DKK), freestyle og HTM.

    Maks 6 kursister, så der er god tid til den enkelte.

    Har du spørgsmål, så skriv til kontakt@leanor.dk


  • #4   9. feb 2015 Der er også Garbogård,de har træning i "alle" retninger..

  • #5   10. feb 2015 Jeg træner selv hos Lea Nor i øjeblikket, og der er ihvertfald en del aussier og bordere på holdene smiley

  • #7   19. feb 2015 Tak for jeres svar og input! smiley
    Jeg forsøger at tilmelde ham på hvalpehold hos Lea Nor, det lyder smadder godt! ... dog lidt dyrt smiley Håber alligevel på at få den sidste plads på holdet!!!! smiley


  • #8   19. feb 2015 ACEdog i helsoingør skulle også have 1-2 ledige hvalpepladser..


Kommentér på:
(Aussie) hunde/hvalpetræning i storkøbenhavn/nordsjælland?

Annonce